اجرای حکم اعدام عضو یک گروهک در کردستان
کد خبر: ۲۳۱۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 19    -    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
 حکم اعدام حیدر قربانی به اتهام بغی، مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کرد اهل سنت کردستان، عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در زندان سنندج اجرا شد.

 حکم اعدام حیدر قربانی به اتهام بغی، مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کرد اهل سنت کردستان، عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در زندان سنندج اجرا شد.

 با استعانت از خداوند متعال و در راستای اجرای حکم شریعت الهی و دفاع از حق مردم مظلوم و ستمدیده کردستان، حکم اعدام حیدر قربانی به اتهام بغی، مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کرد اهل سنت کردستان، عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات امروز 28 آذر 1400 در زندان سنندج اجرا شد.

این فرد در سال 95، به عضویت مخفی گروهک تروریستی مذکور درآمده و نسبت به اخاذی از برخی از مردم در مناطق کردنشین و تهدید آن‌ها اقدام و در همان سال مستقیما در قتل سه نفر از شهروندان کرد و یک مورد آدم ربایی نقش داشته است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
2
2
باز یه نفر رو اعدام کردن باز شبکه ملکه انگلستان و شاه سعودی شروع کردن صبح تا شب شانتاژ خبری

مرتجی القریرص پسر بچه شیعه 12 ساله عربستانی به خاطر پرتاب کوکتل مولوتوف در سن 10 سالگیش در اعتراض به قتل برادرش ؛ دستگیر شد و از همون 12 سالگی انداختنش در زندان این بی پدرا صداشون در نمیاد هیچ نهاد حقوق بشری هم نگران نیست


3 هفته پیش یه پسر 14 ساله انگلیسی به جرم چاقو زدن یک دختر دستگیر شد بی بی سی تیتر زده بود "نوجوان" 14 ساله انگلیسی متهم شد. حالا هفته قبلش آرمان رو اعدام کردن بودن تیتر زده بود "کودک" مجرم 17 ساله !!!

اینها و تمام طرفداران و کاسه لیسان و جیره خوران و غرب گدایان به دلیل لقمه حرام خوردن ذره ای شرافت ندارن


حالا این یارو هم اسلحه دست گرفته و برای تجزیه کشور چند تا سرباز رو کشته ؛ بی بی سی و سعودی اینترنشنال ویژه برنامه میرن که زندانی سیاسی! کرد در ایران اعدام شد. رسانه های بیگانه که شرف ندارن ولی افسوس بر وطن فروشان بی غیرت و پست فطرتی که حامی رسانه کشوری هستن که با قحطی 1920 نه میلیون نفر از جمعیت ایران رو به کشتن داد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
هر چیزی جای خودش ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار