فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )
کد خبر: ۲۲۸۹۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
حقیقت تلخ و بیرحم آن است که اغلب زنان به اینکه ظاهر و جذابیت جسمی آنان بسیار حائز اهمیت است، واقفند. در رتبه بندی زیبایی زنان فهرستی از مشخصات بارز فیزیکی وجود دارد. این ویژگی‌ها و مشخصات جسمی که “زیبا”قلمداد میگردند در واقع شاخص‌ها و علایم باروری، تندرستی و جوانی هستند که...

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )«تابناک با تو» - در این مطلب به موضوع فاکتور‌های جذابیت زنان پرداخته ایم.

جذابیت و زیبایی امری است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، اما زیبایی برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است در ادامه همراه با ما شوید تا درباره فاکتور‌های جذابیت زنان بیشتر بخوانید.

فاکتور‌های جذابیت زنان

قصد داریم شما را با  راز‌های زیبایی آشنا کنیم امیدواریم که مورد توجه تان قرار گیرد. زیبایی فیزیکی شاید در زنان همه چیز نباشد، اما یقینا”یک عامل بسیار حیاتی میباشد.

درست است که ما در قرن ۲۱بسر می بریم، اما حقیقت تلخ و بیرحم آن است که اغلب زنان به اینکه ظاهر و جذابیت جسمی آنان بسیار حائز اهمیت است، واقف میباشند. در رتبه بندی زیبایی زنان فهرستی از مشخصات بارز فیزیکی وجود دارد. این ویژگی‌ها و مشخصات جسمی که “زیبا”قلمداد میگردند در واقع شاخص‌ها و علایم باروری، تندرستی و جوانی میباشند که مردان بطور ناخودآگا ه آن‌ها را در هنگام همسر گزینی در زنان جستجو میکنند.

برای مثال زنی که (متاثر از هورمون استروژن) دارای چانه کوچک و نسبت دور کمر باریک است زیبا بنظر میرسد، زیرا این خصایص جسمی نمایانگر باروری خوب، سلامت عمومی و توانایی زایمان است.

در واقع میزان بارور بودن یک زن به سطح هورمون استروژن بدن وی بستگی داشته و سطح بالای این هورمون در زنان خود را بصورت چهره و اندام زیبا نمودار میسازد.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )

زیبایی هر زن

تعیین ارزش هر فرد بر اساس زیبایی و جذابیت‌های فیزیکی صرف آن فرد گرچه موجب آزردگی خاطر و بی عدالتی مفرط میگردد، اما هیچگا ه این نوع رویکرد به افراد متوقف نخواهد گشت.

در جامعه متاسفانه معمولا خصوصیات شخصیتی مثبت به زیبا رویان و خصوصیات شخصیتی منفی به افراد نازیباو غیر جذاب نسبت داده میشود. برای مثال یک فرد زیبا و جذاب در عین حال فردی موفق، باهوش، دوست داشتنی، اجتماعی، قابل دسترس، مهیج، خلاق، پر مشغله، با اخلاق، وفادار و مهم ارزیابی میگردد، اما یک فرد غیر جذاب از نظر مردم فردی غیر اجتماعی، تنبل، ناموفق، کسل کننده، دروغگو، خلافکارو گاه خیانتکار تعریف میگردد.

به خاطر داشته باشید که زیبایی ظاهر و اندام‌ها تنها یکی از فاکتور‌های جذابیت بوده و زیبایی ایده آل نیز بندرت در افراد مشاهده میگردد.

فاکتور‌های جذابیت زنان

۱- علائم جوانی (انرژی، انعطاف پذیری، پوست هموار و شفاف، سر زندگی)

۲- علائم تندرستی (پوست شفاف، فقدان بیماری، تناسب اندام)

۳- فرم اندام (هیکل نسبتا لاغر و کشیده، تقارن اندام، تطابق نیمه راست و چپ بدن)

۴- چهره کودکانه (بینی فیس) و تخم مرغی شکل.

۵- عدم وجود هر گونه نشان بیماری و یا پیشرفت سن:چین و چروک، موی سر خاکستری، رنگ رخسار نامناسب، لکه‌های روی پوست، دندان‌های ناسالم در تمام جهان نازیبا تلقی میگردد.

۶- مو‌های براق، ضخیم و پر پشت.

۷- داندان‌های سفید، متقارن و بزرگ.

۸- پیشانی بلندتر. (نشانه حجم مغز بیشترو هوش بالاتر)

۹- چشمان درشت با فاصله بیشتر از یکدیگر.

۱۰- ابرو‌های نازک و تیره.

۱۱- مژه‌های تیره‌تر و بلندتر.

۱۲- بینی باریک و کوچک.

۱۳- لب‌های پر.

۱۴- صورت باریک.

۱۵- استخوان گونه برجسته و چانه کوچک.

۱۶- پا‌های کشیده و بلند. (البته متناسب با دیگر اجزاء بدن) زانو‌های لاغر، بدن بی مو، ناخن‌های آراسته و اندکی بلند (و نه ناخن‌های مصنوعی!)

• زنان برای افزایش تقارن و برجسته نمودن علایم جوانی و باروری متوسل به:جراحی زیبایی، رژیم غذایی، لوازم آرایشی و آرایشگاه‌ها می‌گردند!

• پیری (سن) مهمترین دشمن زیبای است. یکی از علایم پیری همانا چین و چروک پوست میباشند که معمولا قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض تابش آفتاب مسبب آن است و احتراز از نور خورشید و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یکی از راهکار‌های اسای در پیشگیری از بروز چین و چروک میباشد.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )

ابعاد و تقارن در چهره ایده آل

۱- قانون یک پنجم: صورت را میتوان با استفاده از پهنای چشم به عنوان واحد اندازه گیری به ۵ قسمت مساوی تقسیم کرد. یک صورت ایده آل به اندازه ۵ چشم پهنا دارد.

۲- خط افقی فرانکفورت: در تصویر نیمرخ خطی که از روبروی بر آمدگی پیشانی میان دو ابرو آغاز گردیده و تا چانه امتداد می‌یابد باید خطی کاملا عمودی باشد. هنگامی که خط فرضی افقی (قرمز) فرانکفورت که از بالای کانال گوش عبور میکند با کف اتاق موازی گردد در این حالت سر در وضعیت کاملا صاف قرار دارد ودرعکس برداری میتوان از آن کمک گرفت.

۳- پهنای بینی از قاعده تقریبا باید به اندازه فاصله میان دو چشم از یکدیگر باشد.

۴- طول لب بالا باید۲ برابرطول لب پایین و چانه باشد.

۵- نوک بینی باید اندکی بسمت بالا متمایل باشد.

۶- زاویه میان بینی و صورت: ۳۶درجه.

۷- زاویه میان بینی و پیشانی:۱۲۰درجه.

۸- زاویه میان بینی و چانه: ۱۳۰درجه.

بد نیست درباره فاکتور‌های جذابیت زنان بیشتر بدانید

بر خلاف تصور مردان زنان لاغر را نمی‌پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خم‌ها و قوس‌های ظریف اندام زنان میباشند.

مردان پوست تیره و سبزه را بیشتر از پوست رنگ پریده و سفید می‌پسندند.

اقایان ترجیح میدهند با زنی باشند که سنش ۲ سال کمتر از آنان باشد.

هر اندازه سن مردان افزایش می‌یابد همسر (جفت) جوانتر و کم سن و سالتر را ترجیح میدهند!

پیری (سن) مهمترین دشمن زیبایی است. یکی از علایم پیری همانا چین و چروک پوست میباشد که معمولا قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض تابش آفتاب مسبب آن است و احتراز از نور خورشید و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یکی از راهکار‌های اساسی در پیشگیری از بروز چین وچروک میباشد.

منبع: نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
1
1
برعکس ۶۰ سالمه و از زنم جدا شدم دلم زن ۶۰ یا حتی بزرگتر می خواهد که باهم بتونیم همدم باشیم تحصیلات الان مهم است که به تفاهم برسیم و موقعیت اجتماعی ...مگر عروسک بازی می خواهم بکنم که دنبال کم سن و سال باشم ...قبلی ۹ سال کوچکتر بود صبح تا شب می گفت پیر شدی ...
بسه فقط با خودس ور می رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
2
متن، نگرش بسیار بی فرهنگ و زشتی نسبت به زنان داشت. متاسفم برای فرهنگی که اصرار دارد با تاکید بر ظواهر فیزیکی، زنان را به رقابت های احمقانه برای جلب نظر مردان بکشاند و این مقاله دقیقا از چنین فرهنگی بر می آید. متاسفم برای تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار