بازگشایی مدارس چقدر به روی کرونا تاثیر گذاشت؟
کد خبر: ۲۳۰۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

 احمد وحیدی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ابتلای دانش‌آموزان به کرونا با حضوری شدن مدارس اظهار کرد: دانش‌آموزان بالای 12 سال دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند و برای دانش‌آموزان کمتر از 12 سال تصمیمی اتخاذ نشده است، در ستاد کرونا در این باره بحث و مقرر شد اتقان لازم درباره اینکه آیا تزریق واکسن به این گروه سنی مجاز و موثر است، ایجاد شود همچنین کمیته وزارت علوم این مسئله را بررسی خواهد کرد و در جلسه بعدی ستاد کرونا بحث خواهد شد.

وی افزود: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: آماری که گفته شده است در یک دوره‌ای بوده و اینکه لزوماً مربوط به بازگشایی مدارس باشد محل بحث و سوال است، به این آمار نمی‌توان استناد کرد تا توسط وزارت بهداشت اظهار نظر شود.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
1
یعنی از این مرگهای دو رقمی هر روز هیچ کدام تصادفی هم ئر مدارس منتقل نشده؟ چقدر مشخصه دارید راست می گید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار