افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی
کد خبر: ۲۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: 2022 January 03    -    ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
قرار است که بازیگران سری فیلم‌های Harry Potter بار دیگر برای یک قسمت ویژه دور هم جمع شوند، برنامه‌ای که در ساعات اخیر در سرویس HBO Max منتشر خواهد شد. جای تردید ندارد که سری فیلم‌های هری پاتر باعث به شهرت رسیدن دانیل ردکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت شد که به ترتیب نقش‌های هری، هرموین و ران را بازی می‌کردند.

افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی

افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی«تابناک با تو» - قرار است که بازیگران سری فیلم‌های Harry Potter بار دیگر برای یک قسمت ویژه دور هم جمع شوند، برنامه‌ای که در ساعات اخیر در سرویس HBO Max منتشر خواهد شد. جای تردید ندارد که سری فیلم‌های هری پاتر باعث به شهرت رسیدن دانیل ردکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت شد که به ترتیب نقش‌های هری، هرموین و ران را بازی می‌کردند. قسمت ویژه هری پاتر با نام «۲۰ سالگی هری پاتر، بازگشت به هاگوارتز» (Harry Potter ۲۰th Anniversary: Return to Hogwarts) امروز از سرویس HBO Max پخش خواهد شد. اما در این مطلب می‌خواهیم در مورد دستمزد بازیگران اصلی سری فیلم‌های هری پاتر صحبت کنیم. روپرت گرینت برای بازی در Harry Potter and the Order of the Phoenix نزدیک به ۴ میلیون دلار دستمزد گرفت، دستمزدی که در Harry Potter and the Deathly Hallows Part ۱ به بیش از ۱۵ میلیون دلار افزایش یافت.

افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی

گرینت برای قسمت دوم فیلم دوم مجموعه هری پاتر نیز ۱۵ میلیون دستمزد دریافت کرد. بدین ترتیب دریافتی گرینت برای مجموعه هری پاتر در مجموع به بیش از ۷۰ میلیون دلار رسیده است. اما واتسون در قسمت اول مجموعه فیلم‌های هری پاتر با نام Harry Potter and the Order of the Phoenix نیز مانند گرینت یک دستمزد ۴ میلیون دلاری گرفت و دستمزد او در قسمت‌های اول و دوم Harry Potter and the Deathly Hallows نیز همان ۱۵ میلیون دلار بود. در کل برای هشت فیلم مجموعه هری پاتر، اما واتسون در مجموع ۶۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی

‌دستمزد دانیل ردکلیف برای نقش هری پاتر در اولین فیلم این مجموعه با عنوان Harry Potter and the Sorcerer’s Stone تنها ۱ میلیون دلار بود در حالی که این دستمزد در Harry Potter and the Order of the Phoenix به ۱۴ میلیون دلار رسید یعنی ۱۰ میلیون دلار بیشتر از، اما واتسون و روپرت گرینت. در فیلم دوم دستمزد ردکلیف سه برابر شده و به ۳ میلیون دلار و در فیلم سوم به ۶ میلیون دلار رسید. بدین ترتیب او زمانی که ۱۵ سال داشت تنها به خاطر بازی در سه فیلم اول هری پاتر دستکم ۱۰ میلیون دلار دستمزد گرفته بود.

افشای دستمزد قابل توجه بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در اوج نوجوانی

‌ردکلیف برای دو قسمت Harry Potter and the Deathly Hallows نیز هر کدام ۲۰ میلیون دلار دستمزد گرفته است. بدین ترتیب دستمزد دانیل ردکلیف برای ۸ فیلم این مجموعه دستکم ۱۰۰ میلیون دلار بوده است که باعث می‌شود او گرانقیمت‌ترین بازیگر این فرانچایز مشهور و پرفروش باشد. این اعداد در حالی است که درآمد سالانه کنونی ردکلیف از بازیگری حدود ۱۵ میلیون دلار است.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار