حضور خبرساز دوشس کمبریج به جای ملکه در یک مراسم!
کد خبر: ۲۲۸۶۴۸
تاریخ انتشار: 2021 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
با ناتوان شدن ملکه انگلیس از حضور در مراسم روز بزرگداشت سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول (به دلیل رگ به رگ شدن پشتش که او را در لحظه‌ی آخر مجبور به صرف نظر از شرکت در مراسم کرد)، همه‌ی نگاه‌ها در این مراسم به اعضای دیگر خاندان سلطنتی بود.

سلبریتی‌های مشهور چطور رژیم می‌گیرند؟/ از رژیم عجیب کیت وینسلت تا مصرف تخم‌مرغ خام توسط مریلین مونرو«تابناک با تو» - با ناتوان شدن ملکه انگلیس از حضور در مراسم روز بزرگداشت سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول (به دلیل رگ به رگ شدن پشتش که او را در لحظه‌ی آخر مجبور به صرف نظر از شرکت در مراسم کرد)، همه‌ی نگاه‌ها در این مراسم به اعضای دیگر خاندان سلطنتی بود. در این میان توجه بسیاری از کسانی که برای تماشای مراسم به آنجا آمده بود، به کیت میدلتون جلب شده بود. یک دلیلش آن سه گل شقایق قرمز رنگی بود که به سینه اش متصل بود و دلیل دیگر، محل ایستادن او در بالکن کاخ باکینگهام که کارشناسان آن را نشانه‌ای دال بر ارتقاء مقام او در خاندان سلطنتی می‌دانند.

حضور خبرساز دوشس کمبریج به جای ملکه در یک مراسم!

در این مراسم سالیانه، اعضای خاندان سلطنتی برای بزرگداشت سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول به همراه اعضای سابق و فعلی نیرو‌های مسلح و برخی سیاستمداران انگلیس در لندن به دور هم جمع می‌شوند. در بخشی از این مراسم یک حلقه گل در پای یادمان سنوتاف در لندن گذاشته می‌شود و برخی از اعضای ارشد خاندان سلطنتی از بالکن کاخ باکینگهام مراسم را تماشا می‌کنند.

طبق سنت، ملکه معمولاً در مرکز بالکن می‌ایستد. امسال، اما در نبود ملکه، دوشس کمبریج جای او را در مرکز بالکن گرفته بود و کامیلا پارکر، همسر پرنس چارلز و سوفی ریس جونز، همسر پرنس ادوارد، دو طرف او ایستاده بودند. کارشناسان حوزه‌ی مسائل خاندان سلطنتی این موضوع را نشانه‌ای قابل توجه مبنی بر ارتقاء درجه‌ی کیت میدلتون در خاندان سلطنتی و بدل شدن او به یکی از اعضای عالی رتبه‌ی این خاندان می‌دانند.

جودی جیمز، کارشناس زبان بدن می‌گوید: «با غیبت امسال ملکه در بالکن کاخ باکینگهام، شاهد یک تغییر بسیار کنجکاوی برانگیز و احتمالاً قابل توجه در موقعیت همسران خاندان سلطنتی بودیم، به طوری که به نظر می‌آمد کیت میدلتون بالاترین مقام را در میان زنان جمع داشته باشد، نه فقط به خاطر قرارگیری اش در بین کامیلا و سوفی، بلکه به خاطر سیگنال‌های غیر کلامی‌ای که هنگام ایستادن در آنجا داشت.»

جیمز در ادامه می‌گوید: «با توجه به اینکه کامیلا همسر ولیعهد است و قرار است روزی همسر پادشاه شود شاید انتظار می‌رفت او مابین دو زن جوان‌تر جمع بایستد. حتی اگر واقعاً هیچ پروتکلی هم وجود نداشته باشد، شاهد پیام غیر کلامی نسبتاً قرص و محکمی هستیم و با ایستادن کامیلا در یک سمت این برداشت می‌شود که در این مراسم کیت جایگاه نزدیک تری به ملکه دارد.»

این کارشناس می‌گوید این تغییر جایگاه از اتفاقات آینده حکایت دارد، چرا که وضعیت جسمانی ملکه طی هفته‌های اخیر او را مجبور کرده استراحت بیشتری داشته باشد و احتمالاً دیگر اعضای ارشد خاندان سلطنتی باید بخش بیشتری از وظایف او را برعهده گیرند. جیمز می‌گوید: «کیت با اینکه بیشتر اوقات روی شوخ و بازیگوش خود را نشان داده، اما اخیراً با وقار و سلطه‌ی بیشتری و حتی در مقام رهبر حضور پیدا می‌کند و در این حالت راحت هم هست. یک حس قدرت و اعتماد به نفس و یک اقتدار طبیعی فزاینده در زبان بدن او هست چرا که دارد به آرامی به سمت همان نقش مادرسالاری می‌رود که ملکه همواره داشته است.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار