سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف
کد خبر: ۲۳۲۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 01    -    ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
الیزابت تیلور نماد فریبندگی و زیبایی بی حد و حصر هالیوود است. به نظر می‌رسید که همه چیز، از زیبایی و شهرت گرفته تا زندگی پر از عشق در اختیار این بازیگر جذاب هالییودی بوده باشد. او چنان زن جذابی بود که در نهایت ۸ بار با ۷ مرد مختلف ازدواج کرد.

امارات به خاطر اسرائیل دین جدید خلق کرداختصاصی تابناک با تو؛ الیزابت تیلور نماد فریبندگی و زیبایی بی حد و حصر هالیوود است. به نظر می‌رسید که همه چیز، از زیبایی و شهرت گرفته تا زندگی پر از عشق در اختیار این بازیگر جذاب هالییودی بوده باشد. او چنان زن جذابی بود که در نهایت ۸ بار با ۷ مرد مختلف ازدواج کرد. او به همان اندازه که بخاطر نقش‌های درخشانش در فیلم‌های هالیوودی معروف شد، به دلیل زندگی عاشقانه پر فراز و نشیب خود نیز بیش از پیش به شهرت رسید. از این رو با ما همراه باشید تا با خلاصه‌ای از زندگی عاشقانه او آشنا شویم.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

الیزابت روزموند تیلور در سال ۱۹۳۲ به دنیا آمد. او از کودکی در هالییود به عنوان بازیگر فیلم‌های مختلف شروع به کار کرد تا اینکه در دهه ۱۹۵۰ به عنوان یک بازیگر جوان در فیلم‌های عاشقانه به نقش پردازی پرداخت.

تیلور در دهه ۱۹۶۰ به پردرآمدترین ستاره سینما تبدیل شد. به علاوه در طی دوران بازیگری بی نظیر خود توانست به ۳ جایزه اسکار و ۴ جایزه گلدن گلوب نیز دست یابد.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

تیلور در دوران اوج خود به عنوان زیباترین زن جهان شناخته می‌شد و طبق گزارش‌های بسیاری، خبرگزاری‌ها از او به عنوان یک "معجزه ساز" یاد می‌کردند.
مو‌های جذاب و دلفریب، بدنی به شکل ساعت شنی، چشمان بنفش کمیاب و مژه‌های دوتایی (به دلیل جهش ژنتیکی)، او را چنان فریبنده و زیبا ساخته بود که برخی از محققان به تجزیه و تحلیل ویژگی‌های او پرداختند. تیلور بر این باور بود که بازیگری روی صحنه نمایش، او را وادار می‌کند تا یک زن و یک همسر واقعی باشد. او ازدواج را راهی برای زندگی مستقل در بزرگسالی می‌دانست. او همچنین اعتراف کرد که یک "عاشق تمام عیار" است.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

اولین همسر او کونراد نیکی هیلتون جونیوربود و آن‌ها فقط ۸ ماه با هم بودند (از می ۱۹۵۰ تا ژانویه ۱۹۵۱) کونراد نیکی هیلتون پسر هتلدار کنراد هیلتون بود. طبق گزارش ها، این دو به دلیل عادت‌های بد هیلتون از هم جدا شدند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

تیلور در فوریه ۱۹۵۲ برای بار دوم با مایکل وایلدینگ بازیگر بریتانیایی که ۲۰ سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد. نتیجه ازدواج آن‌ها دو پسر به نام‌های مایکل جونیور و کریستوفر بود.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

در یک مقاله که سال‌ها بعد کریستوفر، فرزند تیلور و مایکل به اشتراک گذاشت، بیان کرد که وقتی او و برادرش بچه بودند، تیلور به آن‌ها اجازه می‌داد تا با جوایز گلدن گلوب او بازی کنند، اما به هیچ عنوان اجازه دست زدن به جوایز اسکار او را نداشتند. هنگامی که تیلور در حرفه بازیگری خود به موفق‌های بزرگی دست یافت، رابطه او با وایلدینگ تیره شد و بعد از ۵ سال زندگی، از هم جدا شدند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

تنها یک ماه پس از پایان ازدواج او با وایلدینگ، تیلور با همسرسومش، مایک تاد، تهیه کننده برنامه‌های سرگرمی ازدواج کرد. این زوج صاحب یک فرزند به نام لیزا شدند. ظاهراً تاد، تیلور را با هدایایی زیبا جذب خود کرده بوده است؛ از صرف یک غذای ویژه در پاریس گرفته تا برپایی یک نمایشگاه جواهرات کامل در حیاط منزل، همه و همه قطعا هدایای بی نظیر و در عین حال موثر برای جذب این دلربای هالییودی بوده است. اما متأسفانه، زمانی که تاد در یک سانحه هوایی در سال ۱۹۵۸ کشته شد، رابطه آن‌ها به طور ناگهانی به پایان رسید.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

مدتی بعد، ازدواج او با ادی فیشرخواننده در سال ۱۹۵۹ به دلایل مشکل سازی خبرساز شد. فیشر در آن زمان هنوز با بازیگر زن، دبی رینولدز در رابطه بود، اما ادی او را ترک کرد تا با تیلور ازدواج کند و این کار، منجر به تبلیغات منفی برای هر دوی آن‌ها شد. طبق گزارش ها، تیلور اعلام کرده بود که احتمالا ماه عسل آن‌ها ۴۰ سال طول بکشد!، اما ۵ سال پس از ازدواج با یکدیگر، آن دو از هم جدا شدند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف
چندی بعد، تیلور در مجموعه فیلم کلئوپاترا عاشق ریچارد برتون بازیگر شد. این ارتباط به یک عاشقانه طوفانی مبدل شد و آن دو در همان ماهی که تیلور از فیشر طلاق گرفت (مه ۱۹۶۴) با یکدیگر ازدواج کردند. رابطه آن‌ها به دلیل بیش از حد پرشور بودن بدنام بود و از سوی برخی نهاد‌ها به دلیل رفتار نامناسبشان فراخوانده می‌شدند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف
پس از بازی در یک درام تلویزیونی درباره طلاق، برتون و تیلور در سال ۱۹۷۴ به ازدواج ۱۰ ساله خود پایان دادند. اما این طلاق برای مدت طولانی دوام نیاورد و پس از ۱۶ ماه (اکتبر ۱۹۷۵) آن‌ها مجددا با یکدیگر ازدواج کردند. تیلور گفت که برتون را دیوانه وار دوست دارد و این امر سبب می‌شود تا هرگز با کسی دیگری ازدواج نکند. اما ازدواج دوم آن‌ها کمتر از یک سال دوام آورد و از یکدیگر جدا شدند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف
ششمین همسر تیلور، جان وارنر سیاستمدار بود. به دلیل عشق مشترک آن‌ها به اسب‌ها بود که سرنوشت آن دو را به یکدیگر پیوند داد، اما پس از تقریباً ۶ سال، آن‌ها نیز از هم طلاق گرفتند.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف

آخرین مرد زندگی او کارگر ساختمانی لری فورتنسکی بود که ۲۰ سال از او کوچکتر بود. اما برخلاف تیلور، فورتنسکی به کانون توجه عادت نداشت و آن‌ها در نهایت در سال ۱۹۹۶ به همه چیز پایان دادند و از یکدیگر جدا شدند. تیلور تا پایان عمر با وارنر و فورتنسکی در تماس بود.

سرگذشت ازدواج های مکرر و ناکام بازیگر معروف
حتی در سال‌های پایانی زندگی، تیلور به بازیگری در تلویزیون و روی صحنه ادامه داد. او خط تولید جواهرات و عطر خود را داشت و همچنین بنیادی را تأسیس کرد که هدف آن یافتن درمانی برای HIV/AIDS بود. تیلور همچنین توسط ملکه الیزابت دوم به دلیل اقدامات خیریه خود مورد تجلیل قرار گرفت و در کنار جولی اندروز، ستاره موسیقی، مفتخر به دریافت نشان افتخار بریتانیا شد.

تیلور در سال ۲۰۱۱ بر اثر بیماری قلبی درگذشت. او قبلاً نوشته بود که "دوست دارد در زندگی خود به دیگران عشق بدهد و یک مادر، همسر و نیز یک دوست باشد" واو دقیقاً اینگونه زندگی کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
11
3
هوس باز بوده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار