واکنش بازیگر «پایتخت» به حاشیه‌های سارا و نیکا
کد خبر: ۲۳۴۰۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 15    -    ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
هومن حاجی‌عبداللهی در مورد حاشیه‌های سارا و نیکا فرقانی‌اصل، بازیگران «پایتخت» در فضای مجازی صحبت کرده است.
هومن حاجی‌عبداللهی در مورد حاشیه‌های سارا و نیکا فرقانی‌اصل، بازیگران «پایتخت» در فضای مجازی صحبت کرده است.
 
 هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» در گفت‌وگویی تصویری با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد اتفاقی که برای سارا و نیکا فرقانی‌اصل، بازیگران نوجوان این سریال رخ داد، می‌گوید: «سارا و نیکا فعلا پیش پدر و مادرشان زندگی می‌کنند، سوئد هستند، حالشان هم خوب است. در اینستاگرام بعضی وقت‌ها با هم حال و احوال می‌کنیم. عین دخترهای ما هستند، خیلی هم دوست‌شان داریم.»
 
واکنش بازیگر «پایتخت» به حاشیه‌های سارا و نیکا
 
او در جواب این که «چون سن‌شان کم بود برای‌شان حاشیه‌هایی پیش آمد؟»، می‌افزاید: «من گردن آن‌ها نمی‌اندازم. گردن بعضی از خدا بی‌خبرهایی می‌اندازم که... دو تا بچه‌اند دارند زندگی‌شان را می‌کنند. چه می‌دانند چیزی را؟! آقا یا خانم آفرین! بیا این مدال برای تو که از این‌ها عکس انداختی و در اینترنت پخش و نابودشان کردی.»
 
حاجی‌عبداللهی در جواب این که آیا تاکنون برای خودش هم پیش آمده است که کسی بخواهد عکسی از او بگیرد و منتشر کند، توضیح می‌دهد: «من ۱۲ ماه سال، در خانه را روی خودم بسته‌ام و نشسته‌ام. نه از ترس، از احتیاط. به هر حال تاوان هر مدل زندگی یک چیز است. من هم این‌جا زندگی می‌کنم، شغلم هم حساس است، در این مملکت هم هستم، پس باید حواسم جمع باشد. با هر کسی رفت‌وآمد ندارم، مهمانی نمی‌روم، عروسی نمی‌روم، جشن تولد نمی‌روم. تفریحم شده است کار یا یک موقعی با همسرم برویم رستوران.»
خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
8
11
شغلت چیه که به نظر خودت حساس میاد؟!
پاسخ ها
عماد
| |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
حساسیت شغل با جایگاه شغلی متفاوته
فقط فکر کن مثلا این بنده خداها تو عروسی برادرشون مثلا برقصند و فیلمش بیاد بیرون!
چه اتفاقی برای حرفه شون می افته؟
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
در این مملکت اگر کمی آزادی شخصی داشته باشی شغلت را از دست می دهی چه حساس و چه غیر حساس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
1
15
یک آفرین هم باید به کسانی گفت که برای زندگی دیگران تعیین تکلیف و دیگران رو مجبور به زندگی مطابق نظر اونها می کنند و آزادی های افراد رو سلب می کنند
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
2
16
واقعا شرم اوره که هنرمندان ما که به لطف ایشان ما ملت ساعات خوشی رو کنار خانواده با برنامه هاشون گذراندیم،از ترس برخی از ماها که بخاطر عقده های درونی ،حسادت یا تنگ نظری ،اگر فرصتی بدست بیاریم هنرمندانمون رو نابود می کنیم،خانه نشین بشن ‌وبه حصر خانگی خودخواسته تن در دهند. چطور وجدانتون بهتون اجازه میده آبرو و آینده ‌دو دختر جوون که خارج‌از مملکت بزرگ شدن رو نه تنها خراب کرده که ذهنیتشون رو از مملکت و‌سرزمین مادریشون خراب کنید. واقعا شرمتون باد ،این دو تا دختر جوون بچه های من و شما هستن،بهشون به چشم ناموس نگاه کنید و همون طور که‌ تصاویر دخترتون رو پخش نمی کنید اینکار رو بقیه دختران این مملکت هم‌نکنید.
خدایی خداغریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
5
1
حضرت زهرا۹ساله بودازدواج کردچه ربطی داره،دوتادختر روتوفیلم هاتون بزرگ کردیدوبیان بااون وضع خودشان رونشان بدند،شهداواسه ناموس رفتنداماهمیه فساداز بازیگران شروع میشه،بعداومدیدمازندرانی هارومسخره کردیدهمش میگه غذانخوردمه منه وشناهسه،مازندرانی ها غذا هم نداشته باشندهیچ وقط نمیگن ماگرسنه هستیم گرسنه شماهاهستیندهرچی توصداوسیمامیخوریدبازم گرسنه هستبد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار