بهترین برند‌های موس مو
کد خبر: ۲۳۰۴۶۹
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

بهترین برند‌های موس مو

موس مو یکی از بی‌دردسر‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای فر کردن مو‌های صاف و گرفتن وز برای مو فرفری هاست. موس از محصولات آرایشی برای مو است که اتفاقا استفاده از آن هم بسیار راحت است. اگر مو‌های شما نازک و صاف است با استفاده از موس می‌توانید به آن حالتی زیبا ببخشید. علاوه بر آن بعد از زدن موس به مو‌های فر و حالت‌دار تکه‌های فر سر شما جدا و تفکیک می‌شوند. این امر باعث زیبا‌تر شدن مو‌های شما می‌شود؛ ضمن اینکه موس باعث درخشش مو‌ها می‌شود. در این مقاله به تفصیل درباره این محصول آرایشی محبوب صحبت می‌کنیم. اطلاعاتی که در ادامه به دست می‌آورید شامل ماهیت موس، کاربرد موس برای انواع مختلف مو، مواد اولیه مضر در موس که باید نسبت به نام آن‌ها حساس باشید، مزایای استفاده از موس، نحوه استفاده از آن، و بهترین موس مو برای خرید است.

موس مو چیست؟

موس نوعی مایع حالت‌دهنده برای مو است که در واقع ماده اصلی آن آب بوده و معمولا به شکل کف غلیظ است. . موس مو
 برای استفاده از موس مو باید آن را از ریشه تا نوک مو آغشته و پس از آغشته کردن مو به موس آن را با سشوار خشک کنید.

این محصول معمولا سبک است و برای مقابله با موخوره مفید محسوب می‌شود. شرکت‌های تولید‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی از مواد عالی مثل روغن‌ها و پروتئین برای ساخت موس استفاده می‌کنند. کار‌هایی که موس برای موی شما انجام می‌دهد شامل موارد زیر می‌شود:

  • حجم مو را افزایش می‌دهد.
  • به‌عنوان محافظ مو در برابر حرارت عمل می‌کند.
  • موخوره را از بین می‌برد.
  • فر‌های طبیعی مو را تقویت می‌کند.


کاربرد موس برای انواع مختلف مو

 

موس مو مانند همه محصولات بهداشتی و آرایشی برای نوع خاصی از مو تولید می‌شود.

1.موس برای مو‌های مجعد

 

موی مجعد معمولا شامل مو‌های فر و حالت‌دار می‌شود. به‌علاوه در صورتی که از رنگ مو‌های شیمیایی استفاده کنید احتمال خشکی و مجعد بودن مو‌ها افزایش پیدا می‌کند. موس مو می‌تواند مو‌های مجعد شما را درخشان و شفاف کند. اگر مو‌های شما مجعد و حالت دار است، بهتر است پس از استفاده از موس، مو‌ها را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شوند.

2. موس برای مو‌های نازک

 

موس‌ها یکی از بهترین حالت دهنده ها برای موهای نازکی هستند که سریع حالتش را از دست می‌دهد. با استفاده از موس مو می‌توان به راحتی به موهای نازک حجم داد.
چنانچه مدل‌های موی پف دار را دوست دارید ولی به خاطر نازکی مو‌ها سراغ آن نمی رفتید،با خرید موس مو و استفاده از آن این رویا تحقق پیدا می‌کند.

3. موس برای مو‌های صاف

 

داشتن مو‌های فر یا حالت‌دار آرزوی بسیاری از افراد با موی صاف است. با وجود داشتن مو‌های صاف شاید، حجم داشتن مو چندان مهم نباشد بلکه بیشتر حالت‌دار شدن مو اهمیت داشته باشد. اگر مو‌های شما صاف است می‌توانید با استفاده از موس، داشتن مو‌های فر و زیبا را تجربه کنید.

4. موس برای موی ضخیم

 

محصولات حالت‌دهنده مثل موس می‌توانند مو‌های شما را خوش‌حالت و زیبا کنند. با استفاده از موس می‌توانید مو‌ها را بدون اینکه سنگین شوند، به خوبی حالت دهید و در همان حالت نگه دارید.

به مواد اولیه در هنگام خرید موس مو دقت کنید

هر موس مو فرموله شده برای نوع خاصی از مو است. در حالی که برخی از موس‌ها به افزایش حجم مو کمک می‌کنند، برخی دیگر صرفا مو‌هایی فر و زیبا به شما می‌دهند. بعضی از موس ها هم موجب درخشندگی و نرمی مو‌ها می‌شوند.

در زمان خرید موس مو باید به مواد اولیه موس دقت کنید. در ادامه به برخی از مواد اولیه برای ساخت موس مو اشاره می‌کنیم. این مواد برای مو‌های شما مضر هستند و باید از آن‌ها دوری کنید. این مواد خصوصا در بلند‌مدت زیبایی و طراوت شما را از بین می‌برند.

  • پلیمر‌ها

اگر تا به حال از موس مو یا برخی از محصولات آرایشی مو استفاده کرده‌اید و با چسبندگی روی مو شوکه شده‌اید، این دقیقا به خاطر پلیمر‌هاست. پلیمر‌ها یک پوشش چسبناک روی موی شما باقی می‌گذارند. این پوشش می‌تواند مو‌های شما را سفت و خشک کند.

بهترین برند‌های موس مو

  • سولفات لوریل سدیم (SLS)

این ماده هم از جمله مواردی است که مو‌های شما را سفت و خشک می‌کند. سولفات ممکن است در محصولات مختلفی مثل ضدآفتاب، شامپو، خمیر دندان و موس مو وجود داشته باشد. سولفات مو را خشک و پوست سر را تحریک می‌کند. به همین دلیل استفاده طولانی مدت و پیوسته از محصولاتی که شامل این نوع مواد هستند توصیه نمی‌شود.

  • پروپلین

این ماده به‌راحتی از روی مو‌های شما تبخیر نمی‌شود و می‌تواند مو‌های شما را تا حد زیادی خشک و آسیب‌دیده کند. در ضمن استفاده از آن در طولانی مدت ممکن است منجر به شکستگی ساقه مو نیز بشود.

مزایای استفاده از موس مو

 

  • موس در مقابل بسیاری از محصولات حالت‌دهنده، مو‌های شما را سنگین و کدر نمی‌کند.
  • وز مو‌های ضخیم و حالت دار با استفاده از موس به‌راحتی از بین می‌رود و این ماده سبب نرم و درخشان شدن مو‌های شما می‌شود.
  • فر مو‌های شما با استفاده از موس تفکیک‌شده و درخشان می‌شود.
  • موس مو می‌تواند موهای شما را حجیم و خوش حالت کند.
  • استفاده از موس آسان و همیشه قابل دسترس است.
  • موس به مبارزه با موخوره‌ها می‌رود.

طرز استفاده از موس مو

 

موس کاربرد‌‌های مختلفی مثل فر و حجیم کردن مو، رفع موخوره، طبیعی کردن فر‌های مو و زیبا‌تر کردن استایل شما دارد. شما می‌توانید موس را جایگزینی برای بسیاری از ژل‌ها، کرم‌های فر‌کننده مو و روش‌های تهاجمی با دستگاه یا در سالن های زیبایی کنید.

برای استفاده از موس اول باید مو‌ها را خوب بشویید. بعد از اینکه از حمام بیرون آمدید، ابتدا با حوله خیسی مو‌ها را بگیرید مقداری از موس را کف دستتان بریزید. مقدار آن کاملا بستگی به حجم مو و کوتاهی یا بلندی آن دارد. در ادامه سر را خم کنید و مو‌ها را در کف دست جمع کنید و به سمت کف سر بالا بیاورید. در صورتی که برای خشک کردن مو از سشوار استفاده می‌کنید، حتما دیسپانسر را به سشوار اضافه کنید. به صورت کلی دیسپانسر یک محصول مناسب برای خشک کردن مو‌های فر است که پس از موس هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. موس حتما باید روی موی خیس استفاده شود و روی موی خشک موثر نیست.

توجه داشته باشید که استفاده از موس باید کاملا آرام و بدون کشیدگی یا آسیب به مو صورت بگیرد. پس از این مرحله می‌توانید با سشوار مو‌ها را خشک کنید.

نکته مهم: به دلیل فومی بودن بافت موس، ممکن است وسوسه شوید که مقدار زیادی از آن را روی مو‌ها بمالید. با این حال مقدار کمی از آن برای استفاده کافی است. سعی کنید مقدار کمی از موس را روی مو‌ها بمالید؛ زیرا باعث خشکی و سنگینی مو‌ها می‌شود.

یکی دیگر از نکاتی این بار قبل از استفاده از موس مو باید رعایت کنید استفاده از نرم‌کننده در حمام است. خصوصا اگر مو‌های شما خشک و مجعد است، این نکته به زیبایی و درخشش مو‌های شما کمک خواهد کرد.

بهترین برندهای موس مو

 

به دلیل آنکه موس مو یکی از محصولات تخصصی مو به شمار می‌آید، توسط برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی و در لاین اختصاصی مراقبتی مو تولید می‌شود. اگر نگاهی به برندهای مشهور و به نامی مانند نلی، شوارتسکف، نیوآ، لورآل، سایوس، کریستال و ... بیندازید متوجه خواهید شد که چندین مدل موس مو برای انواع مختلف مو و برای کاربردهای متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. به همین دلیل برای خرید و تهیه بهترین برند موس مو باید سراغ برندهایی رفت که سابقه تولید تخصصی برای مو همراه با به کارگیری بهترین مواد اولیه و با همراهی دانش روز را دارند

معرفی دو مدل از بهترین موس موهای موجود

 

·موس موی فوق قوی ضد وز مو‌های فر و مجعد نلی

برند اسپانیایی نلی با اتکا به سابقه ای 60 ساله بهترین محصولات مربوط به مو را ارائه میکند.

در ساخت این موس از کلاژن دریایی استفاده شده است. کلاژن دریایی ساقه مو را به‌خوبی تغذیه می‌کند. به این ترتیب قسمت بیرونی مو یعنی کوتیکول نرم و درخشان می‌شود؛ بدون اینکه خبری از وز باشد. آب‌رسانی به مو و پوست سر با این موس به‌راحتی اتفاق می‌افتد.

این موس بافت سبکی دارد و پس از استفاده آن احساس سنگینی و چسبندگی نخواهید کرد. مواد فعال در این موس، از ایجاد خشکی و چسبندگی موی سر جلوگیری می‌کند و در نتیجه مو سفیدک نمی‌زند. پس از استفاده از این محصول موی شما درخشان و زیبا می‌شود و حالت طراوت و شادابی موهایتان را احساس خواهید کرد.

فرمولاسیون این مو بسیار ملایم است ولی قدرت کافی برای فر کردن و حالت دادن به مو را دارد. در ضمن مواد اولیه این موس درجه یک و فوق‌العاده هستند. اگر مو‌های شما نازک است، با استفاده از این موس می‌توانید حجم قابل توجهی را به مو‌ها بدهید. تا 24 ساعت تاثیر این موس بر مو‌های شما باقی می‌ماند. این موس برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است.

بهترین برند‌های موس مو

· موس موی بسیار قوی آمالفی

این موس مو اسپانیایی به گونه ای فرموله شده است که برای انواع جنس مو مناسب و کاربردی باشد. با استفاده از این موس حجم مو‌ها بیشتر می‌شود و در طولانی مدت هم موهای درخشان و خوش حالتی در انتظار شماست.

موس موی آمالفی مو‌های شما را حجیم و حالت‌دار می‌کند. درخشش مو‌ها پس از استفاده از این محصول تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و خبری از کدر شدن آن نیست. رطوبت‌رسانی به مو که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است با این موس به‌راحتی اتفاق می‌افتد. پس از استفاده از این محصول از چسبندگی و جمع شدن مو خبری نخواهد بود.

ترفندهایی برای نتیجه بهتر 

استفاده از موس مو برای حالت دادن به مو در مهمانی‌ها یا استایل روزانه مناسب است. در ادامه به نکاتی در خصوص استفاده از این محصول اشاره کردیم که خواندن آن به شما کمک می‌کند.

  1. اگر به فرق کج علاقه دارید، هر از چند گاهی مو‌ها را در سمت مخالف باز کنید. بعد از انجام این کار می‌توانید تاثیر آن را در درخشش مو‌ها مشاهده کنید. با این کار مو‌ها نفس می‌کشند، پف‌دار می‌شوند و می‌درخشند.
  2. در هنگام اسپری کردن و استفاده از موس و اسپری مو، به جای روی مو آن را زیر مو‌ها بزنید. با این کار می‌توانید به حجم مو‌های خود اضافه کنید.
  3. در هنگام استفاده از موس یا هر حالت‌دهنده دیگری بهتر است حجم کمی از آن را بردارید. استفاده زیاد از این محصولات باعث سنگینی و در بلند‌مدت آسیب به مو و پوست سر می‌شوند.
  4. برای تاکید بیشتر باید بگوییم حتما موس را روی موی خیس و نم‌دار استفاده کنید. استفاده از موس روی موی خشک باعث آسیب به مو می‌شود.
  5. از کشیدن و در فشار قرار دادن مو‌ها جدا خودداری کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار