ادعای عجیب بازیگر امریکایی در مورد خانه اش
کد خبر: ۲۳۰۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 10    -    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
«اکتاویا اسپنسر» ادعا می‌کند که روح یکی از بازیگران فیلم‌های وسترن خانه‌اش را تسخیر کرده است. این بایزگر ۵۱ ساله در مصاحبه با «الن دی‌جنرس» می‌گوید: «با دیدن فیلم‌های وسترن بزرگ شده‌ام و این خانه را خریداری کردم که مالکش یکی از بازیگران فیلم‌های وسترنی بوده که من طرفدارش هستم. فکر می‌کنم او نگهبان من است.»

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )«تابناک با تو» - «اکتاویا اسپنسر» ادعا می‌کند که روح یکی از بازیگران فیلم‌های وسترن خانه‌اش را تسخیر کرده است. این بایزگر ۵۱ ساله در مصاحبه با «الن دی‌جنرس» می‌گوید: «با دیدن فیلم‌های وسترن بزرگ شده‌ام و این خانه را خریداری کردم که مالکش یکی از بازیگران فیلم‌های وسترنی بوده که من طرفدارش هستم. فکر می‌کنم او نگهبان من است.»

ادعای عجیب بازیگر امریکایی در مورد خانه اش

اسپنسر که در یک خانه اسپانیایی در تولوکا لیک، کالیفرنیا ساکن است می‌گوید «عاشق» این روح است: «عاشقش هستم، چون ترتیب آدم‌های بدی که نباید آنجا باشند را می‌دهد. بیرونشان می‌کند. اگر در خانه من اقامت کنند به آنجا بازنخواهند گشت. به همین علت است که می‌دانم به آنجا تعلق ندارند، چون اگر فردی باشید که جای شما آنجا باشد می‌گویید: «منزل خیلی دلپذیری دارید، عالی است.»

این بازیگر برنده اسکار این خانه را را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرده است. اسپنسر در پاسخ به این سؤال که آیا روح برای او مزاحمتی ایجاد کرده یا نه می‌گوید وقتی مدتی طولانی خانه را ترک می‌کند او را کمی ناراحت می‌کند: «در‌ها بسته می‌شوند، لامپ‌ها خاموش می‌شوند وقتی که روشن‌شان می‌کنم.»

بازیگر «خدمتکار» (The Help) اضافه می‌کند: «عاشق این روح هستم. دوست ندارم روح خودتان را با خود به خانه من بیاورید. نمی‌خواهم روح هیچ‌کسی فکر کند که می‌تواند با روح من دوست شود. چون روح من می‌تواند من را تسخیر کند، اما نمی‌کند. حد و حدودی داریم.»

اسپنسر در ادامه می‌گوید در حین فیلمبرداری فیلم جدیدش «برخورد» (Encounter) «تمامی عوامل» با «اشیای پرنده ناشناس» (UFO) برخورد کرده‌اند: «ناگهان نور‌هایی در آسمان دیده می‌شد در حالی که می‌خواستیم صحنه‌ای مهم را برای پایان فیلم ضبط کنیم و نورها. میلیون‌ها [اشیای نورانی]وجود داشت که کوچک و کوچک‌تر می‌شدند. به یکباره ظاهر می‌شدند و بعد شروع می‌کردند به ناپدید شدن.»

مووی مگ

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
0
6
وقتی هیچ صحبت جذابی برای گفتن توی یک ریالیتی شو نباشه اینجور میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار