دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون
کد خبر: ۲۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: 2022 January 13    -    ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
در حیطه مد و زیبایی، کیت میدلتون الهام‌بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است و برخی از وب سایت‌ها به بررسی لباس‌هایی که دوشس کمبریج برای هر مناسبت می‌پوشد می‌پردازند. لباس‌های کیت همواره خاص هستند و بسیاری از افراد علاقه مندند تا با اسرار استایل زیبای این عروس خاندان سلطنتی بیشتر آشنا شوند.

نماز خواندن در خیابان‌های هند مساوی با مرگاختصاصی تابناک با تو؛ در حیطه مد و زیبایی، کیت میدلتون الهام‌بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است و برخی از وب سایت‌ها به بررسی لباس‌هایی که دوشس کمبریج برای هر مناسبت می‌پوشد می‌پردازند. لباس‌های کیت همواره خاص هستند و بسیاری از افراد علاقه مندند تا با اسرار استایل زیبای این عروس خاندان سلطنتی بیشتر آشنا شوند. پس با ما همراه باشید تا با اصول ساده، اما موثر استایل زیبای کیت میدلتون بیشتر آشنا شویم.

احترام به رسوم و سنت‌های هر محل

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

دوشس کمبریج تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در جشن‌های مختلف، احترام خود را به فرهنگ و سنت‌های محلی نشان دهد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۶ در سفر به کانادا، کیت میدلتون لباس‌ها و اکسسوری‌هایی به رنگ‌های قرمز و سفید (مشابه رنگ‌های پرچم کشور کانادا) را بر تن کرد که این کار به منزله احترام به کشور کانادا بود.

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

دوشس کمبریج همچنین همراه با لباس قرمز خود، سنجاق سینه‌ای به شکل برگ درخت افرا که متعلق به خانواده سلطنتی است برتن کرد که این اکسسوری زیبا نیز به نماد کشور کانادا یعنی درخت افرا اشاره داشت.

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

استفاده از اکسسوری برگ درخت افرا تنها به این سفر محدود نمی‌شد. کیت در سفر قبلی خود به کانادا در سال ۲۰۱۱ نیز از اکسسوری برگ‌های افرا بر روی یکی از لباس هایش استفاده کرد.

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون
در سال ۲۰۱۸ نیز کیت در رژه گارد‌های ایرلندی برای روز سنت پاتریک شرکت کرد. برای این مراسم، دوشس کمبریج یک کت سبز تیره انتخاب کرد و آن را با یک سنجاق به شکل برگ‌های شبدر و یک دسته شبدر واقعی تزئین کرد و بدین طریق احترام خود را به نماد‌های ایرلند نشان داد.

نمایان‌تر کردن زیبایی‌های ظاهری

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

یکی از نکات ریز و در عین حال موثر در استایل کیت میدلتون استفاده از کمربند یا لباس‌هایی متناسب با بدن اوست که اندام و کمر باریک او را بیشتر جلوه می‌دهد.

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

یکی دیگر از اصول ظریف در استایل کیت، پوشیدن لباس‌هایی با دامن‌های لبه دار است که کمی پایین‌تر یا بالاتر از زانو‌های او قرار دارند که این امر نیز به زیباتر دیده شدن پا‌های او بسیار کمک می‌کند.

پوشیدن لباس‌های متناسب با هر مناسبت

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

دوشس با توجه به جایی که قرار است برود و کاری که قرار است انجام دهد، لباس‌های خود را انتخاب می‌کند. هنر ترکیب رنگ در لباس ها، استعداد کیت را برای پوشیدن لباس‌های متناسب با مناسبت‌های مختلف نشان می‌دهد. برای مثال، او برای کنسرت گالا در المپیک لندن یک لباس آبی بلند با توری بر روی شانه‌ها انتخاب کرد. او همچنین هنگام شرکت در یک رویداد هاکی در سوئد، کت، شلوار جین تنگ، چکمه‌های برفی و کلاه پوم پوم بافتنی پوشید. در موقعیتی دیگر، او یک لباس گلدار با یک کمربند مشکی نازک و کفش‌های آبی تیره برای اولین روز مدرسه فرزندانش بر تن کرد.

ادغام طرح‌های کلاسیک با مد امروزی

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

کیت، جواهرات زیبای طراحان مورد علاقه خود، از جمله الکساندر مک کوئین و جنی پکهام، را با دقت و ظرافت بسیاری با لباس‌های معمول امروزی ترکیب می‌کند. در سال ۲۰۱۱، کیت در یکی از اولین حضور‌های عمومی خود پس از ازدواج، یک لباس زارا چین دار آبی بر تن کرد که این مدل لباس را بسیار محبوب ساخت.

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

همچنین، در سال ۲۰۱۵، دوشس هنگام حضور در اولین نمایش فیلم پس از ازدواج خود، یک گردنبند کریستالی تقلبی زارا و یک لباس طراحی شده از رولاند مورت را با یکدیگر ترکیب کرد.

ریسک در مد

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

کیت به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی باید از قوانین مد خاصی پیروی کند. با این حال، او دوست دارد تا در این مد ریسک کند و چیز‌های غیر معمول را به عنوان دوشس کمبریج بر تن کند.

پوشیدن کفش‌های سبُک زنانه برای بلندتر نشان دادن پا‌ها

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

این ترفند یکی از اصول مد و زیبایی دوشس کمبریج است که می‌توانید در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنید. یک جفت کفش بژخنثی می‌تواند پا‌های شما را بلندتر نشان دهد که تقریباً با هر لباسی نیز هماهنگی دارد.

استفاده از طرح‌های شلوغ

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

کیت به پوشیدن لباس‌های چاپی علاقه دارد و در پوشیدن اینگونه لباس‌ها نبوغ فراوانی دارد. علاوه بر لباس‌هایی با طرح‌های کلاسیک، مانند طرح‌های گلدار، طرح‌های جسورانه زیادی در مجموعه لباس‌های او وجود دارد. ازلباس‌های قرمز و سفید الهام گرفته از طرح‌های شانل تا طرح پلنگی، همه و همه بر تن او به زبیایی هرچه تمام‌تر جلوه می‌کنند.

کت‌های دوخته شده متفاوت

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

لباس‌های کت دار به یکی از ویژگی‌های سبک کیت تبدیل شده‌اند. در هوای سرد، دوشس کمبریج با پوشیدن کت‌های معروف خود، اندام زیبای خود را در عین پوشیده بودن بدن، به نمایش می‌گذارد.

پوشیدن لباس‌های تکراری

دلایل خوش لباس بودن کیت میدلتون

دوشس کمبریج با تمام لباس‌هایی که در ده سال گذشته پوشیده است، ثابت کرد که برای زیباتر دیده شدن، لازم نیست تا برای هر مناسبتی لباس جدیدی برتن کند. کیت لباس‌های خود را ده‌ها بار پوشیده است و با این وجود همواره زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. کیت در هربار پوشیدن لباس‌های قدیمی خود، جزئیات کوچکی را تغییر می‌دهد. از این رو لباس‌های او همچنان زیبا و خیره کننده به نظر می‌رسد. او با اضافه کردن اکسسوری‌های مختلفی یا با حذف و اضافه کردن بخش‌هایی به لباس‌های خود، به طرز ماهرانه‌ای لباس‌های قدیمی خود را تغییر می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار