اتفاقات عجیب و خطرناک برای عوامل فیلم های ژانر وحشت
کد خبر: ۲۳۰۱۲۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
فیلم‌های ترسناک مشهور سلسله حوادث و اتفاقات عجیبی را پشت سر می‌گذارند. طوری که عوامل فیلم به این نتیجه می‌رسند که فیلم و تمام عوامل آن نفرین شده اند. دراین گزارش فیلم‌هایی را که عوامل و بازیگران ان نفرین شده باشند و در طی فیلمبرداری یا پس از ان برای تولید کنندگان حوادث عجیب و خطرناکی اتفاق افتاده باشد ذکر میکنیم.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )اختصاصی تابناک باتو ــ در فیلم‌های ژانر وحشت تمام مسائل راحت وساده اتفاق نمی‌افتد. عوامل تولید این فیلم‌ها گفته اند که گاهی شرایط آن قدر دشوار میشود که خارج از حد تصور است. فیلم‌های ترسناک با هدف القای ترس بسیار به مخاطبان ساخته میشوند، ولی تنها چیزی که بینندگان را ارام میکند این است که با خود می‌اندیشند تمام این مسائل خیالاتی و ساختگی است و تنها ساخته و پرداخته ذهن نویسنده و کارگردان و بازیگران توانمند است.

فیلم‌های ترسناک مشهور سلسله حوادث و اتفاقات عجیبی را پشت سر می‌گذارند. طوری که عوامل فیلم به این نتیجه می‌رسند که فیلم و تمام عوامل آن نفرین شده اند. دراین گزارش فیلم‌هایی را که عوامل و بازیگران ان نفرین شده باشند و در طی فیلمبرداری یا پس از ان برای تولید کنندگان حوادث عجیب و خطرناکی اتفاق افتاده باشد ذکر میکنیم:

۱) فیلم rosemary baby

حوادث و اتفاقات عجیب و خطرناک برای عوامل فیلم های ژانر وحشت

مجله vanityfair در سال ۱۹۶۸ این اثر را به عنوان بزرگترین فیلم نفرین شده میان فیلم‌های ژانر وحشت آن دوره معرفی میکند. وقتی فیلم برای اولین بار در سینما‌ها اکران شد تحسین منتقدان زیادی را به دنبال داشت، ولی پس ازمدتی حوادث عجیبی برای عوامل آن به وجود امد.
موسیقیدان فیلم طی حادثه سقوط از ارتفاع به کما رفت و پس از مدتی در سال ۱۹۶۹ فوت کرد. پس از مدت کوتاهی تهیه کننده فیلم به دلیل سنگ کلیه و درد شدید به بیمارستان منتقل میشود.
شارون تیت که با کارگردانی به نام رومان بولانسکی ازدواج کرده بود توسط فرقه‌ی افراط گری موسوم به مانسون درحالی که حامله بود کشته شد.

۲) فیلم The Exorcist کلاسیک در سال ۱۹۷۳:

حوادث و اتفاقات عجیب و خطرناک برای عوامل فیلم های ژانر وحشت

ستاره فیلم ارواح شرور، ایلین پوستین گفت که در حین فیلمبرداری اکثر لوکشین‌های فیلم در اثر یک حادثه سوخت و چیزی جز خاکستر از آن باقی نماند. مساله عجیب این فیلم فقط اتش سوزی نبود چراکه حوادث این چنینی در فیلم‌های زیادی امکان اتفاق دارد مساله اینجاست که دکور‌های داخلی خانه خانواده ماکنیل که در راس فیلم بودند همگی سوختند، ولی به طرز عجیبی اتاق خواب ریگان کودک قهرمان فیلم با بازی لیندا بلییر آتش نگرفت و سالم ماند.

۳) فیلم the omen درسال ۱۹۷۶:

حوادث و اتفاقات عجیب و خطرناک برای عوامل فیلم های ژانر وحشت

بازیگر نقش اول فیلم گریگوری بیک ونویسنده دیوید سیلتزر دریک حادثه هوایی و بر اثر برخورد صاعقه به هواپیما جان باختند. هم چنین یکی از مربیان و پرورش دهندگان سگ درفیلم در جریان فیلمبرداری مورد حمله یک سگ وحشی قرار گرفت و به شدت مجروح و زخمی شد. نگهبان باغ وحشی که به اموزش میمون‌ها در فیلم کمک کرده بود در اثر حمله شیر حین وظیفه جان باخت.
پس از پایان تصویر برداری، کارگردان فیلم جان ریچاردسون و دستیار او لیز مور دراثر یک سانحه رانندگی درحالی که سرش قطع شده بود جان باخت که این اتفاق با یکی از صحنه‌های فیلمی که ساخته بود کاملا مطابقت داشت.
این فیلم در مورد جزئیات گنگ مرگ یک سفیر آمریکایی بود و پسری که سفیر بزرگ میکرد در تمام این قتل‌ها دست داشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
3
5
یه برنامه ای هست به اسم comedy roast که سلبریتی و هنرپیشه های مختلف رو توسط بقیه سلبریتی ها به شدت مسخره می کنه به طرز عحیبی خیلی از شرکت کنندگان توی این برنامه ها فوت شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
3
25
یه مشت اراجیف سرهم کردید

کارگردان the omen جان ریچاردسون تصادف کرد و مثل فیلم سرش قطع شد!

کارگردان the omen ریچارد دونر بود و در 91 سالگی بر اثر کهولت سن درگذشت

اون باقی اتفاقات نظیر حمله سگ و شیر و آتش سوزی و.... هم کاملا طبیعیه و نه فقط در فیلم های ترسناک بلکه در تمام فیلم های دنیا اتفاق میافته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
4
8
بزرگترین گناه اینه که کسی رو بترسونی یا اندوهگین کنی. از وقایع پیش آمده و آنچه که ناشناس ۱۲:۲۴ گفته تعجب نمی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
یعنی این prankster ها گناهکارند؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
32
گریگوری پیک در سال 2003 تو سن 87 سالگی در اثر عفونت ریه درگذشت هواپیما و صاعقه و شهاب سنگی تو کله کسی نخورده تماما سرکاری بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
2
8
اسم فیلم دو در ایران به نام جن گیر شناخته شده هست و اون هم گریگوری پک هست نه پیک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
3
كاري به اين فيلمها و اراجيفي كه نوشتيد ندارم ولي نفرين نوعي دعاست از ريشه نه افرين و همانطور كه بايد كار مي كند، عاقلان دانند
مجگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
اما این فیلم واقعی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار