جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعی
کد خبر: ۲۲۹۶۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعی

جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعیاختصاصی تابناک باتو ــ اغلب ما داستان‌ها یا کتاب‌ها یا فیلم‌هایی از اساطیر و افسانه‌ها دیده یا شنیده ایم که افرادی همیشه در جستجوی جوانی و جاودانگی بوده اند و برای رسیدن به این هدف ازهیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم، متخصصان و دانشمندان در جستجوی دارویی برای پیر نشدن هستند تا مردم سلامت جسمی بیشتری داشته باشند وعمرطولانی‌تر و ظاهر جوان تری داشته باشند.

بشر همواره به تجربه کردن امور عجیب و ناشناخته علاقه نشان می‌دهد خصوصا زمانی که متوجه میشود امکان دارد آن عامل تاثیر سریع و چشمگیری در جوانی داشته باشد. آن‌ها حتی حاضرند با روشن کردن آتش بر پوست خود و تزریق زهر مار‌های سمی به جاودانگی برسند.

در این گزارش با عجیب‌ترین مواردی که بشر از آن‌ها برای دوری از پیری استفاده کرده، آشنا می‌شویم.

جوانی پوست با فضله پرندگان

بلبل‌ها فقط ظاهر زیبا و صدای خوشی ندارند بلکه فواید سمعی و بصری آن‌ها به فواید جوان سازی نیز ختم میشود. منظور، فضله این پرنده است که گفته میشود بر جوانی پوست تاثیر دارد.
پنج سالی می‌شود که آزمایشگاه‌های ایالات متحده در حال تحقیق و بررسی این مورد هست درحالی که این درمان‌ها از قرن ۱۷ میلادی در ژاپن مورد توجه و استفاده قرار می‌گرفته است.

فضله پرنده مملو از آنزیم‌هایی است که برای پوست مفید است، به گونه‌ای که مانند یک لایه بردار عمل می‌کند و لایه‌ای تیره از روی پوست را برمی دارد. این درمان از فضله بلبل ضدعفونی شده، مقداری آب و سبوس برنج تشکیل شده است.

جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعی

سم مار‌ها

اگر از آن دسته افرادی هستید که از مار می‌ترسند پس نباید به هیچ وجه این روش را امتحان کنید. سم مار‌ها برای اولین بار در هند استفاده و سپس به کشور‌های آسیایی، چون اندونزی و روسیه و برزیل منتقل شد و هم اکنون در ایالات متحده در حال استفاده است.
گفته می‌شود حرکت مار‌ها بر پوست موجب بهبود گردش خون و آزاد سازی اندورفین و باعث شادابی پوست می‌شود.

ماسک صورت از مدفوع گربه‌ها

این ماسک جزو ماسک‌های گلی محسوب میشود و اگر طریقه استفاده از آن را ندانیم میتواند به پوستمان آسیب برساند. می‌یتوان کیسه‌ای از فضله بی بوی گربه را خریداری و آن را با آب مخلوط کرده و بر صورت گذاشت. مسلما این ماسک طرفداران کمی دارد و واقعا هم حق دارند چرا که این ماسک به شدت مشمئز کننده است.
این ماسک موجب پاکسازی و مرطوب کردن صورت میشود، ولی از طرفی موجب پاره شدن سلول‌های پوست هم میشود چرا که پوست صورت نسبت به قسمت‌های دیگر بدن حساس‌تر است و مدفوع گربه که حاوی مقداری سیلیکات الومینیوم است، برای پوست مضر و خطرناک است. در ثانی دانه‌هایی در مدفوع گربه‌ها وجود دارد که دایره شکل نیست و تیز و حاشیه دار است که میتواند به پوست آسیب برساند.

جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعی

رفع چین و چروک با آتش

امروزه چین در تولید و ساخت محصولات متنوع و مبتکرانه در تمام زمینه‌ها پیشگام است. این کشور محصولات خود را به تمام جهان صادر می‌کند و از این طریق میتوان گفت که بازار جهانی به دست این کشور پرجمعیت است، ولی چین علاوه بر تکنولوژی به طب سنتی و سنت‌های مردمی نیز در بخش‌هایی از زندگی مثل زیبایی و سلامتی و مبارزه با پیری و جوان ماندن تکیه می‌کند.

یکی از تکنیک‌های محافظت از زیبایی در چین «فایر فیشل» نام دارد. دراین روش حوله‌ای را در الکل و ماده‌ای رازآلود خیس می‌کنند. سپس حوله را بر قسمت‌هایی از بدن و صورت قرار می‌دهند و حوله را به آتش می‌کشند و بلافاصله آتش را با حوله‌ی دیگری خاموش می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند آتش باعث از بین بردن چروک هاو رفع پیری می‌شود.

واکسن زهر افعی برای ایجاد مصونیت

بشر همواره تشنه زیبایی و جوانی است، ولی آیا ممکن است که سرچشمه آن در زهر افعی باشد؟ به نظر میرسد حداقل این امر برای لستیف لیدوین ۵۰ ساله محقق شده است، چون ۲۸ سال است به خود زهر افعی تزریق میکند.

او برای اولین بار با هدف ایجاد مصونیت بیشتر بدنی این کار را انجام داد. در ابتدا هر ۳ یا ۴ ماه به خود این واکسن را تزریق میکرد، ولی اکنون هر دو هفته این سم را به خود تزریق میکند.
لیدوین از درد‌هایی که می‌کشید سخن گفت که با تزریق این واکسن هیچ اثری از دردهایش نمی‌ماند و حتی مانند یک جوان ۲۳ ساله قدرت بدنی پیدا می‌کرد.

جنون اکسیر جوانی؛ از آتش زدن پوست تا تزریق زهر افعی

تجربه لیدوین مورد توجه دانشمندان و مردم قرار گرفته و یک مرکز علمی در کپنهاگن با همکاری لیدوین به نمونه گیری از خون او و ترکیب ان با گیاهان ومواد ضدسمی پرداخته است.

در پایان باید گفت، مردم زیادی نیز به تقلید از این حرکت لیدوین اقدام کردند، ولی انجام این کار برای تمام بدن‌ها نتیجه یکسانی ندارد و به قدرت بدنی اشخاص وابسته است. تنها علم می‌تواند خطرات این سموم را کاهش دهد تا برای تمام بدن‌ها مفید و مثمر ثمر واقع شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
24
فقط و فقط رفاه و آسایش و آرامش فکری ،اکسیر جوانی است و بس
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
زنده باد دمت گرم
ناشناس
| |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دنیاجای ماندن نیست بیخیال
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
3
فقط و فقط رفاه و آسایش و آرامش فکری ،اکسیر جوانی است و بس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار