بازی قایم موشک یوتیوبر معروف با جایزه یک میلیون دلاری
کد خبر: ۲۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار: 2022 January 11    -    ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
جیمی دونالدسون یک یوتیوبر معروف است که با نام MrBeast شناخته می‌شود و اخیراً یک نسخه‌ی باورنکردنی از بازی قایم موشک (قایم باشک) یا hide and seek را با جایزه‌ای ۱ میلیون دلاری برای برنده همراه با دیگر ستاره‌های مشهور دنیای یوتیوب را منتشر کرده است.

۵ دمنوشی که پوست را جوان نگه می‌دارند«تابناک با تو» - جیمی دونالدسون یک یوتیوبر معروف است که با نام MrBeast شناخته می‌شود و اخیراً یک نسخه‌ی باورنکردنی از بازی قایم موشک (قایم باشک) یا hide and seek را با جایزه‌ای ۱ میلیون دلاری برای برنده همراه با دیگر ستاره‌های مشهور دنیای یوتیوب را منتشر کرده است. در واقع هر کسی که آخرین بار پیدا شود جایزه یک میلیون دلاری تعیین شده را به خود اختصاص می‌دهد. این ویدیو در استادیوم تازه تاسیس So-Fi در شهر لس آنجلس فیلمبرداری شده است. MrBeast از سن ۱۳ سالگی در توییتر فعالیت داشته و بیشتر به خاطر ولخرجی هایش در ویدیو‌های بازی محور و مسابقه‌ای شناخته می‌شود.

بازی قایم موشک یوتیوبر معروف با جایزه یک میلیون دلاری

اولین باری که جهانیان نام MrBeast را شنیدند زمانی بود که وی در یک فایل ویدیویی در یوتیوب، مبلغ ۱۰،۰۰۰ دلار پول نقد به یک مرد بی خانمان داد. از آن زمان به بعد، این یوتیوبر مشهور به فرمول منحصربفرد و جذاب خود ادامه داده و ویدیو‌های بسیار موفقی در این پلتفرم مشهور خلق کرده است. علیرغم اینکه MrBeast از قبل نیز یک شخصیت شناخته شده برای جامعه یوتیوب بود، بعد از آپلود کردن تورنمنتی واقعی از سریال Squid Game یا همان بازی مرکب بر اعتبار و شهرت خود در میان کاربران یوتیوب افزود. این یوتیوبر معروف و تیمش به خاطر تعهدشان در خلق فضایی بسیار مشابه به سریال کره‌ای پرطرفدار نتفلیکس مورد تحسین قرار گرفتند. این یوتیوبر مدعی شده بود که ۳.۵ میلیون دلار برای ساخت این ویدیو هزینه کرده و در نهایت جایزه‌ای ۴۵۶،۰۰۰ دلاری به برنده داده شده است.

بازی قایم موشک یوتیوبر معروف با جایزه یک میلیون دلاری

 

بازی قایم موشک یوتیوبر معروف با جایزه یک میلیون دلاری

در تازه‌ترین ویدیو، MrBeast از مسابقه‌ای با نام تورنمنت اینفلونسر ۱ میلیونی (۱،۰۰۰،۰۰۰ Influencer Tournament!) رونمایی کرده است که در واقع یک بازی قایم موشک است و در مکانی مشابه ویدیو قبلی رخ می‌دهد. در اوایل این تورنمنت از ۱۵ یوتیوبر معروف کمک گرفته شده، اما در ادامه پنج نفر از آن‌ها حذف شده و تعداد شرکت کنندگان به ۱۰ نفر تقلیل یافته است. از این یوتیوبر‌های معروف که برای رسیدن به جایزه یک میلیون دلاری تلاش می‌کنند می‌توان به لوگان پاول، بلا پورچ، Quackity، Larray، زک کینگ، MatPat، سوفی دوسی، مارک روبر، روزان پانزینو و ZHC اشاره کرد. از آنجایی که ورزشگاه So-Fi بسیار بزرگ است، چالش شرکت کنندگان نیز دشوارتر می‌شود و در طول ویدیو با چالش‌های جدیدی نیز مواجه می‌شوند، مانند بستن بخش‌هایی خاص از ورزشگاه به منظور سرعت بخشیدن به پیدا کردن تمام ۱۰ شرکت کننده.

بازی قایم موشک یوتیوبر معروف با جایزه یک میلیون دلاری

این ویدیو تا هنگام نوشتن این مطلب بیش از ۴۴.۵ میلیون بار دیده شده است در حالی که تعداد بازدید‌های آن در روز اول از مرز ۲۸ میلیون بازدید گذشته بود. این یوتیوبر در ماه‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری داشته و ویدیو بازسازی سریال اسکوید گیم او در کمتر از یک هفته سه رکورد جدید به ثبت رساند: بیشترین بازدید برای یک ویدیو غیرموسیقیایی، سریع‌ترین ویدیو غیرموسیقایی که در کمتر از ۴ روز به بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید می‌رسد و بیشترین افزایش مشترکان در یک روز پس از اینکه ۱.۴ میلیون دنبال کننده جدید به فهرست دنبال کنندگان قابل توجه او اضافه شدند.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار