اعتراف بازیگر معروف به رسوایی جنسی در مدرسه بازیگری اش
کد خبر: ۲۳۲۱۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 26    -    ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
جیمز فرانکو در نهایت پس از دو سال به داشتن رابطه ی جنسی با شاگردانش اعتراف کرد، در حالی که در دو سال اخیر اتهامات این هنرجویان علیه خود را نپذیرفته بود. فرانکو در یک مصاحبه طولانی با جس کیگل اعتراف می کند که در مدرسه بازیگری اش، Studio 4، با شاگردان خود رابطه جنسی داشته.

این آدم‌های معروف، فرشته نبودند، فریب خوردیم«تابناک با تو» - جیمز فرانکو در نهایت پس از دو سال به داشتن رابطه ی جنسی با شاگردانش اعتراف کرد، در حالی که در دو سال اخیر اتهامات این هنرجویان علیه خود را نپذیرفته بود. فرانکو در یک مصاحبه طولانی با جس کیگل اعتراف می کند که در مدرسه بازیگری اش، Studio 4، با شاگردان خود رابطه جنسی داشته و فکر می کند که این کار قابل قبول بوده زیرا این شاگردان خود به انجام رابطه رضایت داشته اند. او همچنین راه اندازی این مدرسه بازیگری به منظور ایجاد رابطه جنسی با دختران را رد کرده است.

جیمز فرانکو در نهایت پس از دو سال به داشتن رابطه ی جنسی با شاگردانش اعتراف کرد، در حالی که مدت ها اتهامات هنرجویان علیه خود را نپذیرفته بود.

فرانکو ۴۳ ساله در صحبت های خود در این باره چنین گفت:«ببینید، می پذیرم که با شاگردان خوابیده ام. در کلاس سکانس های رابطه ی جنسی با همه نخوابیدم اما در طول آموزش هایم، با هنرجویان خوابیدم و این اشتباه بود. اما همانطور که گفتم، این دلیلم برای راه اندازی مدرسه نبود، اینطور نبود، من کسی نبودم که افراد را برای بودن در کلاس انتخاب کنم. پس این یک طرح برنامه ریزی شده از قبل از طرف من نبود. اما بله، نمونه های خاصی وجود داشت که در آن، می دانید من در یک رابطه ی همراه با رضایت دو طرفه بودم، با یک هنرجو و نباید در این رابطه می بودم».

جیمز فرانکو می گوید که بعد از صحبت کردن با افراد دیگر فهمیده که داشتن رابطه با هنرجویانش کار درستی نبوده است. این بازیگر شناخته شده ی هالیوودی در ادامه ی صحبت هایش تصریح می کند: «فکر می کنم که در آن زمان، تفکرم این بود که رضایت دو طرفه وجود دارد، خب. البته می دانستم، می دانید، وقتی با دیگر افراد صحبت کردم، دیگر مربیان یا هر کس دیگری و بله گفته شد که به احتمال فراوان این کار درستی نیست. آن زمان فکر روشنی در این مورد نداشتم، همانطور که گفتم. به همین خاطر حدس می زنم، حدس می زنم که همه چیز به معیارم در آن زمان بر می گشت که اگر این رابطه با رضایت است پس به نظرم مشکلی ندارد. همه ما بالغ هستیم پس…».

 

 

خرید شال نخی زنانه رامکات Ramcott کد BR1260 به قیمت فقط ۲۳۰,۰۰۰

خرید شال نخی زنانه رامکات Ramcott کد BR1260 به قیمت فقط ۲۳۰,۰۰۰

فروش ویژه بادی میست کالیستا Callista مدل Selena حجم 200 میلی لیتر (از...

فروش ویژه بادی میست کالیستا Callista مدل Selena حجم 200 میلی لیتر (از...

هتل شایان کیش: رزرو با 63% تخفیف، قیمت، عکس ها، نظرات | ایران هتل آنلاین... ۳۳٪

هتل شایان کیش: رزرو با 63% تخفیف، قیمت، عکس ها، نظرات | ایران هتل آنلاین...

جیمز فرانکو در نهایت پس از دو سال به داشتن رابطه ی جنسی با شاگردانش اعتراف کرد، در حالی که مدت ها اتهامات هنرجویان علیه خود را نپذیرفته بود.

تاکنون دستکم ۵ زن جیمز فرانکو را به بدرفتاری جنسی متهم کرده اند، چهار نفر از آن ها شاگردان فرانکو در کلاس بازیگری بوده اند. یکی از این زنان به نام سارا تیثر-کاپلان مدعی شده که فرنکو از قدرت خود به عنوان مدرس بازیگری برای سوء استفاده از زنان غیرسلبریتی که با او کار کرده، تحت پوشش دادن فرصت به آن ها، استفاده نامشروع کرده است. تابستان گذشته، فرانکو با کاپلان و تونی گال که هر دو از هنرجویان سابقش بوده و از او شکایت کرده بودند به توافق رسید. فرانکو پذیرفته بود که مبلغ ۲,۲۳۵,۰۰۰ دلار به این دو بپردازد و آن ها نیز در مقابل از شکایت خود دست بردارند. فرانکو در ادامه ی صحبت ها خود فاش کرده که برای سال ها به رابطه ی جنسی اعتیاد داشته، پس از آنکه اعتیادش به الکل را ترک کرده است. این بازیگر همچنین فاش کرده که تا قبل از رابطه ی کنونی اش با ایزابل پاکزاد به همه ی شریک های زندگی اش خیانت می کرده است و هرگز به کسی وفاداری نداشته است.

جیمز فرانکو در نهایت پس از دو سال به داشتن رابطه ی جنسی با شاگردانش اعتراف کرد، در حالی که مدت ها اتهامات هنرجویان علیه خود را نپذیرفته بود.

این بازیگر نامزد جایزه اسکار، مدرسه بازیگری خود با نام Playhouse West Studio 4 را در سال ۲۰۱۴ افتتاح کرده و در سال ۲۰۱۷ تعطیل کرد. تمام این اتفاقات در حالی است که جیمز فرانکو قرار است به عنوان شاهد در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد حضور یافته و در مورد رابطه ی جنسی احتمالی اش با هرد در دوران ازدواجش با دپ نیز پاسخگو باشد. وی همچنین قرار است شهادت دهد که کبودی های صورت هرد را دیده است، کبودی هایی که هرد مدعی است توسط دپ روی صورت او ایجاد شده است. جانی دپ پیش از این همسر سابق خود را به داشتن رابطه با فرانکو در سال ۲۰۱۵ و در هنگام ساخت فیلم The Adderall Diaries متهم کرده که این دو در آن همبازی بوده اند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
16
جیمز فرانکو رو ول کنید
والا اگر پرده ها بره کنار سینمای ایران به مراتب فاسد تر از هالیووده. دیگه وقتی صد بازیگر زن اعتراف کردن کارگردانان و تهیه کنندگان از بازیگران زن باج جنسی میگیرن همه چیز مشخصه

اون یارو ریحانه پارسال میگه من در 15 سالگی کارگردان مشهور به اسم ......... با من رابطه داشت. یکی دیگه از بازیگرا با همین ریحانه پارسا ازدواج سفید کرده بود و الان نه ممنوع الکار شده نه برخوردی باهاش کردن و راست راست داره میگرده

حالا شما بگید اینجا بیشتر فاسده یا هالیوود
پاسخ ها
علی اکبر
| |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دمت گرم. جانا سخن از زبان ما می گویی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
3
1
اینها مگر مشکلات جنسی را حل نکرده بودند؟ چی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار