پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است
کد خبر: ۲۲۸۴۶۷
تاریخ انتشار: 2021 November 16    -    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

 پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

برخی از لوازم جانبی موبایل وجود دارند که باید خرید آن ها را در اولویت قرار دهید. برخی از این لوازم به گوشی شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. برخی دیگر نیز باعث خواهد شد تا حریم خصوصی شما حفظ شود و کارهایتان را ساده تر انجام دهید؛ به همین علت قصد داریم تا در ادامه به بررسی پنج مورد از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل که حتما باید برای خرید آن ها پیش قدم شوید، بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید.

کارت حافظه

یکی از لوازم جانبی که تهیه کردن ضروری بوده، کارت حافظه است. با به روز شدن تکنولوژی و فناوری، برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و موارد مختلفی به بازار ورود پیدا می کنند. دانلود کردن و بهره بردن از هر کدام آن ها نیاز به فضای جانبی بسیار زیادی دارد. از این رو خرید کارت حافظه می تواند فضای جانبی زیادی را برای گوشی شما به همراه داشته باشد. این کارت های حافظه باعث خواهد شد تا فضای اصلی گوشی شما خالی بماند و عملکرد آن دچار اختلال نشود. اگر مدل گوشی شما میان رده و یا پایین رده است، کارت حافظه حتما باید تهیه شود. برای مدل های بالاتر می توانید از خرید آن چشم پوشی کنید ولی تهیه آن نیز برای شما ضرری به همراه نخواهد داشت.

پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

هندزفری یا هدفون خوب

کاربران بسیار زیادی وجود دارند که از گوشی های خود به عنوان یک مدیاپلیر بهره می برند. در این شرایط خرید یک هدفون یا هندزفری خوب ضرورت دارد. امروزه هندزفری های مختلفی در بازار موجود هستند که از نوع بلوتوثی در بین این موارد جای داده می شود و افراد زیادی ترجیح می دهند آن را خریداری کنند. هر چند در جعبه گوشی هندزفری گذاشته می شود ولی کیفیت آن ها شاید چندان چنگی به دل نزند. به همین علت اگر می خواهید بهترین کیفیت را شاهد باشید، به شما پیشنهاد می کنیم به صورت جداگانه برای خرید برنامه ریزی کنید.

پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

کابل شارژ بلند

از دیگر ضروری ترین لوازم جانبی موبایل که پیشنهاد می کنیم حتما تهیه کنید، کابل شارژ بلند است. اکثر کابل هایی که درون جعبه قرار می گیرند، طول کوتاهی دارند؛ به همین دلیل میزان فعالیت های شما محدود می شود. به گونه ای که با شارژ زدن آن نمی توانید به راحتی از گوشی خود در حال شارژ استفاده کنید. اگر روزانه فعالیت های شما با گوشی بسیار زیاد است و دائما باتری خالی می کنید، پس به شما پیشنهاد می دهیم از خرید کابل شارژ بلند غافل نشوید.

پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

پاور بانک

حادثه خبر نمی کند. ممکن است در شرایطی باشید که باتری گوشی شما تمام شود. در این شرایط یک پاور بانک می تواند به کمک شما بیاید و جانی دوباره به گوشیتان ببخشد. پاور بانک ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام قدرت شارژ متفاوتی دارند. در هنگام خرید اگر بودجه کافی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته انتخاب یک فروشگاه خوب نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین علت باید فروشگاهی را انتخاب کنید که فروش لوازم جانبی زبانزد است.

پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

محافظ صفحه نمایش گوشی

اگر گوشی شما قیمت چندان بالایی ندارد و به اصطلاح در میان رده ها و پایین رده ها جای داده می شود، خرید یک محافظ صفحه نمایش به شدت پیشنهاد می شود. این محافظ ها می توانند از گوشی شما در برابر شکستگی صفحه نمایش محافظت کنند. از این رو اگر نمی خواهید هزینه های بالای تعمیرات را بپردازید، از خرید این مورد از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل غافل نشوید. این محافظ ها نیز انواع مختلفی دارند و می توانند درجه متفاوتی از کیفیت را نشان دهند. پس انتخاب بهترین گزینه ضرورت دارد.

پنج مورد از لوازم جانبی موبایل که خرید آن ضروری است

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را به پنج مورد از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل که باید تهیه کنید، آشنا کنیم. هر کدام از این لوازم جانبی می توانند کارایی مختلفی را داشته باشند و به نحوی از گوشی شما مراقبت کرده یا کار با آن را برای شما آسان کنند. پس در هنگام خرید موبایل حتما 5 گزینه دیگر را نیز تهیه کنید. همچنین اگر بودجه کافی دارید، بهترین کیفیت ها را تهیه کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار