مرگ دلخراش کارگر بیمارستان در دستگاه زباله‌سوز
کد خبر: ۲۳۰۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
تحقیقات پلیسی، قضایی برای یافتن علت مرگ یکی از کارگران پسماند بیمارستان شهید بهشتی کاشان که حین تعمیر دستگاه زباله‌سوز جان خود را از دست داده، آغاز شد.
این حادثه روز شنبه زمانی که کارگر پسماند در واحد بی‌خطرسازی بیمارستان در حال تعمیر دستگاه زباله سوز و رفع عیوب آن بود، اتفاق افتاد. این کارگر ۴۱ساله اهل روستای ابوزیدآباد در شهرستان آران و بیدگل بوده است که حین عیب‌یابی دستگاه و رفع اشکالات دستگاه هرز آب اتو کلاو دچار حادثه سوختگی شد.
 
روح‌الله دهقانی دادستان کاشان با تأیید این خبر گفته است: پس از دریافت گزارش فوت کارگری در بیمارستان شهید بهشتی بلافاصله پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان به منظور تحقیق در ارتباط با این واقعه تشکیل شد.
 
به دستور بازپرس تیمی از کارشناسان ایمنی تعیین شده تا پس از تحقیق و ارائه گزارش با مقصرین حادثه برخورد قانونی و قضایی شود.
 
علت حادثه در دست بررسی است
 
ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز، ضمن ابراز تأسف از فوت یکی از پرسنل بیمارستان اظهار داشت: این فرد در حین حادثه تنها بوده و از این‌رو علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
 
وی با بیان اینکه این کارگر در بخش بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی کاشان مشغول به کار بوده است، افزود: پیشامد رخ‌داده در زمره حوادث حین کار بوده و ازاین‌رو اقدامات لازم در زمینه بررسی علت حادثه صورت پذیرفته است.
 
منبع: ایلنا
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
خدا بیامرزدش
خدا خونوادش رو کمک کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار