نوشته تلخ بهرام رادان در پی درگذشت پدرش
کد خبر: ۲۳۴۱۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 16    -    ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
بهرام رادان در فراق پدرش نوشت: در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه‌دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی‌اش، تنها اندکی از درد فراقش می‌کاهد.

 بهرام رادان، پس از درگذشت پدرش در صفحه اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد.

نوشته تلخ بهرام رادان در پی درگذشت پدرش

او نوشت:

«بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دو صفر برای من خوش‌یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه‌جان پدرم احیا نمی‌شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه «تسلیت می‌گوییم» غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن‌بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد...

برترین ها

برای من دیدن پدری که سال‌ها صلابتش مثال راه و روش زندگی‌ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه‌دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی‌اش، تنها اندکی از درد فراقش می‌کاهد. باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
0
آدم تا وقتی والدینش در قید حیاتند قدر نمیدونه
افراد زیادی رو دیدم که گفتند حاضریم کل سرمایه زندگیمون رو بدیم تا یک دفعه دیگه پدرمون رو ببینیم حتی کسانی که شاید پدرشون از دید اطرافیان پدر خیلی خوبی نبوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
3
من یکسالم بود که پدرم فوت شد محبت مادر بزرگ وعمه ها وعموم وخانواده هاشون انقدر زیاد بود که اصلا نبود پدر را احساس نکردم الان 47 سالم است و30 سال ازدواج کردم تازه از وقتی که ازدواج کردم وهرچی که از زندگی مشترکم گذشت تازه نداشتن پدر برام سخت وسخت تر شد الان احساس میکنم در قلبم سوراخی است که هیچ وقت پر نمیشه خیلی در زندگی زناشویی اذیت شدم وازار دیدم فقط برای اینکه پدر نداشتم تا حمایتم بکنه خدا همه پدر ومادر ها را حفظ کنه من هیچ وقت اندازه الان که 47 سالم به پدر نیاز ندارم ونداشتم تا حمایتم بکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
1
خدا رحمتش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار