۶+۱ استایل پوشیده و شیک برای مهمانی‌ها
کد خبر: ۲۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: 2021 December 29    -    ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

رفتن به مهمانی و لباس مناسب آن همیشه برای خانم­ها چالش برانگیز است. اکثر خانم‌ها درحالی که کمدلباس‌شان پر از لباس‌های مختلف است برای مهمانی لباس مناسبی ندارند‌. خانم‌ها ترجیح می‌دهند تا در هر مهمانی و دورهمی با یک لباس جدید حاضر شوند و لباسی که قبل پوشیده بودند را نمی‌پسندند. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما روش‌هایی برای ست کردن لباس‌های‌تان برای مهمانی‌و دورهمی‌ها آموزش دهیم تا با لباس‌هایی که دارید بهترین ست‌ها را بپوشید.

۶+۱ استایل پوشیده و شیک برای مهمانی‌ها

  1. کت چرم

پوشیدن کت چرم روی یک پیراهن دخترانه یک استایل اسپرت و در عین حال خاص خواهد شد. این ترکیب لباس را می­توانید به همراه یک نیم‌بوت بنددار بپوشید. رنگ مناسب برای کت در یک دورهمی رنگ مشکی یا خردلی است و برای پیراهن سعی کنید تا از یک مدل ساده و بدون طرح استفاده کنید. قد پیراهن نهایتاً تا یک وجب بالای زانو باشد و قد کت تا روی کمر. رنگ پیراهن را هم بسته به سلیقه و رنگ کت‌تان تعیین کنید. می‌توانید از یک کت خردلی به همراه یک پیراهن کرم رنگ استفاده کنید و برای کفش هم رنگ متناسب با کت را انتخاب کنید.

استایل خاص دیگری که به شما پیشنهاد کنیم کت چرم زنانه به همراه دامن پلیسه است. برای این استایل یک دامن پلیسه میدی سرمه‌ای رنگ تا یک وجب پایین زانو احتیاج دارید. یک کمربند مشکی چرمی به دور دامن ببندید و یک کت چرم مشکی زیپ دار بپوشید. برای زیر کت از یک تیشرت اسپرت سفید یقه گرد استفاده کنید. یک نیم بوت چرمی مشکی این استایل را کامل خواهد کرد. رنگ دیگری که می­توانید برای دامن انتخاب کنید رنگ کرم است که در این صورت با یک کت چرم عسلی ست می­شود. به این صورت شما یک استایل خاص و متفاوت خواهید داشت.

  1. لگ براق

لگ های براق که حالت چرمی دارند در کمد همه شما پیدا میشوند و نیازی ندارید بنابراین می­توانید از این لگ زنانه به همراه یک پیراهن جذب استفاده کنید. کفش‌های مجلسی پاشنه‌داری که بند دارند به رنگ مشکی با این نوع لگ زیبا خواهد بود. از یک پیراهن مجلسی ساده به همراه یک مدل لگ براق مشکی و مجلسی استفاده کنید.

استایل دیگری که می‌توانید با لگ براق داشته باشید استفاده از لباس­های آستین پفی است. یک لباس آستین پفی مخمل به همراه یک لگ کمر گنی و یک کفش پاشنه بلند جیر استایل  زیبا و دخترانه‌ای برای مهمانی است.

  1. سرهمی

لباس‌های سرهمی تنوع بسیار بالایی دارند و با سلیقه اکثر خانم‌های خوش پوش همخوانی دارند. این لباس‌ها به دلیل نوع دوخت شما را باریک و کشیده‌تر خواهند کرد. اگر بالاتنه شما با قسمت پایین تنه تراز نیست و بالاتنه بلندتری دارید از سرهمی برای مهمانی ها استفاده کنید. برش و دوخت سرهمی به‌جای اینکه از قسمت استخوان کمر انجام شود کمی بالاتر یعنی نزدیک سینه انجام می‌شود و همین سبک دوخت باعث می‌شود تا این مدل لباس­ها استایل و اندام شما را متعادل نشان دهد. انواع سرهمی های پوشیده و آستین بلند برای مجالس مختلط زیبا و خاص هستند. یک کفش پاشنه بلند این استایل را تکمیل خواهد کرد.

۶+۱ استایل پوشیده و شیک برای مهمانی‌ها

  1. کت و دامن

کت و دامن یک استایل پوشیده و کلاسیک است. این استایل به شکل امروزی کمی متفاوت از آنچه در گذشته وجود داشت شده است. در گذشته اکثر کت‌ها  آستین بلند و ساده بودند و یقه بیشتر کت‌ها یقه انگلیسی بود اما امروزه کمتر کت و دامن ست استفاده می‌شود و رنگهای مختلف در ترکیب این استایل جایگزین شده است. به عنوان مثال ترکیب کت طوسی و یک دامن سرمه‌ای میدی تا پایین زانو یک ترکیب خاص، زیبا و متفاوت است. این مدل کت و دامن یک استایل پوشیده و مناسب مهمانی‌های مختلط است. در خرید کت دقت کنید که دیگر کت‌های ساده یقه انگلیسی چندان مد نیستند و یقه‌های متفاوت و جدید طراحی شده با کمر باریک و حالت کلوش در قسمت انتهای کت اکنون بسیار پرطرفدار هستند.

برای فصل زمستان می­توانید کت و دامن پشمی به همراه نیم بوت پاشنه­دار برای مهمانی و دورهمی­ها بپوشید.

  1. شلوار جین

شلوار جین از آن دسته لباس هایی است که همه ما از آن استفاده میکنیم. برای مهمانی‌های کوچک و دورهمی‌ها که نیازی به پوشیدن لباس مجلسی ندارید از یک شلوار جین و یک ونس سفید به همراه یک بلوز آستین بلند و پوشیده استفاده کنید.

۶+۱ استایل پوشیده و شیک برای مهمانی‌ها

  1. پیراهن بلند

پیراهن‌های بلند از ترندهای جدیدی هستند که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این پیراهن های بلند با جنس های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید متناسب با هرفصلی این پیراهن‌ها را تهیه کنید. حالت جذبی که این پیراهن دارد فرم بدن شما را به خوبی نشان خواهد داد بنابراین اگر اندام لاغر و کشیده‌ای دارید می‌توانید از این مدل‌ها استفاده کنید. از یک کفش پاشنه بلند ساقدار به همراه این پیراهن استفاده کنید تا استایل‌تان زیباتر شود

  1. شومیز و دامن

از دیگر لباس‌هایی که در کمد اکثر ما پیدا می‌شود می‌توانیم به شومیز و دامن اشاره کنیم. شومیزهای طرح دار و آستین بلند با پارچه‌های خاص مناسب دورهمی‌های کوچک است و دامن های دور پیلی که به تازگی ترند شده‌اند مورد پسند خانم‌ها هستند. برای داشتن هارمونی میان رنگ دامن و شومیز سعی کنید تا اگر شومیز طرح‌دار انتخاب کرده‌اید رنگ دامن را از روی رنگ غالب به کار رفته در شومیز انتخاب کنید.

می توانید از یک شومیز ساده به رنگ نود، که پالت رنگی آن در اینجا قابل مشاهده است، و یک دامن تنگ میدی استفاده کنید. این ترکیب هم بسیار خاص و شیک است.

پوشیدن لباس‌هایی مانند پیراهن‌های بلند که تا روی کفش میرسن بیشتر مناسب جشن‌های بزرگ یا عروسی هستند و برای مهمانی کوچک چندان مناسب نیستند بنابراین سعی کنید تا زمانی که به مهمانی های کوچک و خانوادگی می‌روید از استایل مناسبی استفاده کنید. باتوجه به سلیقه خودتان می‌توانید هرکدام از استایل‌هایی که در اینجا برایتان توضیح دادیم را انتخاب کنید و با اضافه کر‌دن المان‌های مخصوص خودتان، یک سبک جدید و متفاوت ایجاد کنید.

نویسنده: سارا اقبالی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار