بازداشت قاتل سریالی دختران فراری در تهران
کد خبر: ۲۳۰۴۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
کشف جسد دختر فراری در خیابان خرمشهر فرضیه قتل های سریالی را در این پرونده پررنگ تر کرد و احتمال دارد قاتل بازهم دست به قتل دختران فراری زده باشد.

کشف جسد دختر فراری در خیابان خرمشهر فرضیه قتل های سریالی را در این پرونده پررنگ تر کرد و احتمال دارد قاتل بازهم دست به قتل دختران فراری زده باشد.

دختر فراری در خیابان خرمشهر در خانه مرد پلید به قتل رسید. جنازه دختر فراری وقتی کشف شد در کیسه زباله پیچیده شده بود. راز خانه شوم این مرد با دختر فراری گره خورده بود و ماجرای قتل دختر فراری برملا شد. 2 دختر فراری دیگر نیز در خانه این شیطان صفت زندانی بودند.

ماموران کلانتری دو زن را که در خانه‌ای در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران محبوس شده بودند به همراه یک جسد کشف کردند.

ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته دوشنبه ۱۵ آذر ماه، ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین برای دستگیری یک متهم به ساختمانی در کوچه کلانتری واقع در خیابان خرمشهر اعزام شدند که بوی مشمئز کننده ای از یک واحد توجه آنهارا جلب کرد.

تجسس های اولیه ماموران کلانتری مشخص کرد بوی نامطبوع از طبقه دوم ساختمان در فضا پیچیده است. بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد خانه شدند. ماموران در یکی از اتاق ها جسدی را کشف کردند که با پلاستیک زباله مومیایی شده و ۲ دختر جوان نیز در آنجا زندانی شده بودند. این درحالی بود که یک مرد از آنها نگهبانی می کرد.

باتوجه به وقوع جرم در خیابان خرمشهر ماموران کلانتری ۱۲۲ ابوسعید در جریان کشف جسد قرار گرفتند و با دستگیری مرد میانسال به عنوان تنها سرنخ این پرونده، حادثه را به محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی ظرف چند دقیقه در صحنه جنایت حاضر شدند.

تیم جنایی وارد خانه ای شدند که جسد دختر جوان در ۲۱ پلاستیک زباله پیچیده شده بود. بررسی های تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان داد، دختر جوان ۴ ماه پیش با ضربات پیچ گوشتی به سر و بازو کشته شده است. همچنین مشخص شد ۲ دختر فراری که در این خانه ساکن هستند به مدت ۴ ماه کنار جسد زندگی می کردند.

رکنا

بدین ترتیب مرد میانسال که نگهبان دختران زندانی در خانه بود پس از انتقال به کلانتری ۱۲۲ ابوسعید از سوی تیم جنایی هدف بازجویی قرار گرفت و خیلی زود به قتل دختر جوان توسط برادرش با ضربات پیچ گوشتی در خانه اعتراف کرد.

در تحقیقات از دختران فراری که ۴ ماه در خانه زندانی بودند مشخص شد، قاتل با همدستی خواهرش دختر جوان را ۴ ماه قبل با پیچ گوشتی به قتل رسانده است.

از همان لحظه اقدامات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد‌. باتوجه با اینکه قاتل از کشف جسد در خانه اش بی خبر بود، ساعت ۸ شب به محل جنایت بازگشت و توسط تیم عملیات کلانتری ۱۲۲ ابوسعید که چند ساعتی در کمین او نشسته بودند دستگیر شد.

قتل با پیچ گوشتی در خیابان خرمشهر
روند تحقیقات مشخص کرد قاتل در میدان راه آهن دختران فراری را با چرب زبانی و اغفال به خانه منتقل و آنها را در کمد های دیواری با کمک برادر و خواهرش زندانی می کرده است.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند قاتل سال ۱۳۹۳ زن جوانی را به قتل رسانده و با پرداخت دیه به صورت اقساط از زندان آزاد شده و دست به این جنایت زده است‌

تلاش ها ادامه داشت تا اینکه ساعتی بعد کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی با نقطه زنی تلفن همراه، خواهر قاتل را در خیابان دستگیر و به کلانتری ۱۲۲ ابوسعید برای بازجویی ها منتقل کردند.

در بازجویی های فنی قاتل منکر جرم خود شد اما این در حالی بود که بررسی ها و اعترافات متهمان دیگر نشان می داد وی قاتل دختر جوانی می باشد که ۴ ماه پیش با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسیده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد قاتل پس از مشاهده دختر جوان هنگام فرار از خانه دست به جنایت زده و اورا به قتل رسانده است.

باتوجه به ماهرانه پیچیده شدن جسد مقتول در ۲۱ پلاستیک زباله و کشف جسد ۲ دختر دیگر در این منطقه بخصوص خیابان کاشانی فرضیه قتل های زنجیره ای پررنگ است.

بنابراین گزارش، با دستور محمد وهابی بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
2
بیمار روانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
2
کارآگاهان در ادامه متوجه شدند قاتل سال ۱۳۹۳ زن جوانی را به قتل رسانده و با پرداخت دیه به صورت اقساط از زندان آزاد شده و دست به این جنایت زده است‌

جنبه عمومی جرم هم که کشک! هر قاتلی دیه داد باید بیاد راست راست بگرده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
3
وحشتناکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
3
واقعا دستگاه قضایی ایران مشکل دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار