آتش گرفتن سر متهم بر اثر شلیک تفنگ بی‌حس کننده پلیس!
کد خبر: ۲۳۳۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 11    -    ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
جیسون در ماه دسامبر در بخش سوختگی در بیمارستانی در نیویورک درگذشت. علت رسمی مرگ اعلام نشده است، اما لویبراند وکیل خانواده او گفت که ریه‌های جیسون زمانی که شعله‌های آتش را استنشاق می‌کرد، تخریب شده است.

۵ دمنوشی که پوست را جوان نگه می‌دارند«تابناک با تو» - دفتر دادستانی نیویورک ویدئویی را منتشر کرد که در آن لحظه آتش گرفتن یک فرد دستگیر شده پس از شلیک تفنگ شوکر (شوکر برقی) پلیس را نشان می‌دهد. این حادثه در اواخر اکتبر سال گذشته رخ داد، زمانی که پلیس جیسون جونز ۲۹ ساله را بازداشت کرد که متعاقباً به کما رفت و سپس جان باخت.
این ویدئو نشان داد که چگونه فرد بازداشت شده در حین بازداشت در ایستگاه پلیس در شمال نیویورک، مواد ضدعفونی کننده را روی سر و بدنش ریخت و زمانی که یک پلیس برای کنترل جونز از تفنگ بی‌حس کننده استفاده می‌کرد، جرقه تپانچه با مواد استریل کننده برخورد کرد و منجر به آتش زدن سر او شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
1
این وضعش اونقدر هم خراب نبود که به کما بره...
احسان خان
|
United States
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
1
تو خبرگزاري هاي خارجي بررسي كردم متاسفانه خبرش صحت داره
وكيل ايشون (كِوين لويبرَند) در گفتگو با سي بي اس اين خبر رو اطلاع رساني كرد و گفت ايشون ٤٨ روز تو اي سي يو بستري بود (در نيويورك) و در نهايت جونش رو از دست داد
پ.ن: اين اطلاع رساني بدون اينكه منافع امريكا به خطر بيفته و مورد سو استفاده دشمنان قرار بگيره و نيز وكيل ايشون بدون اينكه با اين اقدامش موجب تشويش اذهان عمومي بشه و نظام آمريكا روبه خطر بندازه و آب در آسياب دشمن بريزه، انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار