غرامت یک میلیون دلاری اردن به بازیکن ایران؟
کد خبر: ۲۲۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 16    -    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پایگاه خبری الکوره نوشت که فدراسیون فوتبال اردن همچنان در انتظار اعلام پاسخ رسمی AFC به اعتراض این کشور در مورد بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران است.
پایگاه خبری الکوره نوشت: فدراسیون فوتبال اردن به جنجال‌های مطرح شده در خصوص درخواست دروازه‌بان تیم بانوان ایران برای دریافت غرامت یک میلیون دلاری از این فدراسیون پایان داد.
 
منبعی در فدراسیون فوتبال اردن در این خصوص به الکوره اعلام کرد: فدراسیون هیچ درخواستی برای پرداخت غرامت به بازیکن ایران دریافت نکرده و بر خلاف شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده مکاتبه‎ای در این خصوص با این فدراسیون انجام نشده است. آنچه ما انجام دادیم ارسال درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تعیین و اعلام رسمی جنسیت دروازه‎بان تیم ملی ایران بوده که تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم. این اولین بار نیست که جنسیت بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش از این در سال ۲۰۱۵ هم برخی از فدراسیون‌های دیگر چنین درخواستی را مطرح کرده بودند.
 
فدراسیون فوتبال اردن پس از شکست در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر دو مقابل ایران و عدم صعود به جام ملت‌های زنان آسیا با ارسال دو نامه به AFC خواستار بررسی جنسیت دروازه‎بان تیم ملی ایران شد.
 
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
2
0
در سال 1395 فیفا رسما اعلام کرد ایران از 4 بازیکن مرد استفاده کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار