فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
کد خبر: ۲۳۰۳۰۲
تاریخ انتشار: 2021 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال بسیار حساسی را آغاز کرده‌اید. در این سال موفقیت‌های زیادی پیش‌ روی شما قرار دارد، اما برای رسیدن به این موفقیت‌ها باید تلاش کنید و بیشتر از همیشه به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. در سال تولدتان به ندای قلبتان توجه بیشتری داشته باشید و برای اتخاذ تصمیم‌های مهم از نداهای درونی خود کمک بگیرید. در این سال اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ می‌دهد. به صلاح شماست که دل به دریا بزنید و سال تولدتان را به یکی از ماجراجویانه‌ترین سالهای زندگیتان تبدیل کنید. در این سال مشکلاتی راه شما را برای رسیدن به موفقیت سد می‌کند. اجازه ندهید این مشکلات جلوی پیشرفت شما را بگیرید. رویارویی با مشکلات را به بهانه‌ای برای افزایش اعتمادبه‌نفس خود تبدیل کنید. سال تولدتان فرصتی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را افزایش دهید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و دامنه توانمندی‌های خود را گسترش دهید. دوستان و آشنایان در این سال بیشتر از همیشه به فکر شما خواهند بود. این شرایط را به بهانه‌ای برای خوشگذرانی‌های بیشتر تبدیل کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.   با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. احترام همسر یا عشق‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق‌زندگی‌تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
 امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال‌تان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند.  کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید.  امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهای‌تان ایجاد شود.  ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. فراغتی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید.  مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با تدبیر پشت‌سر بگذارید. امروز فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌های‌تان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده‌است. حواستان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال دارد فردی کلاه‌سرتان بگذارد. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
 مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند.  امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت کنید. امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید.   قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند.  کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. انرژی و توان خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
سلامت خود را با ورزش و کارهای پرتحرک، تضمین کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آيند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان‌تان خارج شود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ادب و نزاکت را در رفتار و گفتار خود حفظ کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.
 
فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰
 
زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن‌گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی‌گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه‌ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید.  اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار