اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید
کد خبر: ۲۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: 2021 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کمد لباس انواع مختلف را شامل می‌شود، از کمد دیواری و کمد حوله گرفته تا اتاق لباس که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. با ما همراه باشید. یکی از وسایل کاربردی و ضروری در اتاق خواب وجود یک کمد جا لباسی می‌باشد. برای خرید کمد و جالباسی جدید خود عجله نکنید.

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید«تابناک با تو» - کمد لباس انواع مختلف را شامل می‌شود، از کمد دیواری و کمد حوله گرفته تا اتاق لباس که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. با ما همراه باشید.

یکی از وسایل کاربردی و ضروری در اتاق خواب وجود یک کمد جا لباسی می‌باشد.

راهنمای خرید کمد لباس

برای خرید کمد و جالباسی جدید خود عجله نکنید. اگر قصد خرید یک جالباسی مناسب را دارید، قبل از هر چیز به مطالعه این مقاله بپردازید. در این پست نکات مهم در خرید جالباسی را به شما آموزش می‌دهیم.

بررسی اندازه و سایز جالباسی: زیباترین و بهترین حالت، زمانی است که یک کمد کامل و بدون کم و کاست در جایی که برایش در نظر گرفته شده قرار بگیرد. کمد اگر بیش از حد بزرگ و یا بیش از حد کوچک باشد، سبب می‌شود دکوراسیون داخلی و جلوه کلی اتاق آزار دهنده و نازیبا به نظر برسد؛ بنابراین قبل از اقدام برای خرید کمد، جای قرار گرفتن آن را مشخص و آن را بسیار دقیق اندازه گیری کنید.

کیفیت (جنس): در این مورد بی شک چوب بهترین گزینه‌ای است؛ که برای جنس کمد توصیه می‌شود. اما خود چوب هم از لحاظ جنس و کیفیت دارای درجات و سطوح متفاوتی است؛ که باید در هنگام خریدبه آن توجه کنید و میزان خلوص و مرغوبیت آن را از فروشنده یا سازنده آن جویا شوید. امروزه برای ساخت کمد به تناسب سبک‌های مدرن و نوظهور از مواد و اجناس دیگری از قبیل پلاستیک وفلز نیز استفاده می‌شود.

انواع کمد‌ها

شما می‌توانید متناسب با شکل، اندازه و سایر خصوصیاتی که مد نظر دارید، نمونه مورد نظر خود را سفارش دهید؛ تا برای شما بسازند. هم چنین کمد‌ها از نظر جا، قسمت‌های داخلی و همچنین سبک ها، دارای تنوع زیادی هستند. هنگام انتخاب کمد و جالباسی باید به نحوه نیاز خود و میزان هزینه‌ای که برای خرید کمد در نظرگرفته اید، توجه داشته باشید و متناسب با آن گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای انتخاب سبک هم باید به سبک دکوراسیون اتاقی که می‌خواهید کمد را در آن قرار دهید، توجه نمایید.

سنجش کیفیت قسمت‌های داخلی: هنگام خرید کمد، حتما به کشو‌های داخلی، لولا‌ها و از این دست، توجه کنید. همه این موارد را یک بار پیش از خرید، امتحان کنید و ببینید آیا کشو‌ها به آسانی به بیرون وداخل کشیده می‌شوند یا خیر. همچنین نحوه بسته شدن و قفل شدن در‌های جالباسی را نیز بررسی کنید.

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید

اگر قصد خرید کمد لباس دارید حتما این مطلب را بخوانید

توجه به دستگیره‌ها

دستگیره‌ها یکی دیگر از موارد مهمی هستند که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه شود. در این مورد به شکل ظاهری دستگیره‌ها و همچنین میزان استحکام و نحوه نصب آن‌ها به کمد دقت کنید. این موارد در صورت استاندارد بودن، می‌توانند به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک کنند.

وسایلی که در کمد می‌توان جاسازی و نگهداری کرد شامل: کتاب، لباس، کیف و کفش، اسباب بازی کودکان، جواهرات، طلا و پول و اجناس قیمتی است. کمد‌های مخصوص لباس در ابعاد و رنگ‌های متفاوت متناسب با دکوراسیون داخلی فضای اتاق تهیه می‌شوند. اشخاص با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند اقدام به انتخاب و خرید کمد مورد نظر خود کنند.

برای خرید کمد لباس باید به ابعاد و رنگ توجه ویژه‌ای داشته باشید. معمولاً افراد به کم جا و سبک بودن هم توجه می‌کنند. نمی‌توان این دو گزینه را در انتخاب کمد لباس نادیده گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار