ارزان‌ترین مدل لپ تاپ دل را می‌شناسید؟
کد خبر: ۲۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: 2021 November 16    -    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

ارزان ترین مدل لپ تاپ دل را می شناسید؟

اگر نگاهی به لیست قیمت لپ تاپ دل بیندازید، متوجه خواهید شد که تنوع بالایی از محصولات این کمپانی در بازار وجود دارد که می‌توانید بسته به بودجه و نیاز خود تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید. حال شاید برای شما جالب باشد که ارزان‌ترین لپ تاپ دل دارای چه مشخصاتی است و آیا خرید آن می‌تواند تامین کننده نیازهای ما باشد یا خیر. یقینا شما می‌توانید با این خرید، بسیاری نیازهای ساده و روزمره خود را برطرف سازید، اما سطح انتظارات شما باید در همین حد باشد تا بتوانید از خرید خود راضی باشید. باید نگاهی به رقبا کرده و با بررسی قیمت آن‌ها، خرید لپ تاپ دل یا خرید از برندهای دیگر را با چشم باز کنید. ما در ادامه ارزان‌ترین لپ تاپ دل را کنار دو مدل ارزان قیمت دیگر بررسی خواهیم کرد.

خرید لپ تاپ دل مدل Vostro 3500

این لپ تاپ را می‌توانید همراه با ابعاد ۳۶۳.۹۶ در ۲۴۹ در ۱۹.۹ میلی‌متر تهیه کنید. این نوت بوک دارای ۱.۸۴ کیلوگرم وزن بوده و یقینا قابلیت حمل بالایی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و در کنار آن هم می‌توانیم به پنل TFT آن اشاره کنیم که حداقل امکانات استاندارد را در اختیار شما می‌گذارد. این صفحه نمایش مات دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ بوده و بدون قابلیت لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد که البته کاملا هم طبیعی است. فراموش نکنید که این محصول از پردازنده اینتل سری Core i3 استفاده می‌کند و باید در همین حد و اندازه از آن انتظار داشته باشید.

این مدل پردازنده در حالت توربو دارای فرکانس ۴.۱ گیگاهرتز خواهد بود و می‌توانید از حافظه کش ۶ مگابایتی همراه با آن استفاده کنید. حافظه رم این محصول دارای ۴ گیگابایت ظرفیت است و از نوع DDR4 در اختیار شما قرار می‌گیرد. ظرفیت حافظه داخلی آن هم به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD همراه با ۱ ترابایت حافظه HDD خلاصه شده است که با توجه به این رده قیمت، واقعا فوق‌العاده است. شما با خرید لپ تاپ ام اس آی یا برندهای دیگر در این رده، هیچگاه نمی‌توانید از حافظه SSD استفاده کنید، اما با خرید لپ تاپ دل این شرایط برای شما فراهم شده است و می‌توانید از اجرای سریع‌تر برنامه‌ها و شرایط بهینه ویندوز استفاده کنید.

کارت گرافیک این دستگاه هم از جانب کمپانی اینتل طراحی شده است و می‌تواند امکانات حداقلی را برای اجرای برنامه‌های گرافیکی فراهم کند. این محصول از درایو نوری استفاده نمی‌کند و به جای آن می‌توانید از یک پورت USB 2.0، در کنار پورت USB-C و دو پورت USB 3.2 استفاده کنید. پورت VGA هم در آن به کار نرفته است و به جای آن می‌توانید از پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون استفاده کنید. بلوتوث داخلی این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی در سرعت است و می‌توانید از آن استفاده کنید. کارت خوان همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم مانند لپ تاپ‌های هم رده در آن استفاده شده است.

از امکانات دیگر این محصول می‌توانیم به اسپیکرهای داخلی آن اشاره کنیم که دارای کیفیت بالایی هستند و صدا را در فضای اتاق با حجم بالایی پخش می‌کنند. وب کم نیز کیفیت متوسط دارد و حداقل برای برقراری تماس ویدیویی شخصی می‌تواند مناسب باشد. از تاچ پد آن هم می‌توانید همراه با فرمان های چند لمسی استفاده کرده و از آن لذت ببرید. این لپ تاپ ارزان قیمت دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و ابعاد مناسب آن برای حمل آسان‌تر در اختیار شما قرار گرفته است. شما می‌توانید از پردازنده نسل یازدهم اینتل در آن استفاده کنید. طراحی آن بسیار شکیل و زیبا است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصولی برای چندین سال آینده خود تهیه می‌کنید که اتفاقا قیمت مناسب‌تری هم دارد.

این محصول برای کاربری مالتی مدیا هم مناسب است و با بدنه باریک و وزن سبک می‌تواند تمام المان‌های مدنظر شما را داشته باشد. این لپ تاپ از میکروفون دیجیتالی همراه با کیفیت عالی وب کم هم استفاده می‌کند که برای تولید کنندگان محتوا می‌تواند نکته جالبی باشد. در کل، این لپ تاپ ارزان قیمت، ارزش خرید بالایی در بازار دارد.

خرید لپ تاپ دل مدل LATITUDE 3510-5A

یکی از محصولات دیگری که می‌توانید از این کمپانی با قیمت پایین تهیه کنید، LATITUDE 3510-5A نام دارد. این لپ تاپ ۱.۸ کیلوگرمی را می‌توانید با ابعاد ۳۶۱ در ۲۴۷ در ۱۸ میلی‌متر تهیه کنید. این نوت بوک، از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و به پنل LCD مجهز شده است. این پنل دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و به‌صورت مات در اختیار شما خواهد بود. سری پردازنده Core i5 اینتل برای آن تدارک دیده شده است و فرکانس آن به ۱.۶ گیگاهرتز می‌رسد. این فرکانس در حالت توربو هم میزان ۴.۲ گیگابایت را رد کرده و شرایط مناسبی را برای اجرای سریع و بدون لگ برنامه‌ها فراهم می‌کند.

حافظه کش این پردازنده در حد ۶ مگابایت است و یقینا کمترین امکانات ممکن برای نیازهای شما را فراهم می‌کند. حافظه رم در این دستگاه ۸ گیگابایت است و از نوع DDR4 داخل دستگاه قرار داده شده است. هارد دیسک آن نیز یک ترابایتی بوده و از نوع HDD طراحی شده است. پردازنده گرافیکی لپ تاپ دل توسط انویدیا طراحی شده است و از نوع MX230 در اختیار شما خواهد بود لیست قیمت لپ تاپ در مقداد آی تی نشان می‌دهد که شما یکی از ارزشمندترین خریدهای خود را دارید که مشخصات فنی متوسط در اختیار شما است و نیازی به خالی کردن حساب بانکی خود هم با آن نخواهید داشت.

انتخاب بهترین لپ تاپ دل

این لپ تاپ از حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی برخوردار است. پورت‌های USB 2.0، USB 3.2 و USB-C در این دستگاه به کار رفته است و محدودیتی از این نظر برای اتصال وجود ندارد. پورت‌های شبکه و HDMI نیز مثل همیشه در هنگام خرید لپ تاپ دل در آن تعبیه شده است و نیازی به ابزارهای جانبی برای این منظور نخواهید داشت. از امکانات دیگر آن می‌توانیم به اتصال وای فای همراه با بلوتوث پر سرعت آن اشاره کنیم که برای مقاصد مختلف مانند حمل به دانشگاه یا محل کار مناسب است و اتصال اینترنت با سرعت بالایی برای شما فراهم خواهد شد. اگر می‌خواهید از هدفون استفاده کنید، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد که در لپ تاپ تعبیه شده است.

انتخاب بهترین لپ تاپ دل

شما باید نقطه عطف مدنظر خود را از نظر قیمت و قدرت تعیین کنید. انتخاب بر اساس آن انجام خواهد شد و معمولا، پرداخت پول بیشتر می‌تواند عملکرد بهتر و طول عمر بالاتری را برای شما تعیین کند. تعادلی بین قدرت و قابلیت حمل هم وجود دارد که توجه به آن ضروری است. نه‌تنها لپ تاپ‌های قدرتمندتر، گران‌تر هستند، بلکه نگهداری از آن‌ها هم دشوارتر است. اگر قطعات درجه یک لپ تاپ مدنظر شما است و به یک لپ تاپ بزرگ‌تر نیاز دارید، یک لپ تاپ همه جانبه می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد.

شما می‌توانید یک خرید ایمن و عالی از مقداد آی تی داشته و از با مشاهده لیست قیمت لپ تاپ در مدل‌های مختلف، بهترین مدل را بر حسب سلیقه خود انتخاب کنید. از ارزان‌ترین تا گران‌ترین لپ تاپ‌ها با تنوع عالی در این سایت وجود دارد و هیچ کم و کسری را حس نخواهید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار