پاسخ کوبنده ی کارگردان معروف به انتقادات خانواده گوچی
کد خبر: ۲۳۰۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
فیلم زندگینامه‌ای «خاندان گوچی» – که روایتگر ماجرای قتل مائوریزیو گوچی (با بازی آدام درایور) در سال ۱۹۹۵ است که دستور آن توسط همسر سابقش، پاتریزیا رجیانی (با بازی لیدی گاگا)، صادر شده بود – پیوسته مورد انتقاد خانواده‌ی گوچی بوده است و آن‌ها به تصویر ارائه شده از گذشته‌ی خانواده‌ی خود معترض بوده اند.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )«تابناک با تو» - ریدلی اسکات گفته انتقادات خانواده‌ی گوچی از او «به طرز آزار دهنده‌ای توهین آمیز» است و آن‌ها باید «خوشحال» هم باشند که در فیلم جدید او، «خاندان گوچی» (House of Gucci)، به تصویر کشیده شده اند.

پاسخ کوبنده ی کارگردان معروف به انتقادات خانواده گوچی

فیلم زندگینامه‌ای «خاندان گوچی» – که روایتگر ماجرای قتل مائوریزیو گوچی (با بازی آدام درایور) در سال ۱۹۹۵ است که دستور آن توسط همسر سابقش، پاتریزیا رجیانی (با بازی لیدی گاگا)، صادر شده بود – پیوسته مورد انتقاد خانواده‌ی گوچی بوده است و آن‌ها به تصویر ارائه شده از گذشته‌ی خانواده‌ی خود معترض بوده اند. پیش‌تر پاتریزیا گوچی، دختر آلدو گوچی که به مدت ۳۰ سال ریاست خانه‌ی مد گوچی را عهده دار بود، ریدلی اسکات را متهم به ربودن هویت یک خانواده برای کسب سود کرده بود.

اسکات در مصاحبه‌ی جدید خود ادعا‌های مطرح شده از سوی خانواده‌ی گوچی را رد کرده است.

اسکات درباره‌ی فیلم زندگینامه‌ای خود گفت: «من سعی کردم تا حد ممکن و تا جایی که احتمالاً قابل تصور است، به حقیقت وفادار باشم که تا جایی که می‌شود توهینی نشود. زمان و مکان داستان گاهی باید پرش‌هایی می‌داشت که به خاطر محدودیت زمان فیلم است.»

«اما کار خانواده‌ی گوچی که همان اول از ما انتقاد کردند به طرز آزار دهنده‌ای توهین آمیز بود. آن‌ها می‌گفتند آل پاچینو به لحاظ ظاهری به هیچ وجه برای بازی در نقش آلدو گوچی مناسب نیست. اما واقعاً چه کسی بهتر از آل پاچینو می‌توانست نقش او را بازی کند؟ مرا ببخشید! احتمالاً بهترین بازیگران دنیا دارند نقش تان را بازی می‌کنند پس باید خوشحال هم باشید.»

پاتریزیا گوچی پیش‌تر از انتخاب آل پاچینو برای بازی در نقش آلدو گوچی انتقاد کرده بود. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «پدربزرگ من مرد بسیار خوش قیافه‌ای بود، مثل همه‌ی گوچی ها. خیلی قد بلند بود، چشمان آبی رنگی داشت و بسیار خوش لباس بود. نقشش را داده اند به آل پاچینو که خیلی قد بلند نیست و در عکسی هم که از او در فیلم منتشر شده چاق و کوتاه است و خط ریش دارد و واقعاً زشت است. خجالت آور است، چون اصلاً شباهتی به پدربزرگ من ندارد.»

پاسخ کوبنده ی کارگردان معروف به انتقادات خانواده گوچی

ریدلی اسکات در ادامه از بازی جرد لتو در نقش پائولو گوچی در فیلم دفاع کرد. بازی عجیب و غریب لتو با انتقاد شدید خانواده‌ی گوچی و دیگر اعضای این خانه‌ی مد که پائولو گوچی را می‌شناختند مواجه شد. تام فورد، طراح مد مشهور، که در دهه‌ی ۱۹۹۰ مدیر هنری گوچی بود، بازی لتو را با نمایش‌های طنز شوی تلویزیونی معروف «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) مقایسه کرد.

فورد در اینباره گفت: «با پائولو بار‌ها ملاقات داشتم. درست است، آدم عجیبی بود و کار‌های عجیبی هم از او سر می‌زد، اما قطعاً کلیت رفتارش مثل این شخصیت دیوانه‌ای نبود که لتو به تصویر کشیده و از قرار معلوم درگیری‌های روانی دارد.»

اسکات در پاسخ به صحبت‌های فورد گفت در روایت داستان خانواده‌ی گوچی هجو و طنز وجود دارد، چون او خود می‌خواست که فیلمش را اینگونه بسازد.

او در این باره گفت: «اطلاعات زیادی درباره‌ی نقش جرد لتو یعنی پائولو وجود ندارد، اما عکس‌هایی از او هست که نشان می‌دهد پائولو دقیقاً چه شکلی بود. ما این عکس‌ها را پیدا کردیم و جرد هم کار خودش را کرد و مثل او لباس پوشید. تصاویر ویدئویی زیادی از پائولو که در آن‌ها در حال صحبت باشد وجود ندارد. به خاطر همین مجبور شدیم تا حدی از تخیل بهره بگیریم.»

هفته‌ی گذشته اعضای خانواده‌ی گوچی اظهار کردند که امکان اقدام قانونی علیه فیلم اسکات را داشتند. آن‌ها گفتند خانواده‌ی گوچی حق خود برای اقدام به منظور حفظ نام، وجهه و خوش نامی خود و عزیزان شان را محفوظ می‌دانند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
1
3
این خانم ها حتی دم مرگ هم قد بلند و چشم آبی براشون مهمه
واقعا مقایسه چنین طبیعتی با طبیعت یک مرد ناشیانه نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار