جزئیات فوت یک نفر در سنندج به دلیل بارش برف
کد خبر: ۲۳۴۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 17    -    ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
متاسفانه صبح امروز و به دنبال بارش شدید برف، بخشی از سقف ورودی بیمارستان بعثت سنندج فرو ریخت که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

متاسفانه صبح امروز و به دنبال بارش شدید برف، بخشی از سقف ورودی بیمارستان بعثت سنندج فرو ریخت که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

 دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا به دنبال بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج، خواستار بررسی هر چه سریعتر این موضوع و علت وقوع حادثه شد.  همچنین دکتر زارعی کوشا سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را موظف کرد که به صورت ویژه این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم آمادگی همه ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی، عنوان کرد: جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی مدیران و مسئولان استان لازم و ضروری است.

وی ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی در این حادثه، بیان کرد: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد صورت گیرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
براساس آیین نامه 2800 مقررات ملی ساختمان، بیمارستان ها جزو «ساختمانهای با اهمیت خیلی زیاد» طبقه بندی می شوند که حتی پس از زلزله باید به کاربری تعریف شده ادامه دهند.
جهت مقایسه، ساختمان های مسکونی جزو گروه «ساختمانهای با اهمیت متوسط» قرار می گیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار