سقوط گریدر راهدار وظیفه‌شناس به دره
کد خبر: ۲۳۲۵۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 29    -    ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
راهدار باسابقه شهرستان هریس هنگامی که سوار بر گریدر مشغول بازکردن راه‌های روستایی بود به‌دلیل سر خوردن خودرو به دره سقوط کرد و پس از 2روز جانش را از دست داد.
راهدار باسابقه شهرستان هریس هنگامی که سوار بر گریدر مشغول بازکردن راه‌های روستایی بود به‌دلیل سر خوردن خودرو به دره سقوط کرد و پس از 2روز جانش را از دست داد.
سقوط گریدر راهدار وظیفه‌شناس به دره
 
این راهدار 60ساله که علی لسانی نام دارد و سال‌هاست که در اداره راهداری شهرستان هریس واقع در استان آذربایجان شرقی خدمت می‌کرد چند روز قبل به‌دنبال بارش شدید برف و مسدودشدن بخشی از راه‌های روستایی منطقه همراه با تعداد دیگری از راهداران راهی مناطق برف‌گیر شدند.
 
او و همکارانش روز یکشنبه قصد داشتند راه روستای افشرد از توابع خواجه را باز کنند. لسانی که از رانندگان باسابقه گریدر بود، پشت فرمان نشست و کارش را آغاز کرد اما همزمان کولاک شدیدی آغاز شد. با اینکه شرایط هر لحظه سخت‌تر می‌شد و دید محدود بود اما این راهدار وظیفه‌شناس به کارش ادامه می‌داد تا اینکه دقایقی بعد ناگهان حادثه هولناکی اتفاق افتاد.
 
در یک لحظه گریدر سر خورد و به دره نه‌چندان عمیقی که در آنجا قرار داشت سقوط کرد. سایر راهداران با دیدن این شرایط تلاش کردند به همکارشان کمک کنند اما او به‌شدت آسیب دیده بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل شد. راهدار وظیفه‌شناس در این حادثه دچار جراحت سنگینی شده بود و تلاش‌ها برای نجات او راه به جایی نبرد و سرانجام وی روز دوشنبه جانش را از دست داد.
 
علیرضا سپهری، مسئول روابط‌عمومی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی  گفت: مرحوم لسانی یکی از همکاران باتجربه راهداری بود که سال‌ها در این اداره زحمت کشیده و اخیرا بازنشسته شده بود اما چون کارکردن با گریدر تخصصی است و به تجربه نیاز دارد همچنان با راهداری همکاری می‌کرد.
 
او ادامه داد: این همکار وظیفه‌شناس‌مان بارها در هنگام بارش برف و مسدودشدن جاده جان خود را برای خدمت به مردم به خطر انداخته بود و در نهایت هم در همین راه جانش را فدا کرد. براساس این گزارش، حادثه جان‌باختن این راهدار در شرایطی اتفاق افتاد که چند روز قبل نیز صفدر شریفی، یکی دیگر از راهداران استان آذربایجان شرقی هنگامی که قصد نجات‌دادن راننده یک تانکر واژگون‌شده را داشت جانش را از دست داد.
همشهری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
22
روحش شااااااد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
15
اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات
و المسلمین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
خدا بیامرزدشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار