۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک
کد خبر: ۲۳۰۳۹۱
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
اجازه ندهید اتاق نشیمن کوچک سبک دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد. مهم نیست اتاق نشیمن در خانه شما چقدر کوچک است، چه مالک یا موقتا در خانه‌ای اجاره‌ای باشید، همچنان خانه شما می‌تواند شیک و کاربردی باشد در ادامه با ما با بهترین ترفند‌های دکوراسیون نشیمن‌هایی با ابعاد کوچک همراه باشید….

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک«تابناک با تو» - اجازه ندهید اتاق نشیمن کوچک سبک دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد. مهم نیست اتاق نشیمن در خانه شما چقدر کوچک است، چه مالک یا موقتا در خانه‌ای اجاره‌ای باشید، همچنان خانه شما می‌تواند شیک و کاربردی باشد در ادامه با ما با بهترین ترفند‌های دکوراسیون نشیمن‌هایی با ابعاد کوچک همراه باشید….

۱- از زوایای غیرمعمول نشیمن استفاده کنید!

یک اتاق نشیمن با شکل نامناسب و دارای قناصی ممکن است برای تزئین گیج کننده باشد، اما هیچ فضایی برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و کاربردی محدودیت محسوب نمی‌شود شما می‌توانید یک دیوار عجیب و غریب را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید. برای مثال فضای عمودی اطراف درب اتاق خواب خود را به گالری دیواری تبدیل کنیدو یا اگر نمی‌دانید مبل را کجا قرار دهید؟ انتخاب کاغذ دیواری با الگوی برجسته می‌تواند نقطه کانونی خوبی برای قرارگیری مبل ایجاد کند.

۲-پترن‌های پارچه

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

یک اتاق نشیمن کوچک را با افزودن پارچه‌های دارای الگو و پترن‌ها به یک پناهگاه دنج با سبک دکوراسیون بوهو تبدیل کنید. در دکوراسیون این خانه تعداد زیادی پترن در منسوجات فضا را جذاب‌تر کرده و از نظر بصری گردش چشم و سبک دکوراسیون را تحت تاثیر خوبی قرار داده است.

۳-فضای خسته کننده را تغییر دهید!

اگر اتاق نشیمن شما فاقد جزئیات است، ایجاد تغییرات مقرون به صرفه و منحصر به فرد بدون انجام بازسازی پرهزینه آسان است. سبک شخصی خود را برای ایجاد یک نقطه کانونی چشم نواز در دکوراسیون اعمال کنید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

۴- ارتفاع سقف را با راه راه‌های عمودی بیشتر نشان دهید!

اگر سقف اتاق نشیمن منزل شما کوتاه است و باعث می‌شود فضا کوچکتر به نظر برسد در دیوار‌های خانه با استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری با طرح نوار‌های عمودی می‌توانید اتاق را با ارتفاع سقف بالاتر نشان دهید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

۵-یک اتاق نشیمن لوکس ایجاد کنید!

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

این اتاق نشیمن کوچک در این آپارتمان لوکس در لندن که توسط دیوید لانگ دیزاینز مشهور طراحی شده است، مظهر یک فضای شیک وسلطنتی، اما کوچک است. یک پالت خاکستری نقره‌ای در زمینه به همراه لایه‌ای از اکسسوری زیبا و پارچه‌های شاد و تابلوی هنری توانسته به زیبایی فضا را بزرگتر و لوکس نمایش دهد.

۶-به شکاف و فضای خالی پشت مبلمان فکر کنید!

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

افزودن قفسه در پشت مبلمان نشیمن راهکاری موثر برای افزودن جذابیت بصری و فضای ذخیره سازی به اتاق نشیمن شما است. در این طرح، رنگ‌های روشن و پنجره بزرگ نیز در سبک و بزرگتر نشان دادن فضا کمک نقش زیادی دارد.

۷- برای نشیمن کوچک از سبک مدرن استفاده کنید.

اگر به دنبال این هستید که دکوراسیون فضای خود را از ابتدا شروع کنید، اتاق نشیمن در این آپارتمان ۶۰۰ فوت مربعی که توسط Havenly تزئین شده است، فرمولی ساده برای تزئین فضای کوچک را نشان می‌دهد.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

ابتدا مبلمان ظریفی را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید. میز جلومبلی با پایه‌های ظریف و تو خالی باعث ایجاد حس وسعت می‌شوند، زیرا می‌توانید قسمت بیشتری از کف را ببینید. برای پر رنگ شدن، یک یا دو گیاه آپارتمانی و فرش طرح دار اضافه کنید. در مرحله بعد، فضای خالی پشت مبل اصلی نشیمن را با یک چاپ برجسته یا آینه بزرگ پر کنید و اگر به فضای کافی برای ذخیره سازی نیاز دارید برای بهینه سازی فضا‌های ذخیره سازی دیواری را انتخاب کنید.

۸-مانند فرانسوی‌ها تزئین کنید:

اولاً، فقط با وسایل ضروری دکور کنید – یک مبل برای استراحت و یک ست ناهارخوری برای غذا خوردن یا کار کردن انتخاب کنید!

دوم، مجموعه کوچکی از تزیینات رسمی، از لوستر کریستالی گرفته تا آینه پر زرق و برق، شیک پاریسی را با عملکردی کاربردی ترکیب کنید.

۹- قطعات بزرگ دکوراسیونی را هماهنگ در نظر بگیرید.

بسیاری از طرح‌های midcentury، مانند ست ناهارخوری سبک و پایه‌دار هستند که در اتاق‌های کوچک به نسبت بهتر به نظر می‌رسند. آینه‌های بزرگ و قدی پشت مبل، به زیبایی با متراژ‌های کوچک هماهنگ می‌شوند و از نظر بصری اندازه نشیمن را بزرگتر نشان می‌دهند.

۱۰-از یک ظاهر همسان و کسل کننده اجتناب کنید

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

این اتاق نشیمن به دلیل داشتن مبلمان کم ارتفاع از اندازه واقعی خود بزرگتر به نظر می‌رسد. با ترکیب مبلمان و دکور‌های نامتناسب از دوره‌های مختلف، به فضای خود بافت و شخصیت بیشتری ببخشید. میتوانید با استفاده از مبل‌های مدرن و صندلی‌های چرمی قدیمی و قطعات بافت‌دار فضا را زنده و پویا نشان دهید.

موارد دیگری نیز برای دکوراسیون نشیمن‌های کوچک می‌تواند کمک کننده باشد:

* برای شخصیت و هویت بخشیدن به فضا، بافت‌های بیشتری به فضا اضافه کنید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

* مبل مناسب برای یک فضای باریک را پیدا کنید.

* رنگ‌های زنده را فراموش نکنید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

* با رنگ طلایی کمی براقیت بیافزایید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون نشیمن کوچک

* به مقیاس مبلمان و فضای موجود توجه کنید!

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار