اعتراض شدید خانواده گوچی به ساخته ی جدید کارگردان معروف
کد خبر: ۲۳۰۴۰۱
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
این فیلم زندگینامه ای، ماجرای پاتریزیا رجیانی، یک زن سرشناس ایتالیایی با بازی لیدی گاگا، را روایت می کند که پس از وصلت با این خاندان قدرتمند دنیای مد، به خاطر طراحی نقشه ی قتل همسرش و وارث امپراتوری گوچی یعنی مائوریزو گوچی با بازی آدام درایور، به ۲۹ سال زندان محکوم شد.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )«تابناک با تو» - وارثین رئیس سابق خانه مد گوچی، آلدو گوچی، از فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci)، تازه ترین ساخته ی ریدلی اسکات، انتقاد کرده اند. این فیلم زندگینامه ای، ماجرای پاتریزیا رجیانی، یک زن سرشناس ایتالیایی با بازی لیدی گاگا، را روایت می کند که پس از وصلت با این خاندان قدرتمند دنیای مد، به خاطر طراحی نقشه ی قتل همسرش و وارث امپراتوری گوچی یعنی مائوریزو گوچی با بازی آدام درایور، به ۲۹ سال زندان محکوم شد.

خانواده ی گوچی اما به تصویر ارائه شده از رجیانی معترض اند و در بیانیه ای انتقاد خود را ابراز کردند.

آن ها می گویند جرم رجیانی در صادر کردن دستور قتل همسرش محرز شده بود اما هم در فیلم و هم در صحبت های بازیگران آن، رجیانی یک قربانی به تصویر کشیده شده است.

به گفته ی آن ها، رجیانی یک زن قربانی نمایش داده شده که سعی داشته در فرهنگ مردسالانه و متعصبانه ی شرکت گوچی دوام آورد.

در ادامه ی این بیانیه آمده که گوچی یک شرکت همه شمول بود و در دهه ی ۱۹۸۰، زمانی که داستان فیلم در آن روایت می شود، چندین زن در پست های بالای شرکت فعالیت داشتند.

تو فوق‌العاده‌ای، ۰۹۰۰ خرید سیم‌کارت دائمی با شماره‌های انتخابی!!

تو فوق‌العاده‌ای، ۰۹۰۰ خرید سیم‌کارت دائمی با شماره‌های انتخابی!!

یه کاپشن بخر، یکی هدیه بگیر!! (از دستش نده)

یه کاپشن بخر، یکی هدیه بگیر!! (از دستش نده)

همین الان یه کاپشن از بانی مد بخر، یه کاپشن هدیه بگیر!!!!

همین الان یه کاپشن از بانی مد بخر، یه کاپشن هدیه بگیر!!!!

وارثین آلدو گوچی در این بیانیه گفته اند خانواده ی گوچی حق خود برای انجام هر اقدام ضروری در جهت حفظ نام و وجهه ی خود و عزیزان شان را محفوظ می دانند.

آن ها همچنین مدعی هستند در این فیلم اعضای خانواده ی گوچی اراذلی ناآگاه و بی اعتنا به دنیای پیرامون خود به تصویر کشیده شده اند.

گاگا پیش تر در مصاحبه ای با نشریه ی بریتیش ووگ از نحوه ی آماده کردن خود برای بازی در نقش رجیانی گفته بود.

او در اینباره گفته بود: «یک سال و نیم رجیانی را زندگی کردم. از این مدت نُه ماهش را با لهجه ی ایتالیایی صحبت کردم. پشت دوربین هم کنارش نمی گذاشتم. اصلاً از نقش بیرون نمی آمدم. برایم تقریباً غیر ممکن بود که با موهای بلوند با لهجه صحبت کنم. به خاطر همین فوراً موهایم را رنگ کردم. طوری هم زندگی می کردم که به هر چه نگاه می کردم و دست می زدم پول می دیدم.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار