با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید
کد خبر: ۲۳۳۲۹۰
تاریخ انتشار: 2022 January 07    -    ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
اگر به دنبال وسیله‌هایی هستید که خانه خود را با آن‌ها تزیین کنید و جلوه‌ای متفاوت و لوکس به آن ببخشید این مطلب را از دست ندهید. تابلوها و نقاشی‌های دیواری یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شوند که استفاده از آن‌ها روی دیوارهای سالن پذیرایی یا راهروی ورودی ظاهری شیک و لوکس را به خانه شما می‌بخشند.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنیدتابناک باتو ــ وقتی صحبت از کالای لوکس منزل می‌کنیم منظورمان وسیله‌هایی هستند که بیشتر جنبه تزیینی دارند اما وجودشان در فضای خانه همه چیز را کامل می‌کند و جلوه متفاوتی به فضا می‌بخشد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل لوکس در دکوراسیون منزل می‌پردازیم که نقشی اساسی دارند و با کمترین هزینه می‌توانند جلوه‌ای لوکس به چیدمان منزل شما ببخشند.

استفاده از قفسه باز

وجود یک قفسه باز در گوشه‌ای از خانه یکی از همان وسیله‌هایی است که به‌عنوان کالای لوکس منزل به‌شمار می‌رود. همچنین وجود آن در هر خانه لوکسی ضروری است. طبقه‌بندی و منظم چیده شدن وسایل در گوشه‌ای از خانه علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و شیک در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند، کار شما را هنگام پذیرایی از مهمان‌ها نیز راحت‌تر می‌کند.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

شال مبل

شال مبل با تزیین خز طبیعی یک ایده فوق‌العاده برای لوکس‌تر نشان دادن فضای خانه است. شال‌های مبل یکی از ترندهای تقریبا جدید در طراحی سالن‌های پذیرایی و نشیمن هستند که ظاهری بی‌نظیر ایجاد کرده و بسیار پرطرفدار هستند. خزهای طبیعی همیشه یک کالای لوکس و گران قیمت به حساب می‌آیند و جلوه‌‌ای متفاوت به خانه می‌بخشند. مطالب بیشتر در مورد شال مبل را در مطلب با شال مبل دکور منزل را متحول کنید بخوانید.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

پرده‌های مخمل

یکی از وسایل لوکس در دکوراسیون منزل پرده‌هایی با جنس مخمل است. پرده‌های مخمل همیشه ما را به یاد کاخ‌های اشراف‌زاده‌ها و پادشاهان می‌اندازد. پارچه‌های مخمل از دیرباز برای پرده و رویه مبل خانه‌های افراد ثروتمند کاربرد داشت و پارچه‌ای لوکس و گران‌ قیمت به‌شمار می‌رفت. اما امروزه پارچه‌های مخمل انواع فراوانی دارند که تقریبا در دسترس همه افراد هست و حس اشرافی خود را به فضای مورد نظر می‌دهد و به‌عنوان کالای لوکس در منزل به‌شمار می‌رود.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

نقاشی‌های دیواری

تابلوها و نقاشی‌های دیواری یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شوند که استفاده از آن‌ها روی دیوارهای سالن پذیرایی یا راهروی ورودی ظاهری شیک و لوکس را به خانه شما می‌بخشند. خصوصا اگر این تابلوهای نقاشی از سبک‌های انتزاعی و مدرن تبعیت کنند.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

کتاب‌های تزیینی

استفاده از کتاب‌های تزیینی بزرگ روی میز پذیرایی یا گوشه‌‌ای از کنسول کناری راهرو، یک ایده بی‌نظیر برای لوکس نشان دادن خانه است. این کتاب‌های تزیینی چند سالی است که به‌عنوان یک وسیله تزیینی پرطرفدار در دکوراسیون‌های داخلی استفاده می‌شود و جلوه‌ای شیک و لوکس را به فضا می‌بخشد.

سبدهای حصیری

شاید تعجب کنید اما سبدهای حصیری در سال‌های اخیر یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شوند. این سبدها در دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن استفاده می‌شوند. استفاده از این سبدهای حصیری، ظاهری مدرن و لوکس به خانه شما می‌بخشند و وجود رنگ‌های خنثی در طراحی آن‌ها باعث می‌شود تا با هر دکوراسیونی همخوانی داشته باشند.

با کمترین هزینه خانه خود را لوکس کنید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار