بازیگران گران قیمتی که دستمزد ناچیزی برای نقش آفرینی‌های خود گرفتند!
کد خبر: ۲۲۸۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
بسیاری از مردم تصور می کنند بازیگران در ناز و نعمت زندگی و برای کارشان دستمزدهای هنگفتی دریافت می کنند. اما گاهی هم بوده که ستاره های تراز اول سینما با دستمزدی اندک یا رایگان بازی کردند. بعضی هایشان می خواستند در پروژه ی مورد علاقه شان حضور داشته باشند و بعضی هم برای اینکه بتوانند در کار خود پیشرفت کنند مجبور شدند در ازای دستمزدی ناچیز کار کنند.

سلبریتی‌های مشهور چطور رژیم می‌گیرند؟/ از رژیم عجیب کیت وینسلت تا مصرف تخم‌مرغ خام توسط مریلین مونرو«تابناک با تو» - بسیاری از مردم تصور می کنند بازیگران در ناز و نعمت زندگی و برای کارشان دستمزدهای هنگفتی دریافت می کنند. اما گاهی هم بوده که ستاره های تراز اول سینما با دستمزدی اندک یا رایگان بازی کردند. بعضی هایشان می خواستند در پروژه ی مورد علاقه شان حضور داشته باشند و بعضی هم برای اینکه بتوانند در کار خود پیشرفت کنند مجبور شدند در ازای دستمزدی ناچیز کار کنند.

در ادامه از بازیگران مشهوری خواهیم گفت که زمانی دستمزد بسیار اندکی برای نقش آفرینی خود دریافت کردند.

۱- جیم کری: ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات (Ace Ventura: Pet Detective)

وقتی جیم کری در فیلمی باشد معمولاً معنایش این است که قرار است برای دست کم دو ساعت یک دل سیر بخندید و حسابی خوش بگذرانید. این کمدین مشهور در سال های نخستین فعالیت بازیگری خود دستمزد خیلی کمی می گرفت. مثلاً او برای فیلم «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات» تنها ۳۵۰ هزار دلار دستمزد گرفته بود. این فیلم اما فروش زیادی کرد و کری از آنجا بسیار مشهور شد. اینگونه شد که او از پروژه های بعدی خود مثل «احمق و احمق تر» (Dumb and Dumber) و «پسر کابلی» (The Cable Guy) به ترتیب ۷ میلیون و ۲۰ میلیون دلار دستمزد گرفت.

۲- جولیا رابرتس: میستیک پیتزا (Mystic Pizza)

«میستیک پیتزا» سومین فیلم جولیا رابرتس است. این فیلم دو سال قبل از فیلم مشهور «زن زیبا» (که برای آن هم دستمزد زیادی نگرفت) اکران شد و درباره ی رویاها و زندگی سه پیشخدمت کافه ای به نام میستیک پیتزا است. رابرتس برای نقشش در این فیلم کمدی رمانتیک تنها ۵۰ هزار دلار دستمزد گرفت. او برای این نقش مجبور شد موهای روشن خود را به رنگ تیره درآورد.

۳- جنیفر لوپز: شیادان (Hustlers)

دو بازیگر قبلی در ابتدای فعالیت بازیگری شان پول اندکی درآورده بودند اما جنیفر لوپز زمانی که دیگر خواننده و بازیگر مشهوری شده بود برای نقشی هیچ دستمزدی نگرفت. او در سال ۲۰۱۹ در فیلم «شیادان» به طور کامل رایگان بازی کرد. لوپز به خاطر علاقه ی زیادش به داستان این فیلم، تهیه کنندگی آن را هم برعهده گرفته بود. او می خواست نشان دهد زنان می توانند فیلم های خوبی بسازند و عمده ی بازیگران فیلم هم زن بودند.

۴- جنیفر آنیستون: فصل اول سریال دوستان (Friends)

جنیفر آنیستون بارها در زمره ی پردرآمدترین بازیگران زن قرار گرفته است. حتی به خاطر دستمزد یک میلیون دلاری اش برای اپیزود پایانی سریال «دوستان»، نام او در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. او اما برای هر اپیزود فصل اول این سریال تنها ۲۲،۵۰۰ دلار دریافت کرده بود.

۵- گل گدوت: زن شگفت انگیز (Wonder Woman)

فروش ویژه سویشرت ورزشی زنانه جاکو Jako کد 1-6812 (از دستش نده)

فروش ویژه سویشرت ورزشی زنانه جاکو Jako کد 1-6812 (از دستش نده)

فروش ویژه ژل شستشوی بدن دیون لاندن Dion London مدل Japanese Cherry... ۳۰٪

فروش ویژه ژل شستشوی بدن دیون لاندن Dion London مدل Japanese Cherry...

فروش انواع مکمل ورزشی | خرید مکمل اصل از داروخانه آنلاین بادی من

فروش انواع مکمل ورزشی | خرید مکمل اصل از داروخانه آنلاین بادی من

گل گدوت از سال ۲۰۰۹ فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده اما بسیاری از مردم او را با نقش «زن شگفت انگیز» می شناسند. این فیلم بیش از ۸۰۰ میلیون دلار فروش کرد. با این حال، گدوت برای این نقش تنها ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرد.

۶- کریس ایوانز: کاپیتان آمریکا: نخستین انتقامجو (Captain America: The First Avenger)

دستمزدهای اندک امر نادری در فیلم های ابرقهرمانی نیست. کریس ایوانز همان دستمزد گل گدوت برای فیلم «زن شگفت انگیز» را برای نقشش در فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقامجو» گرفته بود. تصور می شود در چنین پروژه هایی برند کار مهم تر از چهره ی بازیگران باشد. البته بعد از موفقیت این فیلم، درآمد ایوانز رو به افزایش گذاشت. مثلاً او برای همین نقش در فیلم «انتقامجویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) 15 میلیون دلار دستمزد گرفت.

۷- دیزی ریدلی: اپیزود هفتم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (Star Wars: The Force Awakens)

دیزی ریدلی که یکی از نقش های اصلی فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» را برعهده داشت، پول زیادی از این فیلم درنیاورد. او پیش از اپیزود هفتم جنگ ستارگان، در فیلم ترسناکی به نام Scrawl و چند فیلم کوتاه بازی کرده بود. مبلغ دقیق دستمزد او برای فیلم جنگ ستارگان مشخص نیست اما به طور قطع چیزی بین ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار دلار است.

۸- جان بویگا: اپیزود هفتم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (Star Wars: The Force Awakens)

جان بویگا گه در سه فیلم جنگ ستارگان حضور داشت، همان دستمزد ریدلی را برای نقشش دریافت کرد. اما هریسون فورد که هنرپیشه ی بسیار مشهور و باسابقه تری است حدود ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون دستمزد گرفته بود.

۹- کیسی افلک: منچستر کنار دریا (Manchester by the Sea)

برادر کوچک تر بن افلک در سال ۲۰۱۶ برای نقش آفرینی خود در فیلم «منچستر کنار دریا» اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. کیسی افلک برای این نقش تنها ۴۰۰ هزار دلار دستمزد گرفته بود و اما فیلم ۷۹ میلیون دلار فروش کرد و بازخوردهای مثبت زیادی داشت.

۱۰- کری واشنگتن: سریال رسوایی (Scandal)

حتماً فکر می کنید کری واشنگتن برای نقشش در سریال «رسوایی» پول خوبی دریافت کرده بود. او برای هر اپیزود این سریال ۲۵۰ هزار دلار و برای یک فصل ۴/۵ میلیون دلار دستمزد گرفته بود. با این حال، اگر دستمزد او را با همکارانش مقایسه کنید، دیگر به نظرتان زیاد نخواهد آمد. مثلاً بازیگران زن سریال «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) برای هر ایپزود ۷۵۰ هزار دلار گرفته بودند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
خوب حالا که چی مثلا..پراید چنده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار