واکنش بازیگر معروف به شایعات در مورد طلاقش
کد خبر: ۲۳۴۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 16    -    ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پریانکا چوپرا ستاره بالیوودی نسبت به شایعات جدایی از نیک جوناس در روز‌های اخیر واکنش نشان داده است. این زوج مشهور در دسامبر ۲۰۱۸ و در یک عروسی بسیار مجلل که ترکیبی از سنت‌های مسیحی و هندو بود با هم ازدواج کردند. اما در نوامبر گذشته بود که شایعات در مورد جدایی چوپرا و جوناس پس از سه سال رابطه قوت گرفت.

۵ دمنوشی که پوست را جوان نگه می‌دارند«تابناک با تو» - پریانکا چوپرا ستاره بالیوودی نسبت به شایعات جدایی از نیک جوناس در روز‌های اخیر واکنش نشان داده است. این زوج مشهور در دسامبر ۲۰۱۸ و در یک عروسی بسیار مجلل که ترکیبی از سنت‌های مسیحی و هندو بود با هم ازدواج کردند. اما در نوامبر گذشته بود که شایعات در مورد جدایی چوپرا و جوناس پس از سه سال رابطه قوت گرفت، پس از آنکه بازیگر ۳۹ ساله هندی نام خود در شبکه‌های اجتماعی اش را از پریانکا چوپرا جوناس به پریانکا چوپرا تغییر داد. پریانکا چوپرا نیز در واکنش به این شایعات در مصاحبه‌ای با مجله Vanity Fair از تاثیر کنترل شدن دائم توسط شبکه‌های اجتماعی بر شغل و زندگی شخصی خود گفته است.

واکنش بازیگر معروف به شایعات در مورد طلاقش از همسرش
وی درباره علت این تغییر در نام پروفایل هایش گفته است: «نمی دانم. فکر می‌کنم می‌خواستم که این نام کاربری با نام کاربریم در توییتر هماهنگ باشد. برایم بسیار حیرت انگیز است که این موضوع به چنین جنجال بزرگی برای مردم تبدیل شده است. این شبکه‌های اجتماعی است رفقا. لذتش را ببرید». همسر نیک جوناس در این باره گفته است: «در واقع احساس آسیب پذیری بسیار شدیدی است مبنی بر اینکه اگر یک عکس را به اشتراک بگذارم، روی چیزی که پشت سر من در عکس وجود دارد زوم شده و مردم گمانه زنی‌هایی خواهند کرد. این یک آسیب حرفه‌ای است… که از سروصدای شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود، به خاطر تسلطی که بر روی زندگی ما‌ها دارد».

واکنش بازیگر معروف به شایعات در مورد طلاقش از همسرش

دختر شایسته سابق جهان که برای اولین بار در سریال Quantico و در قالب یک افسر اف بی آی به نام الکس پریش به مخاطبان آمریکایی معرفی شد می‌گوید که بسیار محافظه کارتر و درونگراتر شده است، زیرا بودن در زیر دید انظار عمومی «بخشی از روح شما را با خود می‌برد». پریانکا چوپرا در ادامه تصریح می‌کند: «تلاش مداوم برای اطمینان از اینکه حرف درست را می‌زنید، کار درست را انجام می‌دهید، لباس مناسبی می‌پوشید، اشتباه نمی‌کنید و سفر نمی‌کنید به این خاطر که تمام دنیا دارند شما را تماشا می‌کنند».

واکنش بازیگر معروف به شایعات در مورد طلاقش از همسرش

همسر خواننده او نیز که یکی از سه برادر جوناس و عضو گروه سه نفره برادران جوناس است در مصاحبه‌ای مدعی شده که او و چوپرا محدودیت‌ها و مرز‌هایی برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی شان ترسیم کرده اند که فضایی امن را برای این زوج و خانواده و دوستانشان تشکیل دهد. چوپرا با رد شایعات در مورد جداییش از جوناس گفته است که به بچه دار شدن در آینده‌ای نزدیک فکر می‌کند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
8
5
دختره آرایش نکرده خوشگل تره. زن های ایرانی هی به خودتان مواد نمالید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار