حقایقی جالب و خواندنی درباره هالیوودی معروف
کد خبر: ۲۲۹۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کیانو ریوز ممکن است در فیلم‌هایی مانند سه‌گانه «ماتریکس» یا «نوامبر شیرین» ما را شگفت‌زده کرده باشد. اما برخی از طرفداران کم کم متوجه می‌شوند که خود بازیگر یعنی کیانو ریوز یکی از بهترین شخصیت‌ها است. با این حال، چند نکته در مورد این بازیگر وجود دارد که اکثر مردم هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارند.

مدیران گروه‌های واتساپی در عربستان بر لبه تیزی راه می‌رونداختصاصی تابناک باتو ــ کیانو ریوز ممکن است در فیلم‌هایی مانند سه‌گانه «ماتریکس» یا «نوامبر شیرین» ما را شگفت‌زده کرده باشد. اما برخی از طرفداران کم کم متوجه می‌شوند که خود بازیگر یعنی کیانو ریوز یکی از بهترین شخصیت‌ها است. با این حال، چند نکته در مورد این بازیگر وجود دارد که اکثر مردم هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارند. از این رو، در ادامه به چند واقعیت جالب درباره این بازیگر بی نظیر اشاره می‌کنیم که هر مخاطبی را می‌تواند به آن جلب کند.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

کیانو ریوز نام هنری را انتخاب کرده است که ممکن است با چهره یا شخصیت بازیگر دیگری تناسب نداشته باشد. این بازیگرعلاوه برداشتن ثروت و جذابیت، مهربان، سخاوتمند و متواضع است. اما آیا می‌دانستید که نام کیانو از نام عموی بزرگش Keaweaheulu گرفته شده است که در هاوایی به معنای "نسیم خنک بر فراز کوه ها" است؟ دی‌ان‌ای کیانو شهرت جهانی دارد، زیرا او نه یک یا دو اصل و نسب، بلکه در مجموع پنج اصل ونسب دارد.

مادرش پاتریشیا تیلور اهل اسکس انگلستان و پدرش ساموئل نولین ریوز جونیور اهل هاوایی است. اما اصل و نسب او شامل انگلیسی، ایرلندی، بومی هاوایی، پرتغالی و چینی است. کیانو در دهه ۱۹۹۰ به عنوان یک نوازنده در ابتدای راه شهرت قرارگرفته بود، اما مجبور به انتخاب بین نوازندگی و بازیگری شد.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

هم او و هم رابرت میلهاوس بنیانگذاران گروهی به نام «دگ استار» شدند و کیانو خود، خواننده پشتیبان گروه آلترناتیو راک بود. اما در اوایل دهه ۲۰۰۰، او مجبور شد حرفه موسیقی خود را کنار بگذارد تا روی بازیگری خود تمرکز کند.

کیانو علاوه بر نوازندگی و بازیگری، در نویسندگی نیز تبحر دارد. کیانو با کمک هنرمندی به نام الکساندرا گرانت توانست کتاب شعری به نام «قصیده خوشبختی» منتشر کند. هر صفحه دارای یک سطر از یکی از شعر‌های کیانو با یکی از نقاشی‌های گرانت با تکنیک لکه اتفاقی است.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

کیانو در بسیاری از رشته‌ها و زمینه‌های ورزشی از جمله ورزش هاکی تبحر دارد. کیانو در نوجوانی عاشق بازی هاکی بود. او همچنین دروازه بان بسیار خوبی بود و چیزی جز بازی در تیم ملی هاکی کانادا در المپیک نمی‌خواست. اما در سن ۱۵ سالگی، وقتی که متوجه شد برای چیز‌های بزرگتری مقدر شده است، هاکی را کنار گذاشت.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

ساندرا بولاک اعتراف کرد که هنگام فیلمبرداری فیلم «سرعت» به کیانو علاقه داشت. ساندرا بولاک، عشق خود به کیانو را در مصاحبه‌ای در برنامه گفتگوی الن دژنرس اعتراف کرد. وقتی در همان برنامه از کیانو پرسیدند که آیا او از احساس او خبر دارد یا خیر، او نیز اعتراف کرد که او را دوست دارد؛ بنابراین واضح است که در این فیلمبرداری به طور جدی علاقه‌ای درمیان آن‌ها وجود داشته است. کارگردان فیلم «سرعت»، یان دی بونت، مو‌های بلند کیانو را دوست نداشت، بنابراین در بازیگر یک تغییر اساسی ایجاد کرد.

کارگردان احساس می‌کرد که کیانو شبیه یک هیپی است، بنابراین بازیگر سرش را تراشید و تبدیل به یک شورشی بدجنس شد، اما این کار سبب شد تا همه اطرافیان او از او بترسند. از این رو، آن‌ها مجبور شدند برای فیلمبرداری فیلم صبر کنند تا موهایش دوباره رشد کند؛ و اگر فکر می‌کردید که رزومه او قبلاً به اندازه کافی چشمگیر بود، صبر کنید تا بشنوید که چه کار‌های دیگری انجام داده است.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

معلوم شد که او نه تنها یک بازیگر، بلکه یک کارگردان نیز هست. فیلم «مرد تای چی» اولین تجربه کارگردانی کیانو بود. داستان فیلم بر اساس زندگی تایگر چن، یک بدلکار است که اتفاقاً دوست کیانو نیز هست.

کیانو نه تنها یک بازیگر با استعداد بلکه یک انسان بسیار سخاوتمند نیز است. او ۷۵ میلیون دلار به تیم طراحی لباس و جلوه‌های ویژه فیلم «ماتریکس» اختصاص داد. او همچنین موتور سیکلت هارلی دیویدسون را برای تیم بدلکاری این فیلم خرید.

او برای احترام به زنانی که با آن‌ها سلفی می‌گیرد، حرکت دست شناور را انجام می‌دهد. دست شناور حرکتی است که در آن شخص وانمود می‌کند که دست‌هایش را دور یک زن قرار می‌دهد، اما در واقع آن‌ها را لمس نمی‌کند.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

کیانو یک جنتلمن واقعی است؛ او با لمس نکردن زنان در حین عکسبرداری، حد و مرز‌ها را رعایت می‌کند. کیانو در حین گرفتن چند سلفی با دالی پارتون، بدون اینکه دستی روی او بگذارد، در کنار این خواننده و بازیگر کانتری زیبا به نظر برسد. اما مطمئنیم که او بدش نمی‌آمد که یکی از دوست داشتنی‌ترین بازیگران هالیوود را در آغوش بگیرد.

حقایقی جالب و شنیدنی درباره هالیوودی معروف

کیانو ممکن است یکی از نخبگان هالیوود باشد، اما او هنوز هم انسان است و باید او را دوست داشت.کیانو طی مصاحبه‌ای با پیپل اعتراف کرد: «سعی می‌کنم آنقدر تنها نباشم واین یک مبارزه است. می‌خواهم ازدواج کنم و بچه دار شوم که تمامی این اهداف مانند فتح قله یک کوه هستند. فقط کمی به من زمان بدید.»
منبع: lifebuzz

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
6
دوست داشتنی و‌ با شخصیت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
5
عاشق شخصیت این مرد هستم هر چه از مردونگی تو ذهنم هست در این آدم نهاده شده
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
1
مرد واقعی. دوستش دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار