والدین، کودکان، و تهدید هرزه‌نگاری اینترنتی
کد خبر: ۲۳۱۶۰۸
تاریخ انتشار: 2021 December 20    -    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
نوجوانان از والدین خواستند اجازه ندهند پورنوگرافی به یک «موضوع تابو» بدل شود؛ در عوض با آرامش توضیح دهند که چرا تماشای محتوای بزرگسالان در سنین پایین می‌تواند مضر باشد. آن‌ها احساس می‌کردند که تماشای پورن در سنین پایین بر رفتار‌ها و نگرش آن‌ها در زندگی واقعی تاثیر گذاشته است.

والدین، کودکان، و تهدید هرزه‌نگاری اینترنتی

والدین، کودکان، و تهدید هرزه‌نگاری اینترنتیتابناک باتو ــ مسئول سازمان امور کودکان بریتانیا: والدین باید از هشت سالگی با فرزندانشان درباره پورنوگرافی آنلاین صحبت کنند.

کمیسیونر کودکان بریتانیا گفته است که والدین باید از سن هشت سالگی کودکانشان با آن‌ها درباره پورنوگرافی آنلاین صحبت کنند.

خانم راشل دِ سوزا در روز پنجشنبه، ۱۶ دسامبر، راهنمای جدیدی صادر کرد که به والدین هشدار می‌دهد اگر متوجه شدند که فرزندشان تصاویر برهنه آنلاین را دیده، ارسال کرده یا گرفته‌اند، او را قضاوت نکنند یا واکنش سختی نشان ندهند.

این راهنما با عنوان «صحبت کردن با فرزندتان درباره آزار جنسی آنلاین» با کمک گروهی از نوجوانان تولید شد که نظرات خود را درباره اینکه دوست داشتند در دوران رشد چه مکالماتی با والدین خود داشته باشند، به اشتراک گذاشتند.

«پیام اصلی» که از دل گفتگو با این نوجوانان به دست آمد، این بود: «زود صحبت کنید، اغلب صحبت کنید.»

دِ سوزا در راهنما نوشت: «توصیه من به والدین و مراقبان این است که قبل از بحران فرهنگ‌سازی کنند. بچه‌ها به ما گفتند که می‌خواهند مادران و پدرانشان فضایی امن و آزاد و عاری از قضاوت برای آن‌ها ایجاد کنند تا درباره این مسائل حرف بزنند.»

نوجوانان از والدین خواستند اجازه ندهند پورنوگرافی به یک «موضوع تابو» بدل شود؛ در عوض با آرامش توضیح دهند که چرا تماشای محتوای بزرگسالان در سنین پایین می‌تواند مضر باشد.
آن‌ها احساس می‌کردند که تماشای پورن در سنین پایین بر رفتار‌ها و نگرش آن‌ها در زندگی واقعی درباره نقش‌های جنسیتی، جنسیت و ابراز رضایت در رابطه جنسی تاثیر گذاشته است.

دختران جوان گفتند پسران بزرگ‌تر در مدرسه برایشان فیلم‌های پورن «ترسناک و ناراحت‌کننده» فرستاده‌اند و آن‌ها دوست دارند بتوانند با والدین خود درباره آن صحبت کنند.

در مصاحبه‌ای با رادیو تایمز در روز پنجشنبه، این کمیسیونر گفت که به‌ویژه پسران جوان احساس می‌کردند که گفتگو باید در سنین پایین‌تر انجام شود.

او گفت: «من با افراد ۱۶ تا ۲۱ ساله کار کرده‌ام و آن‌ها به من گفتند که ما باید این مکالمات را در سن هشت یا ۹ سالگی انجام دهیم، به خصوص برای پسران.»

«ما باید سن پایین صحبت کنیم، باید به دفعات صحبت کنیم، باید این مکالمات را آرامش‌بخش کنیم. منتظر بحران نباشید. قبل از بحران صحبت و گفتگو کنید.» آن‌ها همچنین گفتند: «پدر و مادر! لطفا واکنش زیاده از حد نشان ندهید.»

از آنجایی که بسیاری از والدین ممکن است در این کریسمس اولین گوشی هوشمند و تبلت‌ها را برای فرزندان خود بخرند، دِ سوزا گفت که مهم است که قبل از آن درباره خطرات دنیای آنلاین صحبت شود.

او گفت: «گروه جوانان ما مایل است که والدین درباره خطرات دنیای آنلاین و نحوه جلوگیری از قرار گرفتن زودهنگام در معرض محتوای مضر بهتر مطلع شوند.»

والدین، کودکان، و تهدید هرزه‌نگاری اینترنتی

«آن‌ها همچنین هشدار می‌دهند که والدین باید بدانند که چگونه حمایت کنند و در صورت نیاز فرزندشان به دنبال کمک باشند؛ از جمله اینکه بدانند موارد سوء‌استفاده جنسی آنلاین را به کجا می‌توان گزارش کرد.»

در اوایل این هفته، بیلی آیلیش درباره تاثیر منفی تماشای فیلم پورن در سنین نوجوانی صحبت کرد و گفت که معتقد است که آن کار «مغز [او]را خراب کرد.»

در مصاحبه‌ای با برنامه هوارد استرن شو در رادیوی سیریوس‌ایکس‌ام، خواننده آهنگ «شادتر از همیشه» (Happier Than Ever) گفت که تماشای پورن را در ۱۱ سالگی شروع کرد و افزود که اکنون از اینکه در سنین نوجوانی در معرض محتوای پورن قرار گرفته است، احساس «نابودی» می‌کند.

«به عنوان یک زن، فکر می‌کنم پورن مایه شرمساری است. صادقانه بگویم؛ من قبلا فیلم‌های پورن زیادی تماشا می‌کردم.»

«فکر می‌کنم واقعا مغزم را خراب کرد و از اینکه در معرض این همه پورن قرار گرفتم، به‌طور باورنکردنی نابود شدم.»
منبع: ایندیپندنت فارسی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار