فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌
کد خبر: ۲۳۰۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
در روز‌های منتهی به فشن شوی ویکتوریاز سیکرت، مارتا هانت می‌گوید او در انتظار این شو واقعاً بیش از حد معمول غذا می‌خورد. مارتا به The New Potato می‌گوید: «من فقط مطمئن می‌شوم که در هر وعدۀ غذایی پروتئین دریافت می‌کنم. برای صبحانه ماست یونانی یا تخم مرغ می‌خورم،

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌«تابناک با تو» - از خوردن هر روزه پنیر گریل‌شده تا ترکیب سبزیجات با تقریبا همه چیز... این مدل‌ها از رژیم‌هایشان (و از فلسفه غذا خوردن‌شان) پرده برداشته‌اند.

مارتا هانت: پروتئین، پروتئین، پروتئین

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

در روز‌های منتهی به فشن شوی ویکتوریاز سیکرت، مارتا هانت می‌گوید او در انتظار این شو واقعاً بیش از حد معمول غذا می‌خورد. مارتا به The New Potato می‌گوید: «من فقط مطمئن می‌شوم که در هر وعدۀ غذایی پروتئین دریافت می‌کنم. برای صبحانه ماست یونانی یا تخم مرغ می‌خورم، برای ناهار سوشی و برای شام سالمون، جوجه یا گوشت به همراه سبزیجات یا کربوهیدرات‌های سالم.» میان وعده‌های او معمولاً شامل کرۀ بادام زمینی یا کرۀ بادام می‌شوند. البته مارتا این کالری‌های اضافی را با تمرین‌های شدید‌تر می‌سوزاند.

کریسی تیگن: ترویج عقیده «تغذیۀ پاک»

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

سال گذشته این مدل در توئیترش فلسفۀ تغذیۀ متعادل را روشن کرد و گفت: اصطلاحات "تغذیۀ پاک" یا "تغذیۀ سبک" را ترجیح می‌دهد؛ چون رژیم گرفتن با محرومیت همراه است. او نوشت: «این‌ها چیز‌هایی دلچسب، سنگین و فاسد شونده هستند، چون ما سزاوار لذت بردن از زندگی هستیم.» او اضافه کرد: «من عاشق ایدۀ عملی کردن پروتئین‌های بسته بندی شده مزه دار شده و خوشمزه و کربوهیدرات‌های خوب با رنگ و مزه خوب هستم.» او هنوز هم چیپس سیب زمینی می‌خورد، چون هزار جور ترکیبات با اسم‌های سخت و عجیب و غریب ندارند.

آدریانا لیما: این کار را در خانه امتحان نکنید

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

این مدل ویکتوریا سیکرت فاش کرد که چگونه برای اجرا‌های این فشن شو آماده می‌شود...، اما اصرار داشت که دیگران این کار را امتحان نکنند. او به ET کانادا گفت: «نوجوانانی که حرف‌های مرا می‌شنوید، به خودتان گرسنگی ندهید یا فقط مایعات ننوشید. لطفاً این کار را نکنید.» این خواهش لیما وقتی بیان شد که او گفت برای آمادگی برای نمایش‌های سالانه، دو بار در روز تمرین می‌کند و برای ۹ روز فقط مایعات پروتئینی می‌نوشد و اصرار دارد هیچ نوع غذای جامدی در آن روز‌ها نخورد و بعد برای ۱۲ ساعت قبل از نمایش، به دیلی تلگراف انگلیس اینگونه توضیح می‌دهد: «مطلقاً هیچ مایعی نمی‌نوشم، به این ترتیب مایعات بدن کشیده می‌شود، بعضی اوقات فقط از این راه ۸ پوند وزن کم می‌کنم.»

بلا حدید: پنیر کباب شده با همۀ غذا‌ها

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

نمی‌توان باور کرد که این راز یک بدن همیشه بی نقص باشد. سال گذشته، حدید در یک پست اسنپ چت گفت که او "هر روز" ساندویچ پنیر کباب شده و سیب زمینی سرخ شده می‌خورد.

کندال جنر: اگر بهتر بخورید، احساس بهتری دارید

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

جنر بعد از این که رژیم تناسب اندام خود را –بوکس فراوان- شرح داد، دربارۀ فلسفۀ غذا خوردنش روشنگری کرد. او در صفحه شخصی اش اینطور نوشت: «بخش عظیمی از آن تغذیۀ سالم است. وقتی درست غذا نمی‌خورم، تأثیر آن را در تمرین هایم احساس می‌کنم. من عاشق پاستا هستم، اما با خوردن آن به وضوح احساس خستگی می‌کنم و این چیزی است که اصلاً دوست ندارم. معمولاً روز خود را با خوردن تخم مرغ، آووکادو و بلغور جوی دو سر شروع می‌کنم. من دقیقاً وقتی احساس بهتری دارم که بهتر غذا می‌خورم.»

کیت آپتون: غذا‌های پاک بخورید، اما به خودتان برسید

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

مربی آپتون راز تناسب اندام همیشگی او را فاش کرد. برونو گفت: «پروتئین اندک در هر وعده، شکر و فرآورده‌های غذایی واقعاً محدود. او مثل همه هر از گاهی شیرینی جات می‌خورد. این عالی است. شما دقیقاً از جایی که رها کرده اید کار را از سر می‌گیرید و به تغذیۀ سالم ادامه می‌دهید. شیرینی محبوب او دونات است. همیشه این امکان برایش نیست، اما زندگی کوتاه‌تر از آن است که هر از گاهی کار‌های سرگرم کننده انجام نداد.»

تس هالیدی: لعنت به رژیم

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

مدل سایز ۲۲ و فعال نگرش مثبت به بدن، بدن خود را همانگونه که هست دوست دارد و همۀ منتقدینش را به گلوله می‌بندد. هالیدی به یاهو استایل گفت: «مردم همیشه به موفقیت من اشاره می‌کنند، ولی همیشه در ادامه این جمله را می‌شنوم که "اما خب او سالم نیست"، در حالی که اصلاً اینطور نیست. مثل این است که بگویی یک نفر به خاطر این که پوست تیره دارد یا هر مشکل دیگری، به سبک زندگی خود افتخار می‌کند- مسأله این است که تو اینطور هستی- من می‌دانم که چاق هستم، اما فکر می‌کنم که مردم کاملاً این نکته را نادیده می‌گیرند که من تلاش می‌کنم زنان را اموزش دهم و این واقعیت را به آن‌ها نشان دهم که همان طور هستید خوبید و خودتان را دوست داشته باشد.»

کارلی کلاس: قطع رابطه با ماهی قرمز و شکلات Oreos

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

این مدل گفت: «من عاشق اصالت غرب میانه‌ای خود هستم. اما سبک زندگی ما کمی ناسالم است.» کاستن از میزان مصرف شکر و مصرف سبزیجات بیشتر در سال‌های پایانی نوجوانی اش، آگاهی او را از بدن و سطح انرژی اش بیشتر کرد. او گفت: «من خوردن ماهی قرمز و شکلات Oreos را متوقف کردم و شروع کردم به خوردن سالاد کلم پیچ و نان تست آووکادو. این کار انرژی مرا تغییر داد و فهمیدم که چیزی که می‌خورم روی حالمان، تأثیر می‌گذارد.»

جی جی حدید: به خودتان برسید

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

شعار تغذیه‌ای حدید بسیار ساده است: «اگر می‌خواهید اندام خوب داشته باشید، غذا‌های پاک بخورید. اگر می‌خواهید عاقل باشید، همبرگر بخورید.»

شارلوت مک کینی: اول سبزیجات

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

این مدل رژیم غذایی خود را پر از سبزیجات کرده است. او حتی حبوبات را به همراه همبرگر کینولا جانشین گوشت گاو کرده است؛ و وقتی احساس زیاده روی می‌کند، بین یک لیوان نوشیدنی سبک و زغال اخته مردد می‌ماند.

بیهتی پرینسلو: هر چه راحت‌تر بهتر

فلسفه غذا خوردن معروف‌ترین مدل‌های جهان‌

مدل ۲۸ سالۀ ویکتوریاز سیکرت زمان برنامه ریزی برای غذاهایش همیشه به راحتی آن توجه دارد. پرینسلو دربارۀ عادت‌های غذایی معمولش گفت: «من همیشه به دنبال غذا‌های سریع و راحت هستم. ول معنی آن فست فود نیست. من در نیویورک زندگی می‌کنم و گزینه‌های ارگانیک زیادی هست که سریع حاضر می‌شوند.»

منبع: برترین ها

برچسب ها: غذا ، غذا خوردن ، مدل ، جهان ، فلسفه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
9
برای شیوه غذا باید دنبال دکتر تغذبه بود تا نسخه برای هر فرد بدهد یا افراد ویکتوریا سیکرت شما که بطور طبیعی بدن قلمی دارند؟
ادرس غلط می دهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار