چرا برای شب یلدا عطر نخریم؟ خرید عطر دوری می‌آورد؟
کد خبر: ۲۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: 2021 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

شب یلدا، جشن گرفتن طولانی ترین شب سال که در بین خانواده های ایرانی قدمتی دیرینه دارد. در آخرین شب پاییز و با آغاز شدن زمستان خانواده ها به رسم احترام در منزل بزرگترها جمع می شوند و در کنار یکدیگر اوقات شادی را سپری می کنند.

در بین ما ایرانی ها مرسوم است که برای اولین شب چله تازه عروس و دامادها هدیه شب یلدا تهیه می کنند و همراه میوه های تزیین شده به منزل عروس خانم می فرستند. این هدیه ها نمادی از محبت ما به عزیزان مان است تا مانند هندوانه قند باشند و مثل انار جان بخشند به رگ های قلب زندگی. در این نوشتار قصد داریم با معرفی بهترین هدیه برای شب یلدا بپردازیم.

کادو شب یلدای عروس و داماد چی بخریم؟

مطابق با رسم و رسومی که تقریبا در تمام شهرهای ایران وجود دارد در شب یلدا یا قبل از آن خانواده داماد به منزل عروس خانم می رود. خانواده داماد همراه با خود علاوه بر تهیه ظروف میوه آرایی شده و خوراکی های مخصوص شب چله با خود هدیه ی هم برای عروس می برند.

از طرف دیگر عروس خانم برای جبران محبت خانواده داماد هدیه ای مانند پیراهن، بافت و ادکلن مردانه خریداری می کند و به عنوان هدیه شب یلدا به آقای داماد می دهد. یلدا با خود مهربانی، صفا و یکدلی را برای خانواده ها می آورد و بهترین فرصت برای جمع شدن دور هم و رفع کدورت ها است تا ساعات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنیم.

خرید ادکلن اصل

هدیه شب یلدا چی بخریم؟ عطر خوبه؟

به طور کلی هدیه دادن و هدیه گرفتن سنت بسیار خوبی است که محبت و علاقه را بین افراد زیاد می کند. همچنین با خرید هدیه در شب یلدا، می توانیم برای عزیزانمان شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را رقم بزنیم. زیرا به این بهانه نشان می دهیم که چقدر دوستشان داریم و برای ما مهم هستند. حال با یک سوال اساسی روبرو می شویم، هدیه شب یلدا چی بخریم؟ یا شب یلدا چه کادویی بخریم خوبه؟

از آنجا که در شب چله همه عزیزان و خانواده ما در کنار یکدیگر جمع می شویم و با حافظ خوانی و خوردن خوراکی های خاص شب چله مانند هندوانه، انار و آجیل این شب را جشن می گیریم. کادوی شب چله نیز می تواند نشانه ای از همین نمادهای شب یلدا را در دل خود داشته باشد تا به عنوان هدیه ای خاص در ذهن عزیزانمان حک شود. در ادامه فروشگاه اینترنتی درین عطر با ارائه اطلاعاتی کاربردی همراه ما خواهد بود تا بتوانیم بهترین کادو را برای شب چله انتخاب کنیم.

ایده های جذاب برای خرید کادو شب یلدا

اگر چه لازم است که هدیه یلدا تهیه شده در خور عشق و علاقه ما باشد، اما در وهله اول تنها کنار هم بودن است که صفا و گرمی این شب را بیشتر می کند. اما هدف ما این است که هدیه ای خاص و متفاوت هم پیدا کنیم تا مخاطب مان همواره با دیدن یا استفاده از آن لحظات خوشی که با هم سپری کردیم را به خاطر بیاورد! مثلا می توانید برای آقای داماد از بین ادکلن های معروف مردانه رایحه ای متناسب با ویژگی های شخصیتی و علایق عشقتان انتخاب کنید. عطری خوش بو و ماندگار که تا سالیان سال یاد آور اولین یلدای دو نفره تان خواهد بود. در ادامه دو مورد از عطرهای زنانه و مردانه بسیار پرفروش و محبوب را برای هدیه شب یلدا معرفی خواهیم کرد. همچنین در فروشگاه درین عطر برندهای مشهور ادکلن را با ضمانت و کارت گارانتی به صورت مادام العمر برای شما فراهم کرده ایم. کافیست با مراجعه به وبسایتhttps://dorinatr.com/  یا تماس با شماره 22868978-021 اطلاعات تخصصی در زمینه عطرها دریافت کنید.

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس، رایحه ای گرم و گیرا مخصوص آقایان شیک پوش

ادکلن دیور هوم اینتنس عطری مرانه و دلفریب که در سال 2007 با رایحه گرم و شیرین از طراح مشهور فرانسوا دماکی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. به گفته و تجربه آقایان پس از استفاده دیور هوم اینتنس، شیرینی نهایی عطر برایشان محرک و جذب کننده بود است! عطری با نمای شیشه ای که برای فصول سرد سال از جمله پاییز و زمستان بی نظیر است.

هوم اینتنس بطری ساده و در عین حال زیبا دارد که به سرعت مجذوب شما را به خودش جذب می کند. در نگاه اول طراحی شیشه دیور با لوله نازل سیاه رنگ برای هر کسی جالب به نظر می رسد. عطر Dior Homme Intense بعد از نسخه دیور هوم ساده و به عنوان جایگزین از برند سلطنتی دیور طراحی و روانه بازار شد. رایحه ای با خط بویایی بالا که مناسب میهمانی های رسمی و شبانه است.

نت غالب دیور چوبی و اولین نت با عطر اسطوخودوس آغاز می شود و سپس با رایحه زنبق، گل ختمی و گلابی ادامه پیدا می کند. در پایان با رایحه مشک، سدر و گیاه خس خس آرامش و خاسه ای عمیق را برای شما به ارمغان می آورد. برای هدیه شب یلدا دیور هوم اینتنس را فراموش نکنید!

ادکلن دیور هوم اینتس

رایحه ای فراموش نشدنی مخصوص خانم های جوان، عطر گودگرل مشکی

ادکلن گودگرل مشکی در سال 2016 با شعار " خوب بودن در بد بودن است" پا به عرصه وجود گذاشت. به محض اینکه گودگرل مشکی را با رایحه ای شیرین و گرم بر روی نبضتان اسپری می کنید، متوجه بوی بادام و قهوه آن خواهید شد. این ترکیب خلاقانه گرم و تلخ باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می شود.

پس از مدتی نت های گل مریم و یاسمن جای نت های اولیه را می گیرند و عطر خود را پراکنده می کنند. ترکیب این گل ها باعث تقویت انرژی مثبت در شما خواهد شد. در نت پایانی هم با رایحه دانه تونکا و کاکائو شگفت زده خواهید شد.

گودگرل مشکی بهترین انتخاب برای فصول سرد بانوان متفاوت پسند است. طراحی بطری این عطر زیبا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که بدون شک تا به حال مشابه به آن را ندیده اید، کفشی به رنگ مشکی، سرمه ای با پاشنه طلایی که وقتی در دستان خانم ها قرار می گیرد می درخشد.

ادکلن لالیک لامور

لالیک لامور انتخابی فراموش نشدنی

یکی از عطر های زنانه پرطرفدار که مناسب خانم های 30 الی 40 سال است . ادکلن لالیک لامور است. لالیک لامور با رایحه شیرین و ملایم خود ، سالیان سال است که جای خود را در خانه های ایرانی باز کرده است. از نظر قیمتی ، حدود 25 الی 30 دلار قیمت دارد. و از این نظر و با کیفیت بالایی که دارد. یکی از بهترین انتخاب ها است.

عزیزان حتما سفارشات عطر های اورجینال خود را از فروشگاه های معتبر مانند درین عطر ثبت کنید تا با خیالی آسوده خرید کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار