نرم‌افزاری برای معرفی مشاهیر ایرانی به کودکان
کد خبر: ۲۳۰۳
تاریخ انتشار: 2015 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
در این نرم‌افزار ضمن بهره‌گیری از روایت داستانی برای بیان زندگینامه مشاهیر به‌صورت کتاب مصور و گویا؛ این قابلیت وجود دارد که برای هر داستان صداگذاری به انتخاب کاربر انجام شود و کودک بتواند با صدای ضبط شده پدر و مادرش به داستان‌ها گوش دهد.

نرم‌افزار «مردان ماندگار» کودکان را با زندگی14 نفر از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران آشنا کرده و آنها را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله‌های موفقیت تشویق می‌کند.

نرم‌افزار چندزبانه معرفی مشاهیر و بزرگان ایران اسلامی برای کودکان، توسط سازمان فضای مجازی سراج تولید شد.

در مجموعه «مردان ماندگار»؛ سعی شده با پرداختن به زندگی14 نفر از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران، علاوه بر معرفی این افراد به کودکان امروز جامعه و آشنایی آنها با اختراعات، تالیفات، زندگینامه و شرایط تحصیلی و معیشتی اندیشمندان، با معرفی الگویی موفق از نوابغ ایرانی، فرزندان این مرز و بوم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله‌های موفقیت تشویق کنیم.

این نرم‌افزار چند زبانه  دربرابر انبوه نرم‌افزارها و کتاب‌های موجود و مربوط به مشاهیر که عموما رابطه یک‌طرفه با مخاطب داشته و مخاطب دربرابر آن‌ها منفعل است؛ تفاوت دارد.

در این نرم‌افزار ضمن بهره‌گیری از روایت داستانی برای بیان زندگینامه مشاهیر  به‌صورت کتاب مصور و گویا؛ این قابلیت وجود دارد که برای هر داستان صداگذاری به انتخاب کاربر انجام شود و کودک بتواند با صدای ضبط شده پدر و مادرش به داستان‌ها گوش دهد.

تصویرسازی قوی همراه با انیمیت محیط داستان‌ها و استفاده از سبکی ویژه برای نمایش داستان با یادآوری خاطرات برنامه‌های نمایشی دهه‌های گذشته از جمله نکات بصری مناسب این محصول است. وجود معما و سرگرمی در هر داستان هم از دیگر موارد جذاب این محصول است.

همچنین افزایش روابط فرزندان و والدین به واسطه قابلیت ضبط صدای والدین روی هر داستان و روایت آن برای کودکان هم از دیگر نقاط مثبت این نرم‌افزار است.     

این نرم‌افزار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رونمایی می‌شود.

منبع: ايلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار