با این ۸ تکنیک صورت‌های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید
کد خبر: ۲۳۳۶۷۶
تاریخ انتشار: 2022 January 11    -    ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
سبک آرایش ما در چاق یا لاغر نشان دادن چهره ما بسیار تاثیر دارد. به همین دلیل هم صورت‌های کشیده باید به گونه‌ای آرایش شوند که کمی حالت گرد و پر به خود بگیرند یا برعکس صورت‌های چاق باید به گونه‌ای آرایش شوند که کمی لاغرتر به نظر برسند. ما در ادامه به چند تکنیک برای آرایش صورت‌های لاغر می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

۵ دمنوشی که پوست را جوان نگه می‌دارند«تابناک با تو» - سبک آرایش ما در چاق یا لاغر نشان دادن چهره ما بسیار تاثیر دارد. به همین دلیل هم صورت‌های کشیده باید به گونه‌ای آرایش شوند که کمی حالت گرد و پر به خود بگیرند یا برعکس صورت‌های چاق باید به گونه‌ای آرایش شوند که کمی لاغرتر به نظر برسند. ما در ادامه به چند تکنیک برای آرایش صورت‌های لاغر می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

با این ۸ تکنیک صورت‌های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

۱. حجیم کردن مژه‌ها

زمانی که شما صورت کشیده‌ای داشته باشید، استفاده از ریمل حجم دهند و حجیم کردن مژه‌ها کمک می‌کند تا تمرکز بر روی بلندی مژه‌های شما باشد تا کشیدگی صورت شما؛ بنراین با این ترفند صورت شما هم پهن‌تر به نظر خواهد رسید. بهتر است گوشه مژه‌ها حجیم‌تر کشیده شود و از فر مژه و ریمل برای یک دست کردن همه مژه استفاده کنید.

۲. عدم استفاده از سایه چشم تیره

معمولا برای لاغر کردن برخی از قسمت‌های صورت از رنگ‌های تیره استفاده می‌شود؛ بنابراین رنگ‌های تیره برای افرادی که صورتی لاغر دارند؛ مناسب نخواهد بود. این موضوع برای سایه چشم هم صادق است؛ بنابراین از سایه چشم تیره استفاده نکنید و به جای آن به سراغ رنگ‌های پاستلی و روشن بروید.

با این ۸ تکنیک صورت‌های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

۳. توجه به رنگ پنکک و کانسیلر

استفاده از کرم پودر یا کانسیلر و پنکک‌های تیره موجب می‌شود تا سن شما بیشتر نشان داده شده و صورت شما هم لاغرتر از آن چیزی که هست نمایش داده شود. این کار همچنین شفافیت چهره شما را نیز از بین می‌برد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه خرید و استفاده از پنکک آرایشی از مارک فرانسوی فلورمار، ام وان، نایرو، مک، کالیستا و سوپرمکس است که قیمت مناسبی داشته و دارای طیف رنگ‌های متفاوتی بر اساس رنگ صورت شما است.

کانسیلر با قیمت مناسب و کیفیت خوب هم برای دور چشم، زیر چشم، و صورت می‌تواند از انواع جامد مدادی، مایع و استیکی باشد که پیشنهاد ما به شما کانسیلر پودری شون، تارت، رولوشن، کالیستا و هدی بیوتی است که کیفیت خوب را با رنگ‌های روشن و متنوعی همراه کرده است.

۴. رژ گونه در گوشه صورت

برای زدن رژ گونه بر روی صورت‌های لاغر بهتر است به گونه‌ای آن را استفاده کنید که صورت شما را پهن‌تر و کوتاه‌تر نشان دهد. برای زدن رژ گونه می‌توانید از لاله گوش شروع کنید و تا روی استخوان گونه به صورت افقی آن را امتداد دهید. روی چانه بهتر است کمی رژ گونه تیره و کمی مات هم بزنید. این کار به کوتاه نشان دادن صورت شما کمک خواهد کرد. از براش رژ گونه می‌توانید به صورت ملایم بر روی گونه‌ها هم به مقدار کم استفاده کنید.

۵. استفاده از رنگ شاد برای رژ لب

معمولا چهر‌ه‌های کشیده و بیضی با استفاده از رنگ‌های باز و شاد زیباتر خواهند شد. شما می‌توانید رنگ رژ لب را روشن انتخاب کرده و از خط لبی تیره برای فرم دادن و حجم دادن به لب‌ها استفاده کنید. استفاده از برق لب هم تکنیک دیگری است که به حجیم شدن صورت شما کمک خواهد کرد. علاوه بر این می‌توانید به کمک نکات موجود در این مقاله رنگ رژلب متناسب با تناژ پوست خود را انتخاب کنید.

۶. استفاده از خط چشم گربه‌ای

معمولا کشیدن خط چشم‌های طرح دار موجب می‌شود تا تمرکز بر روی آن قسمت آرایش بیشتر شود؛ بنابراین شما با کشیدن خط چشم گربه‌ای می‌توانید چشم‌ها را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان دهید و صورت خود را از لاغر نشان دادن برهانید، زیرا با این کار تعادل بیشتری هم در صورت شما ایجاد می‌شود.

۷. توجه به مدل ابرو‌ها

مدل ابرو هم در آرایش صورت لاغر بسیار اهمیت دارد. درواقع نحوه آرایش ابرو‌ها موجب می‌شود تا صورت شما لاغر یا چاق به نظر برسد. اگر شما صورت لاغری دارید به هیچ عنوان نباید ابرو‌های خود را نازک کنید، زیرا با این کار صورت شما لاغرتر به نظر خواهد رسید. بهترین مدل ابرو برای صورت لاغر ابرو‌های پهن و پرپشت است که کمی هم به سمت بالا کشیده شده است. درواقع ابروی بلند و کمانی برای صورت لاغر موجب می‌شود تا صورت شما پرتر نشان داده شود.

۸. خط لب

بهتر است اگر صورت لاغری دارید همیشه از خط لب برای فرم دادن به لب‌ها استفاده کنید، زیرا این کار کمک می‌کند تا صورت شما پرتر به نظر برسد. بهتر است از رنگ‌های شاد برای این کار استفاده کنید. استفاده از رنگ شاد کمک می‌کند تا چهره شما بازتر و زیباتر شود. استفاده از کرم پودر قبل از زدن خط لب و رژ لب هم کمک می‌کند تا ماندگاری رژ لب شما بیشتر شود. استفاده از انواع کانسیلر‌های مخصوص صورت برای رژ لب هم موجب می‌شود تا رد رژ لب شما بر روی فنجان یا لیوان باقی نماند.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار