معجزه گلاب برای شادابی پوست
کد خبر: ۲۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: 2022 January 14    -    ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
اولین مشکلی که در بحث پوست بسیاری درگیر آن هستند چروک، آکنه، کک و مک، لک و جوش است. سیاهی زیر چشم یا افتادگی عضلات صورت هم از دغدغه‌های افراد است. توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی آزمایش کبد بدهید؛ چون اختلال آنزیمی، کبد چرب و کبد بیش از حد گرم روی پوست و مو تاثیر بسیار داشته و باعث شل شدن عضلات صورت می‌شود ...

معجزه گلاب برای شادابی پوست

معجزه گلاب برای شادابی پوست«تابناک با تو» - متخصص طب سنتی گفت: شستن صورت با گلاب باعث جلوگیری از چروک پوست می‌شود.

یک متخصص طب سنتی گفت: اولین مشکلی که در بحث پوست بسیاری درگیر آن هستند چروک، آکنه، کک و مک، لک و جوش است. سیاهی زیر چشم یا افتادگی عضلات صورت هم از دغدغه‌های افراد است.

این متخصص طب سنتی بیان کرد: توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی آزمایش کبد بدهید؛ چون اختلال آنزیمی، کبد چرب و کبد بیش از حد گرم روی پوست و مو تاثیر بسیار داشته و باعث شل شدن عضلات صورت می‌شود و پوست صورت چروک می‌شود. ریزش موی شدید و لک‌های قهوه‌ای و سیاه و یا کک و مک می‌تواند متاثر از کبد باشد.

وی تصریح کرد: به علاوه کبد بحث اعصاب و روان نیز در مشکلات پوست و مو تاثیر دارد. اعصاب نا آرام ریزش مو را زیاد کرده، صورت را چروک و کک و مک را زیاد می‌کند.

وی ادامه داد: اگر بعد از آزمایش متوجه شدیم مشکل جسمی نداریم برای داشتن پوستی شاداب توصیه می‌شود روزی ۴ بار با گلاب صورتمان را بشوییم که در بازه زمانی یک ماه تا چهل روز منافذ پوست را باز کرده و رطوبت را به پوست می‌رساند که از چروک جلوگیری می‌کند

ماسک شوید و بابونه به ویژه برای خانم‌ها توصیه می‌شود؛ به طوری که به صورت خمیر درآورده و آن را به مدت ده شب استفاده کنیم. آرد گندم و سرکه انگبین به صورت ماسک نیز می‌تواند ضد چروک باشد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب ها: گلاب ، پوست ، زیبایی ، شادابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار