طراحی و چیدمان میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!
کد خبر: ۲۲۹۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
طراحی داخلی در این استودیو آپارتمان تنها در فضایی ۱۸ متری صورت گرفته به نحوی که دارای یک تخت خواب کویین پلتفرم با فضای ذخیره سازی زیادی است و به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران با ایجاد فضایی انعطاف پذیر اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم فضای خود را به صورت دلخواه و براساس نیاز‌ها و فعالیت‌های روزانه چیدمان کنند.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!«تابناک با تو» - طراحی و دکوراسیون داخلی در این استودیو آپارتمان تنها در فضایی ۱۸ متری صورت گرفته به نحوی که دارای یک تخت خواب کویین پلتفرم با فضای ذخیره سازی زیادی است این آپارتمان کوچک ۲۰۴ فوت مربعی (۱۸ متر مربع) به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران با ایجاد فضایی انعطاف پذیر اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم فضای خود را به صورت دلخواه و براساس نیاز‌ها و فعالیت‌های روزانه چیدمان کنند ضمن اینکه این تخت خواب پلت فرم، میز ناهار خوری و مبل راحتی و فضای ذخیره سازی لباس را در خود مخفی کرده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

این تخت خواب سکویی مدرن شامل کمد ذخیره سازی کشویی دارای قفسه بندی، میله‌ای برای آویزان کردن لباس و بستری برای قرارگیری وسایلی مانند کفش و کیف است.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

سفارشی و ارگونومیک

بخش میانی پلتفرم مخفی به مبلمان اختصاص داده شده که به صورت مبل راحتی دو نفره سفارشی و ارگونومیک طراحی شده و برای راحتی و سهولت در جابجایی و حرکت به بیرون یا درون فضا از چرخ‌های دارای ترمز استفاده شده است.

میز ناهار خوری نیز که قسمت مخفی دیگر پلت فرم را تشکیل داده مانند مبل دو نفره با چرخ‌ها به راحتی حرکت کرده و حوزه غذاخوری یا سطح کاری را برای کاربر ایجاد می‌کند.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

در انتهای فضای مخفی پلت فرم، یک مجموعه کوچک از پله‌هایی وجود دارد که به تختخواب منتهی می‌شوند که برای مواجهه با کمبود فضا، پله‌ها به صورت کشویی برای افزودن فضای ذخیره سازی بیشتر طراحی شده اند.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

در این پلان مربعی شکل، سازماندهی حوزه‌های ضروری منزل در سمت راست به حوزه نشیمن و آشپزخانه و سمت چپ به حمام و حوزه خواب اختصاص یافته که با وجود محدودیت فضا معماران با طراحی هوشمندانه تخت پلتفرم و جای دادن مبلمان، درون آن توانسته اند حوزه‌های ضروری را در این فضای کوچک در نظر بگیرند در واقع با ایجاد فضای باز آزادی عمل بیشتری را ایجاد کرده که بدون تداخل با مبلمان، فضای حرکت را مهیا کرده ضمن اینکه سبکی بصری را برای کاربران ایجاد کرده است که فضا را گسترده‌تر از ابعاد واقعی نشان می‌دهد حتی با افزودن رنگ سبز پویایی بیشتری به فضا افزوده شده و شادابی و زیبایی بیشتری در این فضای کوچک ایجاد شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی میکرو آپارتمانی ۱۸ متری!

منبع: دکوبوم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
1
این عکسها مربوط به واحد 18 متری نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار