رامین رضاییان، نقل و انتقالات زمستانی را داغ کرد
کد خبر: ۲۳۳۹۵۰
تاریخ انتشار: 2022 January 13    -    ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
رامین رضاییان که فصل گذشته و بعد از درخشش در تیمش موردتوجه الدحیل قطر قرار گرفته بود، بعد از نیم فصل در این تیم به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

رامین رضاییان که فصل گذشته و بعد از درخشش در تیمش موردتوجه الدحیل قطر قرار گرفته بود، بعد از نیم فصل در این تیم به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

رامین رضاییان، نقل و انتقالات زمستانی را داغ کرد

رضاییان که در نیم فصل حضور در السیلیه در فصل گذشته، بار دیگر نمایش خوبی از حیث تهاجمی و گلزنی از خود به جا گذاشته بود، به حضور در این تیم در این فصل هم ادامه داد.اما اکنون اوضاع در این تیم ته جدولی چندان برای او خوب پیش نرفته است و با توجه برنامه ریزی این کشور برای برگزاری جام جهانی 2022 و شرایط خاص لیگ این کشور، او ترجیح داده به همکاری خود با السیلیه طی توافقی دو طرفه پایان دهد.

با این حال یک مشکل بزرگ همچنان پیش پای رامین رضاییان قرار دارد؛ این مدافع ایرانی همچنان تحت قرارداد الدحیل قطر قرار دارد و حضورش در تیم دیگر منوط به تصمیم مدیران این باشگاه خواهد بود. با این حال بعید است الدحیل تصمیمی برای بازگرداندن رضاییان در دستور کار خود داشته باشد. لیست بازیکنان خارجی الدحیل تکمیل است و آنها تصمیمی برای خروج هیچ کدام از آنها تا این لحظه اعلام نکرده‌اند تا به نظر برسد شرایط برای بازگشت وی به الدحیل مهیا نباشد.

این موضوع باعث خواهد شد تا الدحیل با توجه به قراردادی که با این بازیکن دارد، به دنبال تداوم انتقال قرضی او به تیم دیگری باشد یا اینکه با فسخ قراردادش، او را بازیکن آزاد اعلام کند.مساله ای که احتمال دوم آن برپایه همان چیزی که در خصوص برنامه‌ریزی این کشور برای برگزاری جام جهانی در نظر دارد، بیشتر به نظر می رسد باید قرارداد او را با الدحیل پایان یافته تلقی کرد.

آزاد شدن رامین رضاییان او را به بازیکنی جذاب برای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تبدیل خواهد کرد. بازیکنی که طی فصول اخیر همواره نامش به عنوان گزینه بازگشت به پرسپولیس مطرح شده اما او به همراه مهدی طارمی و صادق محرمی تنها بازیکنانی بوده‌اند که بعد از جدایی از پرسپولیس هنوز فرصت بازگشت را به دست نیاورده‌اند. موضوع طارمی و پیشرفت فوتبالی او با حضور در لیگ پرتغال تا چند سال آینده برای بازگشت منتفی به نظر می‌رسد. مساله ای که با روند و تمدید قرارداد صادق محرمی با دیناموزاگرب برای این بازیکن هم قابل پیش بینی خواهد بود تا آنها همچنان دور از دسترس فوتبال ایران تلقی شوند.

در خصوص رامین رضاییان و جدایی او از لیگ ستارگان قطر اما شرایط متفاوت به نظر می رسد مگر اینکه این بازیکن همچنان تمایل به ادامه حضور در فوتبال خارج از ایران داشته باشد. خصوصا اینکه با باز شدن مسیر فوتبال امارات، لیگ این کشور هم یکی از مقصدهای پرطرفدار برای بازیکنان ایرانی و البته با کیفیت فنی رامین رضاییان تلقی می شود.

رامین رضاییان یک قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر شد

اکنون در بازار فوتبال ایران هم می ‌توان از رامین رضاییان به عنوان یک گزینه قابل توجه یاد کرد. پرسپولیس که طی فصول اخیر بحث درباره دفاع راست آن همواره وجود داشته و باید دید یحیی گل محمدی آیا استقبالی نسبت به این موضوع نشان خواهد داد یا خیر. استقلال هم با مصدومیت های گاه و بیگاه وریا غفوری و نیاز به مدافع راست یک مقصد عجیب برای مدافع اسبق پرسپولیس می تواند تلقی شود، هرچند رضاییان پیش از این نیز بعد از کنار گذاشتن از پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری اعلام کرد علیرغم پیشنهادی که از این تیم داشته، به آن پاسخ منفی داده است و باید دید الان شرایط به چه شکل خواهد بود.

سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان نیز تیم‌هایی هستند که شاید بتوان آنها را به عنوان یک مشتری دست به نقد برای انتقال رامین رضاییان مطرح کرد. خصوصا اینکه پرسپولیس بارها برای جذب دانیال اسماعیلی فر ابراز تمایل کرده و مهره موردعلاقه یحیی گل محمدی محسوب می‌شود و شاید این انتقال باعث شود در صورتی که رضاییان نیز تمایل به بازگشت به ایران داشته باشد، او را زردپوش کند و اسماعیلی فر را قرمزپوش. همه اینها البته در حد حرف و گمانه زنی است و باید دید رضاییان آیا تمایلی به بازگشت به لیگ ایران خواهد داشت و الدحیل نیز چه تصمیمی درباره وی خواهد گرفت.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار