جوان عاشق‌پیشه دستگیر و راهی زندان شد
کد خبر: ۲۳۳۹۴۰
تاریخ انتشار: 2022 January 14    -    ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
یک جوان پاکستانی که عاشق دختری هندی شده بود، بعد از عبور از مرز دو کشور به دست نیروهای هندی دستگیر و راهی زندان شد.

یک جوان پاکستانی که عاشق دختری هندی شده بود، بعد از عبور از مرز دو کشور به دست نیروهای هندی دستگیر و راهی زندان شد.

 روزنامه انگلیسی تایمز در خبری نوشت، این جوان پاکستانی که 1300 کیلومتر را برای دیدن دختر مورد علاقه اش طی کرده بود دست آخر خود را در محاصره نیروهای مرزبانی هند یافت و راهی زندان شد.

محمد امیر 21 ساله از طریق شبکه اینترنت به دختری در هند علاقه‌مند شد و بعد از یک سال ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفت به دیدارش در شهر بمبئی برود.

این جوان عاشق پیشه بدون توجه به چند دهه تنش مرزی بین دو کشور پاکستان و هند، راه خود را به سوی منزل دختر مورد علاقه اش طی کرد و از روستای زادگاهش که در 40 کیلومتری مرز با هند در منطقه راجستان قرار دارد بدون گذرنامه راهی آنجا شد، ابتدا از روی دیوار مرزی پرید و به سمت بمبئی رفت.

به گفته رئیس پلیس منطقه مرزی ایالت راجستان هند، این جوان هنگامی که تحت بازجویی بود گفت تصور می‌کرده بمبئی چند کیلومتر آن طرف مرز واقع است و اطلاع نداشته باید 1356 کیلومتر دیگر طی کند که با خودرو 26 ساعت راه است.

پلیس هند که مساله را بسیار جدی گرفته بود، تا خانه دختر مورد نظر هم رفت تا او را نیز تحت بازجویی قرار دهد. دختر مذکور که از این اتفاق شوکه شده بود گفت: این دعوت را من از باب تعارف مطرح کردم و نمی‌دانستم که به چنین مشکل بزرگی تبدیل خواهد شد.

رئیس پلیس در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا زمینه ملاقات این دو عاشق فراهم خواهد شد گفت: من برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت می‌کنم اما تحقق آرزوهای رمانتیک جوانان جزو دستور کار پلیس نیست.

گفته می‌شود وزارتخانه‌های ذی‌ربط دو کشور برای بازگرداندن امیر به خانه‌اش در تماس هستند.

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار