مادران و پدران «متولدین ۹۹» چند ساله بودند؟
کد خبر: ۲۳۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 14    -    ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
بیشترین فراوانی ولادت ها در سال ۱۳۹۹ متعلق به مادران ۳۰ ساله و بیشترین فراوانی ولادت ها مربوط به پدران ۳۴ ساله بوده است.
بیشترین فراوانی ولادت ها در سال ۱۳۹۹ متعلق به مادران ۳۰ ساله و بیشترین فراوانی ولادت ها مربوط به پدران ۳۴ ساله بوده است.
 
برپایه‌ اطلاعات سالنامه آماری سال ۱۳۹۹ ثبت احوال کشور، در سال گذشته یک میلیون و ۱۱۴ هزارو ۱۲۸ ولادت در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور ثبت شد که یک میلیون و ۸۶ هزارو ۵۶۶ مورد آن در همان سال رخ داد یعنی سال ۱۳۹۹ به ثبت رسیده است.
 
مادران و پدران «متولدین ۹۹» چند ساله بودند؟
 
بیشترین فراوانی ولادت ها در سال گذشته با فراوانی ۶۴هزارو ۸۷۸ نوزاد زنده متولد شده متعلق به مادران ۳۰ ساله و بیشترین فراوانی ولادت ها با فراوانی ۷۲ هزارو ۶۲۶ نوزاد زنده متولد شده متعلق به پدران ۳۴ ساله بوده است؛ این در حالی است که در سال ۱۳۹۸ بیشترین فراوانی ولادت ها مربوط به مادران ۲۹ ساله و پدران ۳۳ ساله بوده است.
 
میانگین سن مادران در ولادت های ثبت شده سال گذشته نیز ۲۹ سال و ۲ماه و میانگین سن پدران در ولادت های ثبت شده ۳۳ سال و ۷ماه بوده است همچنین سهم پدران و مادران جوان یعنی ۱۸ تا ۳۵ ساله از کل ولادت های جاری ثبت شده بدون توجه به مرتبه تولد فرزند به ترتیب ۶۵.۳ و ۸۱.۸ درصد بوده است.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
1
1
یعنی وقتی بچه، یه جوان ۲۰ ساله بشه، مامانش ۵۰ سالشه….درسته شرایط خیلی فاجعه س ولی اونایی که ازدواج میکنن و دم به تله میدن، لااقل دیگه زود بچه دار بشن تا اینقد فاصله بینشون نباشه. من حدود ۲۵ ساله بودم که بچه ی سومم دنیا اومد، الان خودمو همسرم هر جا با بچه ها باشیم که نشناسنمون فکر میکنن خواهر برادریم.
خدا به همه سلامتی بده هر چند این اوضاع نابسامان نمیذاره متاسفانه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار