هشدار درباره وضعیت جوی در روز‌های آینده
کد خبر: ۲۳۴۳۲۳
تاریخ انتشار: 2022 January 18    -    ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
در حالی سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری برای تهران بارش برف و باران پیش‌بینی کرده که سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت ۴ نفر در پی ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال خبر داده است.

در حالی سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری برای تهران بارش برف و باران پیش‌بینی کرده که سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت ۴ نفر در پی ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال خبر داده است.

هشدار درباره وضعیت جوی در روز‌های آینده

تازه ترین اخبار ردباره وضعیت آب و هوای کشور را در ادامه بخوانید:

پیش بینی بارش برف در تهران

 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نوار شرقی شرق، سواحل دریای خزر، جنوب و برخی مناطق البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و مازندران فعال است. شدت بارش ها طی امروز برای استان‌های فارس کرمان هرمزگان جنوب بوشهر و سیستان و بلوچستان است.

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با هوای سرد حاکم خواهد بود و در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد و به تدریج به سواحل دریای خزر کشیده می شود. ضمن اینکه در دامنه های جنوبی البرز در استانهای قزوین البرز و تهران بارش برف پیش بینی می شود.

در این روز بارش در غرب مازندران، شرق گیلان، غرب کردستان کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی شدت خواهد داشت. روز جمعه در شرق مازندران گلستان بارش شدید و در خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. از شنبه تا روزهای پایانی هفته برای اکثر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی شده است.

ریزش مرگبار بهمن در آزادراه تهران - شمال

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: یک مورد حادثه ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال پیچ سرهنگ دهانه جنوبی تونل البرز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: براثر ریزش بهمن ۴ نفر مصدوم شده‌اند که متاسفانه یک نفر از مصدومان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

هشدار درباره وضعیت جوی در روز‌های آینده

وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

همچنان محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود است و ما در محور‌های شمالی برف و باران را مشاهده می‌کنیم.

 تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان گزارش شده و در برخی نقاط ترافیک نیمه سنگین است.

رانندگان بدانند، بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، همدان، قزوین، گیلان، مازندران، البرز، تهران و کرمان هم دیده می‌شود و نیاز به رانندگی با دقت بیشتر است.

هشدار درباره وضعیت جوی در روز‌های آینده

امدادرسانی به ۳۲۶ نفر

رئیس امداد و نجات هلال احمر: در ۷۲ ساعت گذشته ۲۳ استان به دلیل بارش برف نیازمند ارائه خدمات امداد و نجات بودند. در این مدت ۴۳۸ خودرو گرفتار در محورهای کوهستانی رهاسازی شدند و امدادگران ۳۲۶ نفر را اسکان اضطراری دادند.

سیل در کرمانشاه، مفقودی و خسارت برجای گذاشت

فرماندار ریگان در شرق استان کرمان می‌گوید که به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی این شهرستان ۲ کودک مفقود شدند و تلاش امدادگران برای یافتن آنان جریان دارد.

جزئیات فوت یک نفر در سنندج به دلیل بارش برف

️متاسفانه روز گذشته به دنبال بارش شدید برف، بخشی از سقف ورودی بیمارستان بعثت سنندج فرو ریخت که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

محو شدن خودروها زیر برف سنگین در کردستان

بارش شدید برف در استان های شمال غربی و غربی اوضاع را بحرانی کرده است. دو تصویر از مدفون شدن خودروها زیر بارش برف سنگین در استان کردستان را مشاهده کنید.

بارش شدید برف در رشت

بارش شدید برف که اغلب شهرهای کشور را در بر گرفته، رشت را هم بی‌نصیب نگذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار