نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام
کد خبر: ۲۳۳۴۷۱
تاریخ انتشار: 2022 January 09    -    ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
خشک کن‌ها نوعی از رادیاتور‌ها هستند که اغلب در فضا حمام و یا سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می‌شوند، چرا که ظاهر آن‌ها با رادیاتور‌های معمولی فرق دارد و زیباتر هستند. این وسیله برای تامین گرمایش مورد نیاز حمام، یا آشپزخانه‌های کوچک می‌باشد ...

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام«تابناک با تو» - حوله خشک کن‌ها یکی از کالا‌های مهم برای دکوراسیون حمام هستند ما در این مطلب ما قصد داریم نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام و انواع حوله خشک کن‌ها را برایتان به اشتراک بگذاریم.

حوله خشک کن

حوله خشک کن‌های مخصوص دکوراسیون حمام به همین دلیل بود که رادیاتور‌هایی با اشکال تزئینی و متفاوت‌تر به نسبت دیگر رادیاتور‌ها پا به عرصه وجود گذاشتند. این رادیاتور‌ها علاوه بر گرمایش فضا به عنوان خشک کن هم شناخته می‌شوند، با انواع خشک کن‌ها آشنا شویم.

خشک کن‌ها نوعی از رادیاتور‌ها هستند که در حمام یا سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند

خشک کن‌ها نوعی از رادیاتور‌ها هستند که اغلب در فضا حمام و یا سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می‌شوند، چرا که ظاهر آن‌ها با رادیاتور‌های معمولی فرق دارد و زیباتر هستند. این وسیله برای تامین گرمایش مورد نیاز حمام، یا آشپزخانه‌های کوچک می‌باشد و به گونه‌ای طراحی گردیده که به راحتی قابل نصب بر روی دیواری می‌باشد. از حوله خشک کن‌ها می‌توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچکی که جای زیادی هم نمی‌گیرند استفاده کرد.

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

حوله خشک کن‌های آلومینیومی نسبت به حوله خشک کن‌های فولادی وزن سبک تری دارند

اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن‌ها

خشک کن تشکیل شده از لوله‌های آتش خوار می‌باشد قابل نصب به صورت یک طرفه بوده و شکیل‌ترین نوع رادیاتور می‌باشد که به راحتی قابل نصب در حمام‌های منازل و واحد‌های مسکونی می‌باشد. مزیت این خشک کن‌ها این است که در عین گرم کردن حمام رطوبت موجود در آن را هم از بین می‌برند.

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

در خشک کن‌های شیشه‌ای از انواع شیشه‌های حرارتی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود

خشک کن‌ها یا آبی هستند و یا برقی و انواع آبی آن‌ها به وسیله سیستم‌های حرارت مرکزی ساختمان‌ها مانند پکیج یا موتور خانه کار می‌کنند در واقع انتخاب نوع مناسب خشک کن‌ها بر اساس سیستم‌های گرمایشی ساختمان تعیین می‌شوند.

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

 انواع خشک کن‌ها بر اساس جنس طبقه بندی می‌شوند

انواع خشک کن‌ها بر اساس جنس خشک کن‌ها از نظر جنس به انواع حوله خشک کن‌های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه بندی می‌شوند.

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

انتخاب نوع مناسب خشک کن بر اساس سیستم‌های گرمایشی ساختمان تعیین می‌شوند

حوله خشک کن‌های شیشه‌ای

این نوع خشک کن‌ها دارای بدنه‌ای تقریبا شفاف هستند و از انواع شیشه‌های حرارتی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، این نوع خشک کن‌ها به نسبت دیگر انواع آن دارای وزن سبک تری هستند و مدت زمان نصب آن‌ها هم به نسبت بقیه انواع آن کمتر است. خشک کن‌های شیشه دارای تنوع رنگی زیادی هستند.

نقش حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

خشک کن‌ها نوعی از رادیاتور‌ها هستند که در حمام یا سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند.

بیشتر بدانید از کاربرد خشک کن چیست؟

حالا که می‌دانیم خشک کن چیست، به سراغ کاربرد آن می‌رویم. در مقدمه اشاره کوچکی به این مورد داشتیم که این وسیله کاربرد‌های بیشتری علاوه بر خشک کردن حوله دارند؛ کاربرد‌ها و مزایای خشک کن عبارت‌اند از: در وهله اول، مهمترین کاربرد خشک کن به‌عنوان یک وسیله گرمایشی، از خشک کن برقی ایرانی گرفته تا انواع خشک کن خارجی و سایر مدل‌ها که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، گرم کردن فضاست. همانطور که از نام دستگاه هم مشخص است، یک مورد دیگر از کاربرد خشک کن، استفاده از آن برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچک است. یک مورد جالب در کاربرد خشک کن این است که این دستگاه می‌تواند با دمای مشخص و کنترل رطوبت فضا، از رشد قارچ‌ها و کپک‌ها به‌دلیل رطوبت جلوگیری کند. طراحی زیبای انواع خشک کن (فارغ از کارایی‌شان) آن‌ها را به یک وسیله دکوری زیبا نیز برای استفاده در دکوراسیون تبدیل می‌کند.

کاربرد و نحوه استفاده از خشک کن به حمام و سرویس‌های بهداشتی محدود نمی‌شود، از این دستگاه می‌توان در ورودی ساختمان، اتاق خواب، انباری، زیرزمین و حتی آشپزخانه نیز استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای خشک کن این است که می‌توان آن با هدف صرفه‌جویی در هزینه و انرژی به جای رادیاتور‌های معمولی در اتاق‌ها و فضا‌های کوچک نصب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار