آمار باور نکردنی از جمعیت مادران سرپرست خانوار
کد خبر: ۲۳۰۵۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
عاملی گفت: امروز خانواده تک سرپرست ٧ درصد خانوار‌های کشور را تشکیل می‌دهند و ٨٧ درصد سرپرست خانواده مادر هستند.

 عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست خبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر عدالت کردند و امروز باید با الگوریتم و هوش مصنوعی ایجاد کرد.

ما مشکل طلاق و خانواده‌های تک سرپرست و اعتیاد و خشونت را داریم و باید راه حل‌های مناسب ایجاد کنیم، امروز خانواده تک سرپرست ٧ درصد خانوار‌های کشور را تشکیل می‌دهند و ٨٧ درصد سرپرست خانواده مادر هستند و در آمریکا ٣٠ درصد خانواده‌ها تک سرپرست هستند.

عاملی ادامه داد: تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی با ٣ رویکرد صورت می‌گیرد، نگرشی، تحول ساختاری و نهادی حجم عظیم مسائل مردم مربوط به بروکراسی اداری است و مردم در سیستم اداری دچار مشکل می‌شوند و برخی فساد‌ها نتیجه فریاد‌های نظام اداری است و این بروکراسی‌ها را می‌توان با نظام الکترونیک کم کرد و باید امروز دولت به دولت الکترونیک تبدیل شود و خوشبختانه این اقدام در گزارش ١٠٠ روزه رئیس جمهور مطرح شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: از ١٩ آذر سال گذشته ١٧ جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است و در سال گذشته ماده واحده‌ای برای یکپارچه سازی مهدکودک‌ها داشتیم و سازمانی شکل گرفت و مسئولیت آموزش و پرورش و سند علم و فناوری دفاعی تدوین شد.

عاملی ادامه داد: سیاست‌های کنکور را تدوین کردیم نظام ما به گونه‌ای نیست که توانمندی‌های دانش آموزان در طول ١٢ تحصیل را بسنجد و با الگوی جدید ۶٠ درصد ارزیابی و سنجش توانایی از طریق عملکرد دوره دبیرستان دانش آموزان شکل می‌گیرد و اساسنامه ستاد نانو نهایی سازی شد و نظام نامگذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
1
2
خیلی دلتون میسوزه, برید با آمریکا کنار بیاید
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
1
1
حالت چرا مثلا امریکا چی کشور ما در حد امریکا هست که شما همه چیزتون با امریکا مثل می‌زنید بگو و ونزوئلا، یا عراق لااقل در یک سطح هستیم یا افغانستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار