آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش
کد خبر: ۲۳۳۴۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 10    -    ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رنگ بنفش الهام بخش است. بنفش رنگ معنویت و عرفان می‌باشد. در قدیم، چون بنفش کمیاب بود. به رنگ شاهزادگان و ملکه‌ها معروف بود. زیرا هر کس توانایی استفاده از لباس یا پارچه با بنفش را نداشت. بنفش ترکیبی از رنگ‌های آبی و قرمز است؛ و ویژگی‌های هر دو رنگ آبی و قرمز را با هم دارد.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش«تابناک با تو» - برای ترکیب رنگ بنفش با سایر رنگ‌ها می‌توانید از رنگ‌های خنثی و روشن استفاده کنید. برای دیدن مدل‌های جدید دکوراسیون بنفش رنگ آشپزخانه با ما همراه باشید.

رنگ بنفش در واقع از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز گرم ایجاد میشود که باعث القای حس ارامش و صمیمت در فضای آشپزخانه شما خواهد شد.

آشپزخانه زرشکی و بنفش

رنگ بنفش الهام بخش است. بنفش رنگ معنویت و عرفان می‌باشد. در قدیم، چون بنفش کمیاب بود. به رنگ شاهزادگان و ملکه‌ها معروف بود. زیرا هر کس توانایی استفاده از لباس یا پارچه با بنفش را نداشت. بنفش ترکیبی از رنگ‌های آبی و قرمز است؛ و ویژگی‌های هر دو رنگ آبی و قرمز را با هم دارد. تندخویی قرمز با آرامش رنگ آبی به تعادل می‌رسد. به همین دلیل بنفش رنگ آرامش و رهایی با هم است. در مطب روانشناسان و بیمارستان‌های روانی از بنفش یاسی استفاده می‌شود.

وفتی این دو رنگ کنار هم قرار می‌گیرد خالص بودن و تقاضا را نشان می‌دهد. درک این بنفش به رنگ رویاپردازان و فیلسوفان معروف است؛ و همچنین نشانه صداقت و وفاداری و عشق می‌باشد. رنگ شناسی در کنار روانشناسی اثبات کرده است که بنفش آثار ترس‌های روحی و حملات پنیک را پاک می‌کند و اثرش کمی از اشعه ماورای بنفش کمتر است. پس برای استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون خانه خود عجله کنید.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

آشپزخانه زرشکی و بنفش

رنگ‌های زرشکی و بنفش آشپزخانه

پذیرایی خود را با کلکسیونی از صندلی‌های بنفش و یا رنگ‌های مختلف، اما رو مبلی‌های بنفش، کاغذ دیواری و قالی بنفش تزیین کنید. استفاده از تابلو‌های نقاشی اثر مارسل برتز هم فکر خوبی می‌باشد. می‌توانید در اتاق نشیمن رنگ بنفش را به روش‌های مختلفی به کار بگیرید. مثلاً کاناپه سفید با کوسن‌های بنفش یا پرده‌های بنفش. شما می‌توانید حتی از اکسسوری‌های بنفش مثل ظروف سفالی و گلدان‌ها نیز استفاده کنید.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

رنگ امیزی منزل

بنفش در سرویس‌ها کاشی‌های حمام و دستشویی را یاسی انتخاب کنید. قفسه‌های حمام و دستشویی بنفش موجود است. نشیمن از پرده‌های سبک بنفش و یاسی انتخاب کنید. کابینت‌های آشپزخانه را می‌توانید آینه‌ای یاسی انتخاب کنید. در این صورت فضای آشپزخانه بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده می‌شود.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

رنگ امیزی منزل

طراح معروف دکوراسیون داخلی کتابخانه خانه‌های تاریخی در منهتن بنفش را انتخاب کرده است. تابلو نقاشی قالی و کاناپه سایه‌ای از بنفش دارند؛ که به خوبی با هم هماهنگ شده اند. خانه آمیتیس دیوار‌های بنفش زیبایی دارد که برای اتاق ناهارخوری استفاده شده است. مبل‌های به سبک قدیمی به رنگ آبی دارد. شما می‌توانید اتاق خوابتان را با سایه‌های با رنگ بنفش به یک پناهگاه آرام بخش تبدیل کنید. یک صندلی با روکش مرجانی کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

رنگ امیزی منزل

آشپزخانه زرشکی

رنگ زرشکی یک رنگ کلاسیک است. این رنگ شیک و بسیار زیبا نماینده عشق، قدرت، احساسات و اشرافیت است. رنگ زرشکی رنگ گرمی است و به همین خاطر شما باید پیش از انتخاب ترکیب‌های رنگی مناسب این رنگ، انتخاب کنید که آیا به دنبال فضایی گرم در آَشپزخانه خود هستید، یا فضایی سرد را ترجیح می‌دهید. آشپزخانه رنگ زرشکی می‌تواند فضایی کاملا گرم و مثبت و انرژی بخش باشد، می‌تواند احساسات ما را برانگیزد و حس عشق و دوست داشتن را به ما القا کند؛ و همچنین این رنگ می‌تواند در ترکیب با رنگ‌های سرد، فضایی سرد را برای شما ایجاد کند، اما باز هم بسیار زیبا و انرژی بخش خواهد بود. پس اگر شما هم به دنبال فضایی انرژی بخش و قدرتمند هستید، بهتر است این رنگ را نادیده نگیرید. در این باره پیشنهاد می‌کنیم مطلب مقایسه رنگ‌های گرم و سرد را نیز مطالعه کرده و با این رنگ‌ها آشنایی داشته باشید.

آشپزخانه مدرن و جذاب زرشکی و بنفش

آشپزخانه زرشکی و بنفش

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
26
دوست ندارمشون / رنگها برای آشپزخانه غم انگیز هستند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
13
قشنگ نیست خسته کننده است بنفش بدرد پیراهن میخوره نه کابینت که همیشگی است برای کابینت بهتر از رنگهای روشن ویا خنثی مثل سفید کرم یا توسی خیلی روشن استفاده بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
3
خوشم نیومده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
قشنگ نیست اصلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار