سبقت پرسپولیس از استقلال در آستانه دربی
کد خبر: ۲۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: 2021 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان به طور موقت به رتبه دوم جدول صعود کرد از استقلال سبقت گرفت.

 پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان به طور موقت به رتبه دوم جدول صعود کرد از استقلال سبقت گرفت.

سبقت پرسپولیس از استقلال در آستانه دربی

پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، از هفته هفتم لیگ برتر و در دیداری که با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۸:۳۰ شروع شد، شاگردان گل‌محمدی با یک گل به پیروزی رسیدند.

مهدی عبدی در دقیقه ۵۰ تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

سرخپوشان پایتخت با این سه امتیاز، ۱۴ امتیازی شدند و بعد از سپاهان ۱۶ امتیازی موقتا در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و از استقلال سبقت گرفتند و در آستانه داربی تهران - که در هفته هشتم برگزار می شود - روحیه تیمی خود را افزایش دادند.

این بازی به علت اختلاف میان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی (متولی ورزشگاه آزادی)، سازمان لیگ فوتبال و همینطور باشگاه پرسپولیس با تاخیر آغاز شد.

در این دیدار عبداللهی، مربی نفت مسجدسلیمان و مطهری و پیروانی هم از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

نیمه اول

در دقیقه ۶، شوت بازیکن نفت مسجد سلیمان با واکنش خوب حامد لک در دو مرحله دفع شد و دروازه پرسپولیس بسته ماند.

در دقیقه ۲۹، ارسال مهدی عبدی به داخل محوطه جریمه به دست بازیکن نفت مسجدسلیمان برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۴۵+۱، ارسال از سمت راست با نفوذ سرلک و ضربه سر او همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۵۰، پاس در عرض مهدی ترابی به داخل محوطه شش قدم با ضربه مهدی عبدی و برخورد به دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان وارد دروازه شد.

در دقیقه ۵۷، ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی، با ضربه سر بازیکن پرسپولیس همراه بود که در دهانه دروازه توسط محسن‌زاده دفع شد و دروازه این تیم برای دومین مرتبه باز نشد.

در دقیقه ۶۲، اشتباه بازیکن نفت مسجد سلیمان با توپ گیری عیسی آل‌کثیر و ارسال پاس به مقابل دروازه خالی همراه شد اما مهدی عبدی در عین ناباوری توپ را به آسمان زد.

در دقیقه ۶۴، ضربه هاتف نادری از موقعیت خطرناک با مهار خوب حامد لک همراه شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (سیامک نعمتی ۴۶)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر.

ترکیب نفت: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده (سینا خادم پور ۸۱)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری (میرهادی میرجوان ۶۴)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار