۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته
کد خبر: ۲۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: 2021 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
آیا حاضرید ۵۱ دلار بدهید و سوار اتوبوسی به مقصد هیچ‌کجا بشوید؟ برای برخی مردم خسته هنگ کنگ که دنبال یک صندلی برای چرت زدن می گردند، جواب مثبت است. حالا تور ۵ ساعته اتوبوس دو طبقه ای شروع به کار کرده که به هنگ کنگی های خسته ای که می خواهند چند ساعت سرشان را زمین بگذارند و استراحت کنند.

«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته

«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته«تابناک با تو» - آیا حاضرید ۵۱ دلار بدهید و سوار اتوبوسی به مقصد هیچ‌کجا بشوید؟ برای برخی مردم خسته هنگ کنگ که دنبال یک صندلی برای چرت زدن می گردند، جواب مثبت است.

حالا تور ۵ ساعته اتوبوس دو طبقه ای شروع به کار کرده که به هنگ کنگی های خسته ای که می خواهند چند ساعت سرشان را زمین بگذارند و استراحت کنند، خدمات ارائه می دهد و آن ها را به سفری ۸۵ کیلومتری در درون شهر می برد. بلیط این اتوبوس ۱۲ دلار برای صندلی های طبقه پایین و ۵۱ دلار برای صندلی های طبقه بالاست.

این اتوبوس خدمات معمول تماشای اماکن دیدنی را نیز ارائه می دهد، اما افرادی که خواهان یک خواب راحت هستند و همراه خود گوشی و چشم بند نیز دارند، تعدادشان بیشتر است.

یکی از این مسافرها می گوید: «همه این تجربه را داشته اند که در خانه خواب شان نبرد اما در اتوبوس به خاطر تکان ها و لرزش ریزش بتوانند به راحتی بخوابند. همه ی اهالی هنگ کنگ به خاطر شغل شان، پول لازم برای مسکن و در کل زندگی، استرس دارند. و حالا سفر هم نمی توانیم برویم. وقتی همه ی این استرس ها جمع می شود طبیعی است که خیلی از مردم هنگ کنگ نتوانند خوب بخوابند.»

«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته

فرانکی چو، رئیس شرکت گردشگری Ulu Travel و صاحب ایده ی «اتوبوس به مقصد هیچ‌کجا» می گوید که او مسیری با کمترین میزان ترافیک تدارک دیده تا مسافران به خاطر توقف و حرکت مداوم اتوبوس بیدار نشوند.

او می گوید که سعی کرده به ۲ گروه از مسافران خدمات ارائه بدهد: آن هایی که دچار بی خوابی هستند و گوشه ای آرام می خواهند که چرتی بزنند و آن هایی که می خواهند با وجود محدودیت های کرونایی مکان های دیدنی را مشاهده کنند. هنگ کنگ یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان قرنطینه و محدودیت را اعمال می کند و این موضوع سفرها را دشوار کرده است.

دادن پول برای استراحت و خواب منحصر به هنگ کنگ نیست. مردم کره جنوبی نیز می توانند در کافه جا رزرو کرده و در آرامش و سکوت چرت بزنند. در سال ۲۰۱۵، در ژاپن نیز کافه های سکوت مد روز شده بودند و مردم برای گذراندن کمی وقت در تنهایی و آرامش به آن ها پناه می بردند.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار