دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن
کد خبر: ۲۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار: 2021 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
باید توجه داشته باشید که هر مدل مبلمان و تزییناتی برای هر اتاقی مناسب نیست. اولین چیزی که لازم است در دکوراسیون اتاق نشیمن مدنظر داشته باشیم اندازه‌ی فضای آن است. اگر شما اتاق نشیمنی کوچک دارید که دوست دارید کمی بزرگ‌تر از سایز واقعی خود دیده شود سعی کنید که قسمت زیادی از آن را خالی نگذارید...

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن«تابناک با تو» - ما در این مطلب قصد داریم دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن را برایتان به اشتراک گذاریم.

دکوراسیون و چیدمان و طراحی داخلی اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار مهم است. ما در این مطلب از ما قصد داریم، نکات مهم پیرامون دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن را برایتان به اشتراک گذاریم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دکوراسیون مبلمان راحتی

نحوه چیدمان اسباب و وسایل در اتاق نشیمن، نقش بسیار پررنگی را در ایجاد آرامش و حس مثبت ایفا می‌کند.

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

بیشتر بدانید از نکات اصلی در دکوراسیون اتاق نشیمن

باید توجه داشته باشید که هر مدل مبلمان و تزییناتی برای هر اتاقی مناسب نیست. اولین چیزی که لازم است در دکوراسیون اتاق نشیمن مدنظر داشته باشیم اندازه‌ی فضای آن است. اگر شما اتاق نشیمنی کوچک دارید که دوست دارید کمی بزرگ‌تر از سایز واقعی خود دیده شود سعی کنید که قسمت زیادی از آن را خالی نگذارید، و هم‌چنین با قرار دادن وسایل بی‌شمار فضای آن را خفه و شلوغ نکنید. تعادل شرط لازم و کافی است!

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

قرار دادن یک کاناپه‌ی در دکوراسیون داخلی

سه‌نفره، به‌علاوه‌ی چند صندلی یا مبل تک می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مبله کردن یک نشیمن کوچک باشد. این نکته را به یاد داشته باشید: در اتاق‌های نشیمن کوچک نیازی نیست که تعداد وسایل مصرفی را کم کنید، بلکه غالبا کافی است وسایلی با اندازه‌ی کوچک‌تر استفاده کنید!

هم‌چنین در دکوراسیون اتاق‌های پذیرایی بزرگ باید توجه کرد که بزرگ بودن اتاق دلیل بر قرار دادن انواع و اقسام وسایل گوناگون و غیر مرتبط در آن نیست. امروزه در اصول دکوراسیون داخلی نوین برای چیدمان اتاق‌های پذیرایی بزرگ از یک طراحی مینیمالیستی حرفه‌ای استفاده می‌شود. برعکس تصور عموم مردم اتاق‌های پذیرایی بزرگ و جادار به‌هیچ‌وجه نباید پر از وسیله باشند بلکه قرار دادن تعداد کم‌تری وسیله با سایز بزرگ‌تر می‌تواند به نشیمن بزرگ شما نمایی جذاب ببخشد.

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

انتخاب محل مناسب برای قرار دادن مبلمان

جالب است بدانید که ازلحاظ علم زیبایی‌شناسی و روان‌شناسی برای هر وسیله در اتاق پذیرایی محل مناسب و مخصوصی وجود دارد. این موضوعی است که در کشور ما متأسفانه کم‌تر به آن توجه می‌شود. شاید به نظر شما قرار دادن یک مبل سه‌نفره در زیر پنجره‌ی پذیرایی زیبا و دل‌نشین باشد، ولی ازلحاظ اصول طراحی فضا این کار غلط است.

این قانون را به یاد داشته باشید: برخلاف باور عمومی هیچ مبلی نباید در زیر پنجره قرار گیرد! بار‌ها دیده‌ایم که برخی افراد در دکوراسیون منزل خود اشتباهاتی رایج را تکرار می‌کنند. قرار دادن مبل در زیر پنجره یکی از همین اشتباهات است.

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار